Need for speed world online beta!

Permalänk
Medlem

Need for speed world online beta!

Ingen som skrivit något om betan. Den har börjat idag och slutar den 13 juni. Till er som vill testa lite kan gå in på: Need for Speed World - Home
Ska själv testa betan

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Men vafalls!? Det är varken till mac eller min p4a!! x) Dags att köpa ny dator? ja!

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att det är något liknande underground 2 eller most wanted, de var de bästa spelen enligt mig Här ska testas!

Permalänk
Medlem

Tack för tipset!
Skrev precis upp mig så jag får hoppas att man får vara med. Då blir det till att damma av ratten.

Visa signatur

Core i7 930@3.8 ghz, Prolimatech Megahalems, 2x5870 CF, 12 GB Corsair Vengeance, Corsair TX 850 W, Asus P6T SE, Dell
U2711, W7 Ultimate 64.

Permalänk
Medlem

Göööött!!!!!!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Inaktiv

Det lilla jag testat nu ikväll så är det skräp :<

Permalänk
Medlem

Jag spelar.. Woohoo

Märks dock mycket att spelet endast är i beta stadiet.. men helt ok..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Det lilla jag testat nu ikväll så är det skräp :<

Skrivet av Thxsen:

Jag spelar.. Woohoo

Märks dock mycket att spelet endast är i beta stadiet.. men helt ok..

Meeen, tell us moaaar!:O

Permalänk
Medlem

fan jag anmälde mig ju så tidigt som det gick , ingen tur här inte

... trodde jag ja , det låg och skärpade i skräpposten

edit : och där var nedladdningen klar.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Provade det ikväll. Inte imponerad!
Men det är ju en beta ännsålänge.

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

Är betan bara uppe i 12 dagar :S, då måste de ju vara klara med det redan, eller?

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Ingen lycka för mig, har inte fått nåt.
Bara hoppas att det ligger och väntar i morgon när man vaknar.

Edit: någon av er som anmälde sig i går som blivit antagen?

Visa signatur

Core i7 930@3.8 ghz, Prolimatech Megahalems, 2x5870 CF, 12 GB Corsair Vengeance, Corsair TX 850 W, Asus P6T SE, Dell
U2711, W7 Ultimate 64.

Permalänk

har spelat betan en sväng nu:

På min burk är resultatet:

Går endast o starta i enkelskärmsläge!
går inte o få äkta native 1920x1080
hackig grafik
"dålig" graifk, ser inte ut som ett spel från 2010, kanske -08
dåligt med inställningsmöjligheter (grafik)
kraschar titt som tätt
många A.i buggar

Test burk.

i7 930@4,0
5870oc
UD7
6g 1866 ram
2xintel x-25 raid0
24" 1920...

Spelat riktar sig helt klart till dom som nyss börjat övningsköra!

Om de kommer bli ett köp? näää kanske till ps3 när de reas för 149:-

Permalänk

Kan dom inte bara lägga ner NFS serien? Konkurrerar nog med FIFA om den mest uttjatade spelserien någonsin. Även om Shift var dåligt så var det ändå ett steg i rätt riktning, nu går man bara tillbaka till något som liknar Underground skiten. Bättre om EA slänger dessa pengar till BF3 istället ^_^

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michelangelo:

har spelat betan en sväng nu:

På min burk är resultatet:

Går endast o starta i enkelskärmsläge!
går inte o få äkta native 1920x1080
hackig grafik
"dålig" graifk, ser inte ut som ett spel från 2010, kanske -08
dåligt med inställningsmöjligheter (grafik)
kraschar titt som tätt
många A.i buggar

Test burk.

i7 930@4,0
5870oc
UD7
6g 1866 ram
2xintel x-25 raid0
24" 1920...

Spelat riktar sig helt klart till dom som nyss börjat övningsköra!

Om de kommer bli ett köp? näää kanske till ps3 när de reas för 149:-

Spelet ska ju faktiskt vara gratis att spela har jag för mig och bara släppas på PC.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Michelangelo:

har spelat betan en sväng nu:

På min burk är resultatet:

Går endast o starta i enkelskärmsläge!
går inte o få äkta native 1920x1080
hackig grafik
"dålig" graifk, ser inte ut som ett spel från 2010, kanske -08
dåligt med inställningsmöjligheter (grafik)
kraschar titt som tätt
många A.i buggar

-08? Testa -05! Om ens det.

Permalänk
Medlem

Jag spelar med grafik inställningar 1680x1050 utan problem.
Spelet krashar ibland.
Buggar ur i multiplayer races titt som tätt.
polisbilarna fungerar inte helt rätt ännu.
Men spelet funkar och kommer nog bli bra för att vara ett gratis spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delot:

Hoppas verkligen att det är något liknande underground 2 eller most wanted, de var de bästa spelen enligt mig Här ska testas!

Tydligen så ska den innehålla inslagg från alla nenaste NFS spel, hot pursuit, underground, carbon osv.

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Måste faktiskt säga att spelet är sjukt tråkigt. Kommer inte kolla närmare på det vid release om det nu inte gör en total vändning.
Man blir helt yr pga att det är så många som spelar så det blir en enda stor gröt av allt :S. Sen att man åker igenom bilarna gör det ju inte bättre på något sätt enligt mig.
Jäkligt tråkigt med ratt. Vem vill köra bilspel utan ratt? Nää tack

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Spelet i sitt nuvarande skick är fruktansvärt dåligt. Prestandan är urusel, grafiken likaså och det är fyllt till bredden med buggar av både det fatala och irriterande slaget. Gameplaymässigt så är det också en enorm nedgång från Most Wanted och Carbon som spelet försöker efterlikna, mest pga det överkassa powerup-systemet, total avsaknad av inlevelse och en jävla massa grinding. Och sen påstår de att spelet ska släppas om en månad, jo tjena.

Ska väl även tilläggas att i min mening så är Underground 2 och Most Wanted de bästa NFS-spelen.

Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MrStalker:

Spelet i sitt nuvarande skick är fruktansvärt dåligt. Prestandan är urusel, grafiken likaså och det är fyllt till bredden med buggar av både det fatala och irriterande slaget. Gameplaymässigt så är det också en enorm nedgång från Most Wanted och Carbon som spelet försöker efterlikna, mest pga det överkassa powerup-systemet, total avsaknad av inlevelse och en jävla massa grinding. Och sen påstår de att spelet ska släppas om en månad, jo tjena.

Ska väl även tilläggas att i min mening så är Underground 2 och Most Wanted de bästa NFS-spelen.

Håller med (även om jag tycker att Most Wanted är ganska överskattat )

Permalänk

gjorde kort filmsnutt förut YouTube - lolzz2.mp4

sjukt besviken.. avinstallera betan direkt. ser ifamemot test drive 2 istället.
Känns som man åker på rails, töntiga powerups osv. Sen om den mapen som är i spelet nu som ni ser i slutet av filmen, om det är hela välrden så är det typ en tiondel av test drive 1 mapen.

Permalänk

De är verkligen skittråkigt :/

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 3 Ghz | Asus P7P55D-E PRO | Powercolor HD 5850 | 4 Gb Corsair XMS3 1600 Mhz | Corsair HX 650W | FDD R2

Permalänk
Musikälskare

Ja grafiken verkar vara ett skämt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Hedersmedlem

Fick inbjudan till detta via curse och ska testa att dra hem det imorgon, verkar endast vara tillgängligt för premium nu..?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk

Ja nu har en ny omgång börjat(med massa ändringar enligt dom) ....ngn som provat, funkar det att köra med G25 t.ex.

Förra beta-rundan jag testade var ju inte imponerande på ngt sätt, hoppas på mycket bättre nu

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk
Hedersmedlem

Jag får inte min 360-controller att fungera, någon som har tips?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

vill oxå veta hur den nya betan är me updates innan ja slösar tid på att installera allt igen.

Permalänk
Avstängd

Gillade det inte alls, då väntar jag hellre på TDU2 eller nya Hot Pursuit

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Tycker också world online är skit. Annars tycker jag väldigt mycket om NFS spelen. Här är lite Release Notes

-New Region: Players can now explore the new Camden region in addition to taking part in the new race events located here.
-New Races: A variety of new race events, both circuit and sprint, have been made available throughout the world.
-Driver Level Increase: The max Driver Level has been raised to level 50, with new unlocks and Driver Skills now available.
-Performance Packages: Players can now customize their vehicle with a variety of Performance Packages that contain performance upgrades, as well as body kits, spoilers etc.
-New Cars: New cars have been added including the Audi R8 and Chevrolet Corvette C6 Z06
-New Car Rentals: New rental cars have been made available. These vehicles now come pre-installed with Performance Packages and body kits
-Private Match: Players can now invite up to 7 of their friends into private multiplayer races
-Meeting Place: The stadium in Rosewood now functions as a Meeting Place. This is a non-race events that grants access to a photo mode camera for taking photos to show off your own car, or to host your own car show
-Time of Day: A new Time of Day system has been added. Watch as the world cycles from dawn to dusk as you play
-Event Improvements: Previously unlocked events will now remain playable regardless of Driver Level. Events closer to a Player’s Driver Level will be highlighted, but older events will remain available for racing
-Help System: An improved help system has been added that displays tips and tutorials throughout the game. In addition, the Game Guide (previously available from the website) has been made accessible from within the game
-Group Chat: Players can now invite friends to participate in private group chat. To do this, bring-up the context menu by right-clicking on a player name or car and select “Invite to Group”
-World Map/Mini Map Improvements: Both the World Map and Minimap have been remodeled. In addition, the World Map now displays event activity levels allowing Players to find matches even easier
-SpeedBoost Catalog Improvements: The SpeedBoost catalog has been expanded with even more items available for purchase
-Tier Restricted Races: Some events have now been limited to a specific Tier of vehicles

Known Issues

-As this is Beta Software, it is recommended to uninstall previous versions of the game before installing the latest game launcher
-Players can continue to spend Boost on Rep Progression Amplifiers after reaching level 50 but this will have no effect
-Quitting out of a single player race currently counts as a DNF in the Player’s statistics
-Rarely, the Standings screen will report inaccurate/no times, or a ‘Retrieving Profile’ message
-Blocking a Player does not prevent that Player from being added to your Friends List
-Occasionally, spamming certain keys while entering/exiting the Safehouse will cause the game to crash
-The Nissan 350Z will occasionally lose its headlight texture when smashing into an object
-If a Player attempts to purchase a Powerup with insufficient SpeedBoost from the post-race/pursuit screen, the game will hang
-There is a known issue preventing some supported controllers from functioning on 32-bit Operation Systems

Official NFS World Webseite

Shocker -
Comments (0)

NFS World: Carlist for the next Beta Friday, 25.06.2010
EA announced a preliminary carlist for Need for Speed World! These cars will be available on monday, when the next beta launches, including the Audi R8 and Chevrolet Corvette C6 Z06:

TIER 1

Mazdaspeed3
1969 Dodge Charger R/T
Nissan Silvia S15
Volkswagen Scirocco
Mitsubishi Eclipse GT
Nissan 240SX
Toyota Corolla AE86
1971 Dodge Challenger

TIER 2

BMW Z4 M Coupe
Lotus Elise
Nissan 350Z
Mazda RX-7
Audi S5
Porsche Cayman S
2008 Dodge Charger R/T
Volkswagen Golf R32
Lexus IS-F
Mitsubishi Lancer Evo IX
Nissan 370Z
Subaru WRX STi

TIER 3

BMW M3 GTR (E46)
Nissan GT-R (R35)
Chevrolet Corvette Z06
Lamborghini Gallardo LP560
Audi R8

Every car has performance packages tailored to its specific needs available for purchase as well.

These cars will be available in our NFS World Showcase as well.

Official NFS World Website
NFS World Showcase