Permalänk

Opera chat?

Har precis börjat använda Opera, och tyckte det va snyggt och enkelt och ja..nöjd med allt , MEN

Chattfunktionen, Går det på något sätt att göra så att man får ett medelande/signal när någon skriver i chatten man skapat?

Jag kör med flera tabbar, och chatten ligger ju i en av dom, men jag ser ju inte om någon skriver i mitt chat om jag inte själv är inne och tittar på den hela tiden

Finns det något sätt att lösa detta på?

/Förresten, var ska man skriva om webbläsare på sweclockers förresten?

Visa signatur

i7 930 @ 2,8 Ghz - 6GB Corsair 1333 Mhz DDR3 - Asus P6X58D PREMIUM - XFX Radeon HD5870 - Corsair HX 850W 80+ - 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 - 1TB Samsung Spinpoint F3 - InWin Maelstrom

Permalänk
Medlem

Re: Opera chat?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Muerteheroica
Har precis börjat använda Opera, och tyckte det va snyggt och enkelt och ja..nöjd med allt , MEN

Chattfunktionen, Går det på något sätt att göra så att man får ett medelande/signal när någon skriver i chatten man skapat?

Jag kör med flera tabbar, och chatten ligger ju i en av dom, men jag ser ju inte om någon skriver i mitt chat om jag inte själv är inne och tittar på den hela tiden

Finns det något sätt att lösa detta på?

/Förresten, var ska man skriva om webbläsare på sweclockers förresten?

Vad är det för chatt du skriver om? Är det någon hemsida?

Eller finns det en inbyggd chatfunktion i Opera? Det måste jag ha missat i så fall.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk

Re: Re: Opera chat?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knashatt
Vad är det för chatt du skriver om? Är det någon hemsida?

Eller finns det en inbyggd chatfunktion i Opera? Det måste jag ha missat i så fall.

Inbyggd ser det ut som

"File/Edit/View/Boomarks/Widgets/chat/tools/help"

så ser det ut på mitt Opera iallafall =/
trycker på chat så kan man välja att se en lista på chatrooms eller så kan man skapa egen

Edit: Det ligger hela tiden i en egen tab, precis som en hemsida

Visa signatur

i7 930 @ 2,8 Ghz - 6GB Corsair 1333 Mhz DDR3 - Asus P6X58D PREMIUM - XFX Radeon HD5870 - Corsair HX 850W 80+ - 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 - 1TB Samsung Spinpoint F3 - InWin Maelstrom