Permalänk

Bärbar dator till Cod4

Hejsan, min gamla bärbara dator la av och nu letar jag efter en ny.
Jag vill kunna spela hyffsat nya spel, som Cod4, behöver absolut inte vara högsta inställningar, utan lägsta går bra. HAr ungefär 3000-3500 att lägga. Någon som har en idé?

Permalänk
Medlem

Helt omöjligt att tipsa.. Nytt är du såklart chanslös, och begagnat går det inte förutse vad säljare begär. Ska du köra cod 4 något så när så gäller väl ett 8600gt som minsta alternativ. Dubbla pengen och du kan få nytt som i princip maxar cod4 men för max 3500 handlar det enbart om en eventuell säljares behov av pengar...

Visa signatur

HP DV7-6140eo, 17,3", i7-2630QM, HD6770, 8gb ram, 640gb hd, BT, USB 3.0, Bluray
Acer TimelineX 4830TG, i5-2410, GT540 2gb, 8gb ram, 128gb SSD, BT, USB 3.0
Htpc silverstone, Q9400, 4gb ddr3 1333, 1TB WD, HD4550

Permalänk
Medlem

3500kr är helt enkelt för lite. För dom pengarna får du ju egentligen inte mer än en kontorslaptop eller en vanlig netbook.

Permalänk
Skrivet av Malte74:

Helt omöjligt att tipsa.. Nytt är du såklart chanslös, och begagnat går det inte förutse vad säljare begär. Ska du köra cod 4 något så när så gäller väl ett 8600gt som minsta alternativ. Dubbla pengen och du kan få nytt som i princip maxar cod4 men för max 3500 handlar det enbart om en eventuell säljares behov av pengar...

Ok, så det går alltså inte att få tag på en dator som kan köra cod4 på den minsta inställningar?
Isåfall, vad kan man spelapå en dator på 3,5?

Permalänk
Skrivet av Mr.Borka:

3500kr är helt enkelt för lite. För dom pengarna får du ju egentligen inte mer än en kontorslaptop eller en vanlig netbook.

Såg detta först nu.
Ok, får försöka hitta en begagnad då.

Permalänk

Så, nu har ja luskat fram lite mer pengar o ska nog köpa en ny dator trotr allt.
Har ungefär 6 tusen att köpa för, vad kan man få för de och ungefär vilka spel funkar då? Som ja sagt förut så kommer jag köra på dem minsta inställningarna.