Permalänk
Avstängd

Divx->SVCD/VCD

finns det nått bra program för detta?

(och säg inte att det är olagligt, för det är det INTE)

Permalänk
Medlem

tempgenc och virtualdub

tempgenc kan inte hantera ljudet från divx dock så man måste "rippa" ljudet till en wav fil med virtual dub som tar ca 2 minuter kanske. Sen är det bara att köra med tempgenc och peka på divx filmen och sen så peka på wav filen separat så man får ljud också . sen är det bara att välja dom inställningar man vill ha och göra om

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

tmpgenc.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

mangan, jag har haft problem engång med att man inte fick ljudet från en divx och då var det i ac3.
annars så funkar ljudet klockrent med tmpgenc, men kolla [b]*borttaget*[/b] eller [b]*borttaget*[/b]

[size="1"]Redigerat av Castor Troy[/size]

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad och redigerad*

http://forum.sweclockers.com/regler.html
"Inte sprida länkar till piratkopierat material, länkar till sidor med länkar till piratkopierat material eller information om eller länkar till sidor som behandlar hur man piratkopierar program/film/musik eller bryter mot copyright-lagar på något sätt."

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tagit från F.A.Q.
Fråga: Vart kan jag hitta codecs, dvd-rippare, .avi-konverterare osv..?
Svar:
[b]*borttaget*[/b] - Se inlägget ovan. FAQ är även den redigerad

[size="1"]Redigerat av Castor Troy[/size]

Edit: Hmm? Man trodde ju iaf att dom länkar som stått i FAQ sen långt tillbaka skulle vara OK.

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Avstängd

en kompis sa att detta gick med Nero 5, vet nån hur?

Permalänk
Avstängd

föresten, visst är det lagligt att bränna filmer för eget bruk?
(detta är inte bumpning, jag har fått svaret jag sökte, vill bara inte ska en ny tråd)