Billigt och bra hotell, vandrarhem i stockholm?

Permalänk
Medlem

Billigt och bra hotell, vandrarhem i stockholm?

Någon som vet ett bra hotell eller vandrarhem i stockholm?
Det ska gärna vara centralt eller nära grönan =).
Och det ska inte vara så jäkla dyrt, tycker dom flesta är dyra kring 600-700kr och uppåt.
Det ska vara dubbelrum.
Frukost osv är inte viktigt.

MVH

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Sno ett legg av en lumpare, då kan du ta in på Drottning Victoria's Örlogshem. Jag och en kompis betalade 90 kr för en natt i dubbelrum.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte hur Fridhemsplan ligger till i Stocholm Har själv bott där och det var riktigt fina rum till ett bra pris! Rummen ser precis ut som på bilderna. STF Fridhemsplan - Välkommen till Stockholms modernaste vandrarhem

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Leeloo:

Nu vet jag inte hur Fridhemsplan ligger till i Stocholm Har själv bott där och det var riktigt fina rum till ett bra pris! Rummen ser precis ut som på bilderna. STF Fridhemsplan - Välkommen till Stockholms modernaste vandrarhem

Men inte för och vara jobbig men är inte det där hotellpriser typ?:O trodde ett billigt V-hem skulle gå på 150, 200, 250 kr? Tycker det där är mer hotellpriser som sagt. Då kan man lika gärna bo på hotell och få frukost och bättre service.:) Eller har jag missat nåt?:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Hostels.com - Every Hostel, Everywhere - 30,000+ Hostels Worldwide där hittar du ett antal hostels och de flesta är betygsatta av folk som bott där.

Permalänk
Medlem

Jag måste dit !!! har biljett till sonispear. Ska ta natt tåg på fedag kväll till lördag morgon. Sova på lördag till sön. Måste bara hitta nått :P. Kan betala 500kr per natt, max.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Laars:

Jag måste dit !!! har biljett till sonispear. Ska ta natt tåg på fedag kväll till lördag morgon. Sova på lördag till sön. Måste bara hitta nått :P. Kan betala 500kr per natt, max.

För billigt boende rekommenderar jag Billiga hotell i Stockholm Göteborg Malmö Jönköping - Boka Formule 1 Hotel 390kr/natt och rummen är fräscha med dusch i korridoren.

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Klubbensborg

Ligger typ 200 meter från där jag bor. Sägs vara väldigt bra. Lite off kanske men tunnelbanan går helt okej.

200 kr per natt om man delar rum med några.