Det finns inte direkt något som heter "c++program". Dock kan du ett program vara skrivet i c++.
Så länge programmet inte har någon com interface är det inte mkt man kan göra. Och man har ju inte direkt kontroll över system minnet med php. Så för att du ska kunna läsa av ett program måste progrmet vara anpassat för com..
"Since Nvidia is not part of the Futuremark beta program (a program which costs of hundreds of thousands of dollars to participate in), we do not get a chance to work with Futuremark on writing the shaders like we would with a real applications developer. We don't know what they did, but it looks like they have intentionally tried to create a scenario that makes our products look bad."
Dock berättar ATi precis vad de gjort:
"The 1.9% performance gain comes from optimization of the two DX9 shaders (water and sky) in Game Test 4. We render the scene exactly as intended by Futuremark, in full-precision floating point. Our shaders are mathematically and functionally identical to Futuremark's and there are no visual artifacts; we simply shuffle instructions to take advantage of our architecture. These are exactly the sort of optimizations that work in games to improve frame rates without reducing image quality and as such, are a realistic approach to a benchmark intended to measure in-game performance. However, we recognize that these can be used by some people to call into question the legitimacy of benchmark results, and so we are removing them from our driver as soon as is physically possible. We expect them to be gone by the next release of CATALYST."
Ursprungligen inskrivet av Outlaw84 DirectX och openGL är grafik motorer.....
sats på att skriva ett spel...då har du nått att vissa på en presentation för n00bs
heh..
DirectX är en samling "verktyg" för att bygga bland annat spel. Direct3D är ett API, likaså openGL.
Ursprungligen inskrivet av SvenJohan så jäkla bildigt av ati DivX är kanske det sämta och bland dom mest hatade av dom som vet nåt vad kvalitet på en film är.