Permalänk

Tangentbord med eget liv

Hej!

Har upptäckt nu att mitt tangentbord får eget liv ibland.

Problemet upptäcker jag bara när jag spelar flashspel. För att lättare förklara har jag valt att berätta hur det blir när jag spelar det fantastiska spelet "Dolphin Olympics".

Om jag simmar frammåt så vänder den sig helt plötsligt (utan knapptryck) och börjar simma i motsatt riktning tills jag trycker på bakåtknappen (dvs, åt det håll den simmar åt). Detta upptäcker jag inte vid några andra tillfällen. Hoppas någon förstår hur jag menar

Ja, jag har senaste versionen av flash.
Jag använder USB-tangentbord och modertkortet är ett chipset från Intel (Intel G33).

Säg till om mer info behövs.

Tack på förhand
// Christofferz

---

Edit: Har sökt forumet, men hittade inget om just det problem jag har. Om jag har missat någon tråd, länka gärna

Permalänk
Avstängd

Vad heter tangentbordet?^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Vad heter tangentbordet?^^

Hehe, det är sånt jag bör få med från första början... får skylla på att LHC spelar för bra hockey.

Det är Xpire och modellen är K200...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Christofferz
Hehe, det är sånt jag bör få med från första början... får skylla på att LHC spelar för bra hockey.

Det är Xpire och modellen är K200...

Lugnt du är ju kille (och dessa har svårt för att multitaska;)) så sporten får vara en med killmått mätt en legitim ursäkt:P:

Jag tror att du bör/installera "Revo uninstaller" och avinstallera alla regedit trådar som - trots att man avinstallerar - trådar som blir kvar, starta om datorn och installera tangentbordet.:)

I värsta fall (som sista utväg) får du:

a) avinstallera spelet mhj av Revo,
b) avinstallera tangentbordet
c) verkligen *verkligen* se till att registret avseende tangentbord (och spel i andra hand) är borta.:)

Lycka till.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Lugnt du är ju kille (och dessa har svårt för att multitaska;)) så sporten får vara en med killmått mätt en legitim ursäkt:P:

Jag tror att du bör/installera "Revo uninstaller" och avinstallera alla regedit trådar som - trots att man avinstallerar - trådar som blir kvar, starta om datorn och installera tangentbordet.:)

I värsta fall (som sista utväg) får du:

a) avinstallera spelet mhj av Revo,
b) avinstallera tangentbordet
c) verkligen *verkligen* se till att registret avseende tangentbord (och spel i andra hand) är borta.:)

Lycka till.:)^^

Hittar inte ens vad jag ska avinstallera?

Edit: Hittade det kanske... "Bättre Multimedia-tangentbord"? Installeras detta automatiskt när jag startar om datorn eller nåt? Har liksom ingen skiva eller något

Permalänk
Avstängd

Släng in detta programmet: http://www.revouninstaller.com/ installera det :)S e n:) öppnar du revo och högerklickar på ikonen för TGB, och då raderas allt ^^ Se till att du markerar allt om programmet ber dig om det och radera sen.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!