Tips och Råd - En sida med begränsning

Permalänk
Medlem

Tips och Råd - En sida med begränsning

Tjenare,

nu har man gjort det igen, som kanske några har sätt så saknas det något om man läser min signatur. Juste, jag har inget moderkort så jag sitter på morsans compaq PII450@550, 384mb, 10gig hd, Win ME (suck), 8mb AGP graffe och ett Voodoo2. Tyvärr så får jag inte formatera och dra in nittioåtta även fast jag vill så det stannar så här. Nu är det så att min webbserver och workstation dog i samma olycka (annan tråd, annat forum).

Till frågan;
Vad kan man göra med HTML eller vad kan man ha för andra språk än html och js på bostreams webbhotell, någon som vet?

sidan jag vill förbättra är:

http://holm.floppweb.net/forgotten

Råd etc tas gärna emot. Snälla clockare, en del av min familj. Hjälp mig nu.

MvH Holm.

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Medlem

Re: Tips och Råd - En sida med begränsning

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holm
[...]8mb AGP graffe och ett Voodoo2. [...]

två grafikkort? Edit: Bääää

Frågan är snarare: Vad kan man inte göra med html?
Hela designen på sidan skrivs ju med html, det e bara om du vill ha en dynamisk sida (gästbok osv) som du ehöver använda PHP eller ASP eller något annat script språk...

Visa signatur

Får jag äta på ditt skägg?

g3wd.mine.nu

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Vem fan bryr sig om din livshistoria?

Göwd:
agp kortets "3d" stöd kanskne inte är så bra om det ens finns? voodoo 2 måste ju ha ett hjälpande kort! får!

Visa signatur

[size="1"]#define QUESTION ((bb) !(bb)) // - Shakespeare[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thecookie
Vem fan bryr sig om din livshistoria?

Göwd:
agp kortets "3d" stöd kanskne inte är så bra om det ens finns? voodoo 2 måste ju ha ett hjälpande kort! får!

Tja, jag har juh varit med lite längre på SweC och en del känner mig. Ville bara dela med mig lite av vad som hade hänt, får mig att känna det lite bättre. Hur skulle du känna om din dev burk gick sönder? Så snälla STFU om du inte har något att tillföra.

Göwd: Don't blame me, blame compaq!
Och jag kodar föv PHP/ASP på min egna (framlidna) dator.

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Hedersmedlem

thecookie: Är du inte intresserad behöver du inte heller läsa.