varför kan jag inte radera mina gammla trådar?

Permalänk
Avstängd

varför kan jag inte radera mina gammla trådar?

hej! jag har ett problem ... jag hade tänkt radera några av mina gammla trådar men då kommer detta medelande upp. Du är inte inloggad, eller så har du inte rättigheter till att komma åt denna sida. Detta kan bero på flera orsaker:

Du är inte inloggad, testa att logga in.
Du har inte rättigheter till att utföra åtgärden.
Ditt konto är inaktiverat.
Lösning: Registrera dig alternativt logga in. Ifall att du redan är medlem och ditt konto är inaktivt på grund av att du bytt e-postadress, kontakta lämplig moderator.

är det bara för mig det blir så?

tack

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Är väl bara moderatorerna som kan radera trådar. Du kan endast radera trådar som du själv har skapat. Dessutom så måste du hinna radera den innan någon skrivit i den.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Polomononen
Är väl bara moderatorerna som kan radera trådar. Du kan endast radera trådar som du själv har skapat. Dessutom så måste du hinna radera den innan någon skrivit i den.

Så är det. Dessutom bör man inte vilja radera trådar; halva nöjet med forum är att gamla frågor, svar och diskussioner finns tillgängliga för andra som eventuellt undrar samma saker.

Den här tråden skulle dock passa bättre i "Feedback".
*låst*