Permalänk
Medlem
Skrivet av Weuffelhjaern:

960k sist jag kollade.

äsh bara 360k extra. Ne men jag blandade nog ihop den med tiger för den köpte jag för ca 600kr (halva priset kampanj )
Är i vilket fall inte mycket för en tank om man tycker den är den roligaste i spelet tar typ två dagar att spela ihop om man slöspelar med en guldtank om man har en sån

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Hög xp per battle betyder att man bara kör hög-level tier battles. Så fort man jobbar upp nya tanks (och får några få xp även på sugerbra omgångar), rasar xp / battle. Kör man bara en tier10 får man mycket mer xp/battle även om man spelar skitdåligt.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Man tar naturligtvis hänsyn till avg tier.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JD:

Hög xp per battle betyder att man bara kör hög-level tier battles. Så fort man jobbar upp nya tanks (och får några få xp även på sugerbra omgångar), rasar xp / battle. Kör man bara en tier10 får man mycket mer xp/battle även om man spelar skitdåligt.

Det gör det inte. Du kan får 3-4k experience i tier 2 om du så vill, Men premium lägger till 50% extra så om nån kör med premium hela tiden och har 600 average mot nån som kör utan som har 600 average så är det ju rätt stor skillnad, Så det funkar inte att bara kolla nåns average experience.

Experience är mer eller mindre samma på alla tier. Spotting, Träffar, Cap m.m ger Experience medans skada ger credits.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem

Det gick inte att undgå det totalt ignorerade svaret jag gav

Om ni letar efter en helsvensk klan i WoT så rekommenderar jag den jag är med i

www.1svensktiger.se - Lätt coolaste gänget gubbar

Om ni har några frågor om WoT så är det bara att fråga, är veteranare, lirat sen början av Closed Beta

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbl:

Det gick inte att undgå det totalt ignorerade svaret jag gav

Om ni letar efter en helsvensk klan i WoT så rekommenderar jag den jag är med i

www.1svensktiger.se - Lätt coolaste gänget gubbar

Om ni har några frågor om WoT så är det bara att fråga, är veteranare, lirat sen början av Closed Beta

Kan man vara med utan fasta tider eller gold ammo?

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Klart det är bra att ha hög eff. Men, om man tar spelare som krisz2 och MARMIST t ex så har de inte särdeles hög efficiency i förhållande till hur jävla bra de är. Efficiency är för mycket fokuserat på cap. Så är det bara.

Är du bra så har du hög efficiency. Du skadar många eller spottar mycket etc. Annars är det bara tomma ord.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nerus:

Kan man vara med utan fasta tider eller gold ammo?

Vi har 2 lag, 1ST som kör Clan Wars och 1ST2 där dom som inte kan köra CW, inte har tier10 osv, dom "lägre" spelarna, 1ST = Seriös, 1ST2 = Social

Permalänk
Medlem

Kan iafall idag säga att jag idag har bytt tank jag verkligen inte går ihop med till KV-4. Nu har jag iofsig inte största bössan ännu men jag har svårt att se hur den extra punshen skall hämta upp ALLA andra nackdelar den tanken har.
Fart= ungefär som att flytta på ett kylskåp med en bruten arm(ja med stora motorn).
traverspeed=kunde lika gärna varit en TD.
Turrent rotation= se ovanstående kommentar.
Gundeprestion/alevation= katastrofal...
Hur i H*L***E skall ja orka grinda 166k exp med denna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Kan iafall idag säga att jag idag har bytt tank jag verkligen inte går ihop med till KV-4. Nu har jag iofsig inte största bössan ännu men jag har svårt att se hur den extra punshen skall hämta upp ALLA andra nackdelar den tanken har.
Fart= ungefär som att flytta på ett kylskåp med en bruten arm(ja med stora motorn).
traverspeed=kunde lika gärna varit en TD.
Turrent rotation= se ovanstående kommentar.
Gundeprestion/alevation= katastrofal...
Hur i H*L***E skall ja orka grinda 166k exp med denna...

Och KV-4 bouncar allt i stort sett

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbl:

Och KV-4 bouncar allt i stort sett

O nej det gör den inte alls.
Visst den tar ganska mycket stryck men det spelar liksom inte mycket roll i mina ögon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

O nej det gör den inte alls.

Du får se till att bli Toptier på den om du blir matchad mot tier 10 så är det uppenbart att du kommer bli buttraped, blir t.o.m jag i min T28

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbl:

Vi har 2 lag, 1ST som kör Clan Wars och 1ST2 där dom som inte kan köra CW, inte har tier10 osv, dom "lägre" spelarna, 1ST = Seriös, 1ST2 = Social

Jag kör gärna tier10, men jag kan inte planera att jag ska spela wot dagar i förväg.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem

KV-4an är ju störtskön. Även i högre tiers så tankar den dugligt. Slö och så ja, men satans vad den studsar bara man får ordentlig vinkel. Och tracksen äter ju upp nästan allt som kommer snett från sidan. När jag kör den är jag bara vaksam på högre tiers, vissa TDs och tier6+ arty. Mediums är oftast inga problem då de har svårt pen även från sidan och bak samt 1,6k hp ser till att man överlever länge nog att få hjälp. Lights är oftast bara att ignorera. Kommer dock att fixa bättre köregenskaper med hjälp av crew och equipment.

I övrigt hade jag ett magiskt moment i senaste förlusten. Jag står och växlar skott i min IS-3a med en SuperPershing, face to face. Snabb affär tänker man men satans vad de är lika kackerlackor. Fem skott med pen och 0 skada, på raken. Det var visserligen kört i vilket fall som men jag blev lite ledsen i ögat att jag inte hann ta honom innan arty&co fick mig. What did I do wrong?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

KV-4an är ju störtskön. Även i högre tiers så tankar den dugligt. Slö och så ja, men satans vad den studsar bara man får ordentlig vinkel. Och tracksen äter ju upp nästan allt som kommer snett från sidan. När jag kör den är jag bara vaksam på högre tiers, vissa TDs och tier6+ arty. Mediums är oftast inga problem då de har svårt pen även från sidan och bak samt 1,6k hp ser till att man överlever länge nog att få hjälp. Lights är oftast bara att ignorera. Kommer dock att fixa bättre köregenskaper med hjälp av crew och equipment.

I övrigt hade jag ett magiskt moment i senaste förlusten. Jag står och växlar skott i min IS-3a med en SuperPershing, face to face. Snabb affär tänker man men satans vad de är lika kackerlackor. Fem skott med pen och 0 skada, på raken. Det var visserligen kört i vilket fall som men jag blev lite ledsen i ögat att jag inte hann ta honom innan arty&co fick mig. What did I do wrong?

Då måste vi banne mig ha olika kv4or. Tycker bara man får något gjort med den på Himelsdorf. Gött att kunna stå och mosa och hålla ryggen fri. För så fort de kommer nära så är man ju borta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Då måste vi banne mig ha olika kv4or. Tycker bara man får något gjort med den på Himelsdorf. Gött att kunna stå och mosa och hålla ryggen fri. För så fort de kommer nära så är man ju borta.

Kv-4an är en riktigt fin tank sen dem buffade sidorna och allt på den, Har nästan lite för mycket armor.
Men man kan inte spela den som Is-7 linjen eller T110E5 linjen den måste spelas lite mer som en mid turret maus.
Använd tracksen och vinkla dig. :3

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Började spela WoT idag och jag gillar det jäkligt mycket måste jag säga, har spelat runt 15 games och har enbart spelat med MS-1 och har nu låst upp allt till den + att jag forskat fram alla fyra nya typer av stridsvagnar - SU-18, T-26, BT-2 och AT-1 men enbart köpt T-26. Hur som helst, hur gör ni när ni forskar och låser upp nya stridsvagnar? Håller ni er till en typ av stridsvagn och ett land? Det verkar vara det enklaste och snabbaste om man vill komma till en hög tier så fort som möjligt eller har jag fel?
Får ursäkta om jag verkar lite lost men är så pass noob så har inte riktigt uppfattat alla termer och hur spelet fungerar ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Började spela WoT idag och jag gillar det jäkligt mycket måste jag säga, har spelat runt 15 games och har enbart spelat med MS-1 och har nu låst upp allt till den + att jag forskat fram alla fyra nya typer av stridsvagnar - SU-18, T-26, BT-2 och AT-1 men enbart köpt T-26. Hur som helst, hur gör ni när ni forskar och låser upp nya stridsvagnar? Håller ni er till en typ av stridsvagn och ett land? Det verkar vara det enklaste och snabbaste om man vill komma till en hög tier så fort som möjligt eller har jag fel?
Får ursäkta om jag verkar lite lost men är så pass noob så har inte riktigt uppfattat alla termer och hur spelet fungerar ännu.

Från noob till noob, det går klart enklast och snabbast att komma till högsta tier om man kör på ett spår. Många brukar ta spåret ner mot KV-1 och vidare, men det är möjligtvis en rest från tidigare versioner när KV var ett nav i ryska utvecklingsträdet. Kör rätt ned någonstans och om du råkar fastna pga att du inte kommer överens med en tank så kan du alltid kolla sidospår och testa nya stilar.
Och jag har några bonuskoder över, som ger 3 dagars premium och 1k guld som man kan använda till t.ex. en liten guldtank vilket jag rekommenderar. Haken är att de endast går att använda vid skapande av konto, så om du orkar spela om 15 matcher så ge mig ett PM så skickar jag en.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Började spela WoT idag och jag gillar det jäkligt mycket måste jag säga, har spelat runt 15 games och har enbart spelat med MS-1 och har nu låst upp allt till den + att jag forskat fram alla fyra nya typer av stridsvagnar - SU-18, T-26, BT-2 och AT-1 men enbart köpt T-26. Hur som helst, hur gör ni när ni forskar och låser upp nya stridsvagnar? Håller ni er till en typ av stridsvagn och ett land? Det verkar vara det enklaste och snabbaste om man vill komma till en hög tier så fort som möjligt eller har jag fel?
Får ursäkta om jag verkar lite lost men är så pass noob så har inte riktigt uppfattat alla termer och hur spelet fungerar ännu.

Om du vill komma hög tier fort så bör du köra en rad åt gången, avancerade spelare som redan låst upp några tanks och gjort dom Elite (Researchat allt i en tank gör den "elite" och expen den har går att göra till Free Exp med hjälp av Guld som man köper för riktiga pengar) för att sedan låsa upp exp och få allt ett snäpp snabbare men det kostar skjortan jag kör enbart med Premium-garage (30 dagar för ca 90:-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Är du bra så har du hög efficiency. Du skadar många eller spottar mycket etc. Annars är det bara tomma ord.

Jag har 902 i avg xp. 1920 eff. Trots detta erkänner jag mina begränsningar mot dessa spelare och de har lägre eff. Är du med i Odem Mortis? Vad heter du? Mitt namn är i vart fall DJBASIL, vilket jag har sagt tidigare. Bara för referensens skull. Jag blir i vart fall trött på människor som vill kunna så mycket om detta spel.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Började spela WoT idag och jag gillar det jäkligt mycket måste jag säga, har spelat runt 15 games och har enbart spelat med MS-1 och har nu låst upp allt till den + att jag forskat fram alla fyra nya typer av stridsvagnar - SU-18, T-26, BT-2 och AT-1 men enbart köpt T-26. Hur som helst, hur gör ni när ni forskar och låser upp nya stridsvagnar? Håller ni er till en typ av stridsvagn och ett land? Det verkar vara det enklaste och snabbaste om man vill komma till en hög tier så fort som möjligt eller har jag fel?
Får ursäkta om jag verkar lite lost men är så pass noob så har inte riktigt uppfattat alla termer och hur spelet fungerar ännu.

Ett tips är också att när du går mot Högsta tieren i ett träd så spar de tanks du tycker om och kör dem varannat game, du kan lämna efter du har dött utan några reprimander.
Sen när du siktar på högsta tieren i ett träd så rekomenderar jag att du läser lite om dem innan, vad de har för styrkor och svagheter. Ryska trädet T-26 och neråt är ett mycket trevligt träd! :

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Jag har 902 i avg xp. 1920 eff. Trots detta erkänner jag mina begränsningar mot dessa spelare och de har lägre eff. Är du med i Odem Mortis? Vad heter du? Mitt namn är i vart fall DJBASIL, vilket jag har sagt tidigare. Bara för referensens skull. Jag blir i vart fall trött på människor som vill kunna så mycket om detta spel.

Kör du bara i platoon eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Började spela WoT idag och jag gillar det jäkligt mycket måste jag säga, har spelat runt 15 games och har enbart spelat med MS-1 och har nu låst upp allt till den + att jag forskat fram alla fyra nya typer av stridsvagnar - SU-18, T-26, BT-2 och AT-1 men enbart köpt T-26. Hur som helst, hur gör ni när ni forskar och låser upp nya stridsvagnar? Håller ni er till en typ av stridsvagn och ett land? Det verkar vara det enklaste och snabbaste om man vill komma till en hög tier så fort som möjligt eller har jag fel?
Får ursäkta om jag verkar lite lost men är så pass noob så har inte riktigt uppfattat alla termer och hur spelet fungerar ännu.

Ta varje tank seriöst.
När du kommer till tier 4, köp 100% crew. Commander börjar du träna sjätte sinnet på och reparis på de andra. Så länge du inte kör arty då. Sen flyttar du ditt crew till nästa tank du köper och den köper du utan crew. Träna om besättningen till 100% för den nya tanken.
Lås upp alla moduler, stressa inte till nästa tank. Använd free xp för att vid nytt tankinköp låsa upp någon modul.
Vill du komma någonstans snabbt så är det speedgrinding som gäller. Kör en som huvuddtank och en annan som du hoppar till om du dör etc.
Börja inte med de tyska tanksen, de är betydligt svårare för de flesta att lära sig än ryssarna eller amerikanarna.
IS 7 (ryssland) och T110 (usa) är två poppulära tanks för clanwars. T110 tycker jag är en sanslöst skön tank.

Skrivet av oggan:

Jag har 902 i avg xp. 1920 eff. Trots detta erkänner jag mina begränsningar mot dessa spelare och de har lägre eff. Är du med i Odem Mortis? Vad heter du? Mitt namn är i vart fall DJBASIL, vilket jag har sagt tidigare. Bara för referensens skull. Jag blir i vart fall trött på människor som vill kunna så mycket om detta spel.

Då har du betydligt bättre stats än mig. Själv har jag 4.5k slag, 1350 efficiency, 52% win rate, 569 avg xp. Jag är mao bara lite bättre än snittet.. Det går dock stadigt upp, lär mig fortfarande spelet och försöker förbättra min spelstil för mitt och lagets bästa. Håller samtidigt på att försöka hjälpa/ träna flera av spelarna som har dubbelt så många slag som mig.
Jag är med i en rolig casual klan, BoF, sen 1-2 månader sedan. Finns bra och dåliga spelare men de håller inget land och jag börjar störa mig lite på det men tycker att det är roligt med mycket folk som är lite äldre som mig, 30+, då man har mer gemensamt då.
Glömde skriva, nick i spelet är IceDread.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Ta varje tank seriöst.
När du kommer till tier 4, köp 100% crew. Commander börjar du träna sjätte sinnet på och reparis på de andra. Så länge du inte kör arty då. Sen flyttar du ditt crew till nästa tank du köper och den köper du utan crew. Träna om besättningen till 100% för den nya tanken.
Lås upp alla moduler, stressa inte till nästa tank. Använd free xp för att vid nytt tankinköp låsa upp någon modul.
Vill du komma någonstans snabbt så är det speedgrinding som gäller. Kör en som huvuddtank och en annan som du hoppar till om du dör etc.
Börja inte med de tyska tanksen, de är betydligt svårare för de flesta att lära sig än ryssarna eller amerikanarna.
IS 7 (ryssland) och T110 (usa) är två poppulära tanks för clanwars. T110 tycker jag är en sanslöst skön tank.

Då har du betydligt bättre stats än mig. Själv har jag 4.5k slag, 1350 efficiency, 52% win rate, 569 avg xp. Jag är mao bara lite bättre än snittet.. Det går dock stadigt upp, lär mig fortfarande spelet och försöker förbättra min spelstil för mitt och lagets bästa. Håller samtidigt på att försöka hjälpa/ träna flera av spelarna som har dubbelt så många slag som mig.
Jag är med i en rolig casual klan, BoF, sen 1-2 månader sedan. Finns bra och dåliga spelare men de håller inget land och jag börjar störa mig lite på det men tycker att det är roligt med mycket folk som är lite äldre som mig, 30+, då man har mer gemensamt då.
Glömde skriva, nick i spelet är IceDread.

Tips, 1st, www.1svensktiger.se visst dom har lite svårigheter att lyckas få land, förlorar sista matchen i varje CW >.< men dom kommer dit i varje fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbl:

Tips, 1st, www.1svensktiger.se visst dom har lite svårigheter att lyckas få land, förlorar sista matchen i varje CW >.< men dom kommer dit i varje fall.

BoF har kommit till sista machen också men inte lyckats ta land så det låter som samma sak.

Jag skulle vilja se en halv-"casual" klan som passar oss med jobb och ålders krav på 25+ så man har lite mer gemensamt. Därtill vill jag ha krav på 1100-1200+ effektivitet eller så vilket inte är så högt men ändå för att rensa bort lite.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Kör du bara i platoon eller?

Det händer, ja. Men jag har framförallt lärt mig vad WoT handlar om.

Skrivet av IceDread:

Då har du betydligt bättre stats än mig. Själv har jag 4.5k slag, 1350 efficiency, 52% win rate, 569 avg xp. Jag är mao bara lite bättre än snittet.. Det går dock stadigt upp, lär mig fortfarande spelet och försöker förbättra min spelstil för mitt och lagets bästa. Håller samtidigt på att försöka hjälpa/ träna flera av spelarna som har dubbelt så många slag som mig.
Jag är med i en rolig casual klan, BoF, sen 1-2 månader sedan. Finns bra och dåliga spelare men de håller inget land och jag börjar störa mig lite på det men tycker att det är roligt med mycket folk som är lite äldre som mig, 30+, då man har mer gemensamt då.
Glömde skriva, nick i spelet är IceDread.

Lycka till och kör hårt!

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

BoF har kommit till sista machen också men inte lyckats ta land så det låter som samma sak.

Jag skulle vilja se en halv-"casual" klan som passar oss med jobb och ålders krav på 25+ så man har lite mer gemensamt. Därtill vill jag ha krav på 1100-1200+ effektivitet eller så vilket inte är så högt men ändå för att rensa bort lite.

Jag har alltid undrat vart man ser efficiency.. inte riktigt varit min grej att hålla koll på hur bra jag är.. jag vinner.. det räcker väl?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbl:

Jag har alltid undrat vart man ser efficiency.. inte riktigt varit min grej att hålla koll på hur bra jag är.. jag vinner.. det räcker väl?

Man kan tycka vad man vill om ER, men det finns ibland vissa samband mellan den och en spelares prestationsförmåga och/eller attityd.

Har själv noterat att spelare som spelar...låt oss kalla det..."ologiskt" alternativt spammar chatten med "noob" ofta har en ER under 1000...

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbl:

Jag har alltid undrat vart man ser efficiency.. inte riktigt varit min grej att hålla koll på hur bra jag är.. jag vinner.. det räcker väl?

Jag kör xvm. Då vet man lite mer om de tanks man har brevid sig etv. Sen finns det online tools du kan slänga in ditt användarnamn i så får du tillbaka din ER men har inte den länken på jobbet.

Skrivet av Cybertsen:

Man kan tycka vad man vill om ER, men det finns ibland vissa samband mellan den och en spelares prestationsförmåga och/eller attityd.

Har själv noterat att spelare som spelar...låt oss kalla det..."ologiskt" alternativt spammar chatten med "noob" ofta har en ER under 1000...

Instämmer.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Jag kör xvm. Då vet man lite mer om de tanks man har brevid sig etv. Sen finns det online tools du kan slänga in ditt användarnamn i så får du tillbaka din ER men har inte den länken på jobbet.

Instämmer.

Ok, har spelat ett tag.. men att jag va så låg trodde jag inte..

Efficiency: 1372.48 :/ jag är kass

kan ju vara för att jag är arty-proffs... blir inte så mycket caps eller kills