Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

The Final Frontier - Iron Maidens 15:e studioalbum

Permalänk
Medlem

The Final Frontier - Iron Maidens 15:e studioalbum

Om prick 1 vecka släpps det nya albumet med Iron Maiden, kan tipsa alla som bryr sig om hårdrockens kvarlevnad att b.la Ginza erbjuder en limited edition av albumet för 159kr inkl. frakt vid beställning före 16 augusti.

Inte mycket pengar för att visa uppskattning för ett band som skänkt såpass mycket glädje genom åren!

Två låtar finns att lyssna på och beskåda på Iron Maiden Official Website , vad det verkar så är dessa låtar dock inte alls representativa för albumet som helhet.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra skiva. (Det mest glädjande är nog att ljudkvaliteten är bättre än de två senaste, vilka var luddiga i ljudet. Maidens musik kräver hög ljudkvalitet.)

Det var inte mycket till inlägg i denna tråd på de tre veckor som gått sedan trådstart. Kanske föredrar folk liksom jag att läsa och diskutera t.ex. här:
Maidenfans.com - Iron Maiden Forums - Index

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk Wifi, 7800X3D, Noctua D15, 64GB Kingston Fury Beast, Sapphire Pulse 7900XT, Corsair RM750X V2, Samsung 990 Pro 4TB + MP510 960GB + PNY CS3030 2TB, Define R6, Win 11.
Sig uppdaterad 2023-12-28. Inlägg där bilar jämförs med datorer beaktas inte.

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt tråkig skiva måste jag säga.

Vann den fråN Bandit för någon dag sedan och slängde in den i bilen. Men nej, tyckte inte alls om denna.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

kunde de inte lagt ner efter nr of the beast?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Gillar den inte.

Permalänk

Njae, gillar den inte heller.

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Införskaffade den här om dagen, var tvungen att se vad allt liv var om. Har hunnit lyssna en del under dagen idag och jag är kluven. Den har ett par riktigt starka spår, medan vissa är något för... Sega och kanske lite för skumma. Bruce röst låter inte helt klockren alla gånger heller. Men jag ger den 3/5. Helt klart värd att lyssna på!

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Instrumentalen är riktigt grym men sången gillar jag inte riktigt.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Med en producent som steve harris kan det väl inte bli annat än trist och stereotypt. Tycker skivan är hyfsad i grund och botten, men den saknar tyngd och är inte särskilt intressant.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Aldrig riktigt gillat Maiden och denna skivan gjorde inget speciellt intryck, rätt torr.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90