Var köpa Windows 7 Ultimate digitalt (nyckel) billigt? & äkta!

Permalänk

Var köpa Windows 7 Ultimate digitalt (nyckel) billigt? & äkta!

ja som rubriken säger!

finns det bara o köpa nyckel via microsoft?

Permalänk
Medlem

Köp ett oem istället för 1. går den att ladda ner igen om hårddisken går sönder? 2.får du ladda ner den flera gånger?
har aldrig sett på annat ställe än microsoft (nja piratade !!) sen är det nästan fullpris på & köpa nyckel betydligt billigare med OEM

Visa signatur

Arne Berg

Permalänk

jo, oem har lockat mig lite, men är ju stängt överallt idag, så beställer jag nu så får jag den som tidigast på måndag! behöver den nu!

det lite märkliga är att min version blir identifierad som äkta, men det går inte att aktivera den.. borde ju fungera sina 30dagar fullt ut, men tycker den tog hem för få uppdateringar! så innan jag kör ina allt ja vill ha så vill jag försäkra mig om att ja inte behöver göra om de!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Var kan man ladda ner OEM hursomhelst ?
OEMkostnader är fullpris för oemversioner och kostnader för retail är fullpris för retail..

Säker på att du kör testversion av 7an ?

Permalänk

är nog ingen testversion ja kör nu,, men nån mdsnaa eller liknande som har alla aktiveringarna förbrukade!

lite ironiskt att när man ska bli ärlig o bra så tar huvudföretaget dubbelt betalt än andra butiker och verkar vara dom enda man bara kan köpa en nyckel hos till hutlösa priser!

Jag tog bort en bit av inlägget som jag tyckte bröt mot § 7 i reglerna.
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Det skricker piratkopiera vet du det.
"Nån msdnaa eller liknande", vet du inte vart du fått din kopia ifrån?

Ingen tvingar dig att köra windows, OEM licenser är billigare och bättre för svensson, retail om man har pengar men du vet ju inte var du fick din kopia eller licens från så...

Permalänk
Medlem

Allt kan ju inte ske på direkten.
Beställ nu så har du den på måndag.
Hade det inte varit för helgdag så¨hade du haft den dagen efter.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg som bröt mot § 7 i reglerna. Läs gärna igenom denna regel.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Köpa från England kanske? Jag köpte en Homeversion och i den kunde man inte ändra språket till svenska, tror det ska gå med de andra versionerna.
Windows 7 Ultimate Full - Buy and download from Microsoft Store

Visa signatur

/Benny

Permalänk
Medlem

Man kan ändra språket på ultimate versionen, men det är väl klart man kör engelskt os

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

vad menas med oem och retail?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakristomte:

vad menas med oem och retail?

http://www.sweclockers.com/forum/22-microsoft-windows/740781-...

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Hedersmedlem

Tala gärna om ifall du hittar någon möjlighet att köpa Windows som download till ett bra pris. Microsoft har ju i sin shop, men det är samma pris som att köpa lådan, vilket jag tycker är helt galet.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!