Permalänk
Medlem

Det verkar hända i slutet av varje månad imo.. Bara att hålla utkik.. jag ska det med tanke på att jag ska köpa ny dator ;D

Hoppas bara ett GTX 660 är med på rean.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bourne94:

Hej hej!

man får överleva det med ^^

Men får hoppas på att man hittar något på 15%-aren, håller tummarna för prolle eller moderkort

Men du vet inte något om man kan få tag på den här för samma pris när den finns i lager igen då jag behöver en tyst (billig) kylare?
http://cdon.se/hemelektronik/zalman_cnps9300at_cpu_cooler-113...

Tack igen!

Mvh Viktor

Hej hej

Vi borde ha den i lager igen i slutet av veckan.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntar på 15% jag med, kan ev köpa delar för hela datorn om priserna är bra. Hoppas det kommer upp imorgon..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kommer ni få in fractal design define r4 och asrock z77 extreme4 i lager snart?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Gurfie:

Kommer ni få in fractal design define r4 och asrock z77 extreme4 i lager snart?

Hej hej

Preliminärt datum på FD R4 är på fredag. Samma gäller för moderkortet.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk

Hej

Jag har just köpt en NZXT Source 210H från er och har försökt i över en timme nu på att försöka at få av ena sidan men det går inte. Den vänstra sidan var hur lätt som helst, skruva bara av skruvarna och drog av den hur enkelt som helst men den högra sidan vägrar.

Det är bara toppen av den högra sidan jag ej får up medan den nedre delen rör på sig sitter toppen som ett berg och inte rört sig det minsta. Jag vet inte vad jag ska göra så några tips skulle uppskatas

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Crownlessking:

Hej

Jag har just köpt en NZXT Source 210H från er och har försökt i över en timme nu på att försöka at få av ena sidan men det går inte. Den vänstra sidan var hur lätt som helst, skruva bara av skruvarna och drog av den hur enkelt som helst men den högra sidan vägrar.

Det är bara toppen av den högra sidan jag ej får up medan den nedre delen rör på sig sitter toppen som ett berg och inte rört sig det minsta. Jag vet inte vad jag ska göra så några tips skulle uppskatas

Hej hej

Hmm, kan det vara så att den sidan fått sig en känga i transporten och blivit skev? Några skador på kartongen? Kan du ta en bild på hur det ser ut?

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ni vet inte när 15% kommer upp? sugen som f*n på ett chassi hos er... men vill inte missa om det är något som man behöver på 15%-aren

Men du/ni vet inte hur lång tid man har på sig på detta chassi innan det tar slut?

Typiskt ;):P

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Hej Josefin/Cdon,

Jag skulle bara vilja tacka för den service ni givit mig, underbart!

Behövde returnera en vara(Måndagsexemplar), efter en del mailande där jag ställde frågor bad jag om en fraktsedel(otroligt snabba svar), fick fraktsedeln dagen efter och skickade paketet på Fredag kl 16. På Måndag kunde jag hämta ut min vara hos postombudet.

Aldrig var det några problem, och personalen var trevlig. Kommer garanterat handla här igen och rekomendera er. Tack!

Visa signatur

Min E-penis:Chassi: Prodigy | CPU: I5-3570K | Grafikkort: Gigabyte 670 OC | MOBO: MSI Z77IA-E53 mITX | Nätagg: HX650 | Lagring:1x 840 256GB, 1x 520 120GB | RAM: G.skill 8GB 1866Mhz |Kylning: H100i, 230mm Bitfenix spectre, 1X 140 Fractal, 2x 120 Noctua |

Permalänk

Hej

Jag kan ej ge en bild just nu men varken kartongen eller Chassin ser skadade. Bägge sidorna ser lika ut men ena är jätte lätt att få av medan den andra bara inte går den rör sig inte alls :/

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag har ett ärende hos er ska det verkligen gå ett dygn utan att man får svar? Lite frustrerande

Permalänk
Medlem

Hejsan Josefin/cdon
Funderar på Antec Fusion Remote Max HTPC No PSU Black ATX, när får ni det i lager? antar att det följer med en fjärrkontroll med denna även fast de inte står nått om detta i specifikationerna?

Mvh Björn

Permalänk
Skrivet av FlAxX^_0:

Hej,

Jag har ett ärende hos er ska det verkligen gå ett dygn utan att man får svar? Lite frustrerande

I hear you! Samma här. Man saknar ett telefonnummer så man kan ha en dialog direkt med någon. Att skriva blir inte i närheten samma sak.
Men det är priset man får betala för att man vill ha så lågt pris på prylarna som möjligt. Misco är dock väldigt rappa på telefonen och har dessutom låga priser.

Ge oss ett Swecklockersnummer! En VIP-linje in i order och support!

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z77, IC i5 3570K, ASUS GTX670-DC2-2GD5, Corsair Dominatior Platinum 2x8GB, Corsair AX-750, Antec H2O Kühler

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bourne94:

Ni vet inte när 15% kommer upp? sugen som f*n på ett chassi hos er... men vill inte missa om det är något som man behöver på 15%-aren

Men du/ni vet inte hur lång tid man har på sig på detta chassi innan det tar slut?

Typiskt ;):P

Hej hej

Den brukar komma upp mellan 26 och 28, så imorgon eller fredag är en rätt bra gissning.
Antagligen mindre tid nu än innan du postade direktlänken ;P

MVH Josefin

Skrivet av Paratroper:

Hej Josefin/Cdon,

Jag skulle bara vilja tacka för den service ni givit mig, underbart!

Behövde returnera en vara(Måndagsexemplar), efter en del mailande där jag ställde frågor bad jag om en fraktsedel(otroligt snabba svar), fick fraktsedeln dagen efter och skickade paketet på Fredag kl 16. På Måndag kunde jag hämta ut min vara hos postombudet.

Aldrig var det några problem, och personalen var trevlig. Kommer garanterat handla här igen och rekomendera er. Tack!

Hej hej

Bra att allt funkat, alltid skoj med beröm. Tack själv!

MVH Josefin

Hej

Jag kan ej ge en bild just nu men varken kartongen eller Chassin ser skadade. Bägge sidorna ser lika ut men ena är jätte lätt att få av medan den andra bara inte går den rör sig inte alls :/

Hej hej

Låter väldigt underligt. Enda jag kan komma på är att du missat en skruv eller att sidan är lite skev och därför släpper inte hakarna. Någon annan som har några idéer kanske?

MVH Josefin

Skrivet av FlAxX^_0:

Hej,

Hej hej

Om du PMar mig ditt kundnummer så kanske jag kan hjälpa dig.

MVH Josefin

Skrivet av bjorne1:

Hejsan Josefin/cdon
Funderar på Antec Fusion Remote Max HTPC No PSU Black ATX, när får ni det i lager? antar att det följer med en fjärrkontroll med denna även fast de inte står nått om detta i specifikationerna?

Mvh Björn

Hej hej

Japp, ska ingå. "Included: Deluxe 56 button remote control and iMEDIAN HD by iMON software for media management and playback".

MVH Josefin

Skrivet av SixPackers:

I hear you! Samma här. Man saknar ett telefonnummer så man kan ha en dialog direkt med någon. Att skriva blir inte i närheten samma sak.
Men det är priset man får betala för att man vill ha så lågt pris på prylarna som möjligt. Misco är dock väldigt rappa på telefonen och har dessutom låga priser.

Ge oss ett Swecklockersnummer! En VIP-linje in i order och support!

Hej hej

Hmm, intressant idé. Fast ni hade ju aldrig kunnat hålla tyst om det och sen hade halva Sveriges befolkning suttit och ringt ner oss på VIP-linjen. Jag är själv SweClockare, jag vet nog hur ni fungerar!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Den brukar komma upp mellan 26 och 28, så imorgon eller fredag är en rätt bra gissning.
Antagligen mindre tid nu än innan du postade direktlänken ;P

MVH Josefin

Hej hej

Okej, då får jag chansa på att det inte kommer ett allt för bra erbjudande på 15%-aren då och köpa chassit snabbt nu då, och jag tänkte väll inte så långt att chassit kanske försvinner snabbare med länken, haha

Mvh Viktor

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Citat:

Hej hej

Låter väldigt underligt. Enda jag kan komma på är att du missat en skruv eller att sidan är lite skev och därför släpper inte hakarna. Någon annan som har några idéer kanske?

MVH Josefin

Missat en skruv har jag inte gjort kollade upp i manualen sett upp det på youtube plus jag lyckades ta bort den andra sidan utan problem. Så jag vet hur man ska kunna få bort sidan men denna vägrar så jag undrar bara vad jag kan göra??

Permalänk
Medlem

Missat en skruv har jag inte gjort kollade upp i manualen sett upp det på youtube plus jag lyckades ta bort den andra sidan utan problem. Så jag vet hur man ska kunna få bort sidan men denna vägrar så jag undrar bara vad jag kan göra??

En bild säger tusen ord. Om du kan ta en bild med mobilen som du kan länka till hade det hjälpt felsökningen. En med allt på och en med ena sidan avmonterad så kan man kanske klura ut var som är knas.

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Japp, ska ingå. "Included: Deluxe 56 button remote control and iMEDIAN HD by iMON software for media management and playback".

MVH Josefin

Tackar, men ser du någon tid då ni får detta i lager ?

Mvh Björn

Permalänk
Skrivet av Youjimbo:

En bild säger tusen ord. Om du kan ta en bild med mobilen som du kan länka till hade det hjälpt felsökningen. En med allt på och en med ena sidan avmonterad så kan man kanske klura ut var som är knas.

Inte för att man ser något på dem :/

Permalänk
Medlem

Nja, lägg upp om du kan så kanske någon kan klura ut problemet.

Edit: Oj det var intressant citat...

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Kanske dum kommentar, men har du dragit bak först och sen i sidled? Som på denna videon runt 7:25:
http://www.youtube.com/watch?v=yKPO7ieQ-wI

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om man köper något med 5% rabatten nu, kan man använda den igen den 1a oktober eller måste man vänta tills den 26 oktober, alltså detta datum om en månad?

Permalänk

Just det jag har en annan fråga. När får ni in AMD Phenom II X4 965 3.4GHz Socket AM3 Black Edition Boxed och XFX 550W Core Edition PSU P1-550S-XXB9 ATX 12V, ATX12V, EPS12V Upp till 82% (80 PLUS Bronze) igen?

Permalänk

Det kan behövas lite kraftigare tag första gången sidoplåten tas av, dra med ena handen och tryck sidleds på själva sidoplåten med andra, har ett FD Core 3000 här som jag fick.. ja i stort sett slå sidleds på samtidigt som man drog, lossnade tillslut!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Efter en massa timmars slit har jag nu fått av den från sidan. Med tre personer som tryckte och drog fick vi äntligen av den, det som är skumt är att den ser helt ok ut men om man sätter tillbaka den är den fortfarande trög som tusan att få av :/ Iaf tack för all hjälp

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bjorne1:

Tackar, men ser du någon tid då ni får detta i lager ?

Mvh Björn

Hej hej

Tyvärr inget datum i dagsläget.

MVH Josefin

Just det jag har en annan fråga. När får ni in AMD Phenom II X4 965 3.4GHz Socket AM3 Black Edition Boxed och XFX 550W Core Edition PSU P1-550S-XXB9 ATX 12V, ATX12V, EPS12V Upp till 82% (80 PLUS Bronze) igen?

Hej hej

Båda bör finnas i lager i mitten av nästa vecka.

MVH Josefin

Hej hej

Det där har jag svarat på.

MVH Josefin

Efter en massa timmars slit har jag nu fått av den från sidan. Med tre personer som tryckte och drog fick vi äntligen av den, det som är skumt är att den ser helt ok ut men om man sätter tillbaka den är den fortfarande trög som tusan att få av :/ Iaf tack för all hjälp

Hej hej

Grattis! Bra att det löste sig.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det är bara bra, inga vibrationer så :). Du kan böja hakarna den sitter fast med om du vill få den trångare / slappare. Lättaste sätter att få bort är att sätta något i springan över och under (har kört köksknivar ja) och skruva dom, se till att du inte repar något bara.

Permalänk
Medlem