Permalänk
Medlem

Muspekar lagg

Tjena,
Skulle behöva lite svar här och har letat runt i forumet och i google om problemet men hittar tydligen inget...Det är så att min muspekare hackar typ längst upp i högra hörnet. Tar upp muspekaren dit och rör lite vilt så hackar de då och då. Någon som kan få de o bli fixad

Borde väl vara Gpun så sitter med en 6970 och har laddat ner de senaste drivrutinerna jag kunde hitta,
http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.a...

Tack i förhand

Permalänk
Medlem

vad har du för mus?

jag hade en qpad 5k som hacka till varje gång jag drog den över något vit på musmattan, har en qpad musmatta, den svarta med vita sträck på.
så jag lämna tillbaka musen och sitter på min gammla optiska mx 518 för tillfället.

har du provat någon annan mus? samma problem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

vad har du för mus?

jag hade en qpad 5k som hacka till varje gång jag drog den över något vit på musmattan, har en qpad musmatta, den svarta med vita sträck på.
så jag lämna tillbaka musen och sitter på min gammla optiska mx 518 för tillfället.

har du provat någon annan mus? samma problem?

Sittter med en Steelseries musmatta och en mx518...min 3de mx518 älskar den, perfekt...men tror inte de är musen som är felet för musen funka perfekt på min gamla dator...som ja plocka isär förra veckan, sitter med en ny dator just nu...

Permalänk

Drivrutins problem. Säkerligen alla med ett AMD-kort har det felet du har. Jag har och många många fler. Googla.

Visa signatur

Ljud - Rotel RA-12 | KEF Q300 | XTZ 99 W10.16

Permalänk
Medlem

Jag har också det problemet så det är ett drivrutins problem då jag inte hade det innan jag skaffa 6950.

Permalänk
Medlem

Aja skönt o höra att de inte är datorn som är problemet... tack för svaren

Permalänk
Medlem

Jag sitter på ett HD6970 och "lider" av samma problem. Ärligt talat så är buggen nästan så lite komisk, man kan ju undra vad den beror på liksom!

Permalänk
Medlem

Har samma problem med mitt 5850. :/ Lite dåligt av AMD att de inte fixat det än. Buggen har funnits i de senaste tre drivrutinerna iallafall, kanske fler.

Permalänk
Medlem

Mjo, samma med 5850 här med, för några drivrutiner sedan var det problem nere i vänster hörn men nu på senare tid har det flyttats till höger

Visa signatur

Citera för svar
"He had a baseball bat, and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do." - Max Payne

Permalänk
Medlem

hahaha lol! jag har också det, fan inte tänkt på det, uppe i högra hörnet har jag det, sitter på ett 4890.

Permalänk
Medlem

Det är en bug i drivrutinerna sedan flera versioner innan. Det hjälper för vissa, mig inkluderad att stänga av skuggan för muspekaren.

Permalänk
Medlem

Lite rolig är den jaa de som är ännu roligare är att buggen försvan efter att ja suttit o spelat AC brotherhood i 4 timmar kommer väl tillbaka när ja startar om datorn igen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puma25:

Sittter med en Steelseries musmatta och en mx518

Har exakt samma själv, oslagbart!

Visa signatur

AMD Phenom2 940BE | Gigabyte MA790X-UD3P | 4850 CrossfireX | Corsair 4 gig pc6400 | 550 gig HDD's | Antec Threehundred | 450 Watt Ace | Win7 <-> Thinkpad R60 + Win7 & 4 gig RAM <-> Asus G53JW-SZ154V + SSD Intel 320 120gb + Win7 <-> Rasberry pi revB