Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Vad är ONS? Men det funkar alltid bra me att va chilenare, tjejer verkar tycka det är nice med español Och tycker man är...exotisk? jag vet inte...det funkar varje gång iaf.

Iih, finns det tjejer på swec? *Springer iväg från tjejbacillerna*

Nån jävla gång ska jag lyckas hitta nån att starta det med, även fast jag är chilenare Måste la finnas nån..eller?

One night stand, grejen är att just spanjorer och lite latinofolk är som du säger exotiska och är leksaker under semestern. *enorm stereotyp*

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrc:

Glas vin? Hon får en Explorer som ska drickas rent

Exakt, du fattar galoppen!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Skrivet av Martiis:

Ett glas vin till henne och en platta dansk fesljummen pilsner till dig själv. Faller hon inte för det är det inte rätt tjej för dig!

Äh! Man ska inte bjuda tjejer tycker jag... det gör jag i alla fall inte. Kan dom inte betala för en barkväll så borde dom jobba istället för att vara ute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

Äh! Man ska inte bjuda tjejer tycker jag... det gör jag i alla fall inte. Kan dom inte betala för en barkväll så borde dom jobba istället för att vara ute.

Äh håller inte, situationen avgör om det är lämpligt eller inte. Drinkl*der på krogen betalar jag inte för men tjejer som jag gillar bjuder jag gärna på en drink eller två.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Precis, att erbjuda filmkväll är väldigt nära besläktat med sex/grovhångel. Se till var ni står i relationen innan ni frågar en tjej om det pojkar
Ambassadör? Jag trodde ni redan hade Kidd^ till det

Äääh.. du har missuppfattat det hela.. grejen med film är ju att de ska vila huvudet i knät.. helst med ansiktet riktat neråt

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av nidas:

Äääh.. du har missuppfattat det hela.. grejen med film är ju att de ska vila huvudet i knät.. helst med ansiktet riktat neråt

Oja, båda parter mår bra av det:)

Kanske inte första dejten, det första man gör? :P.. Ok, om man nu verkligen vill men då är väl krogen bättre ställe för sånt ? hehe.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Oja, båda parter mår bra av det:)

Kanske inte första dejten, det första man gör? :P.. Ok, om man nu verkligen vill men då är väl krogen bättre ställe för sånt ? hehe.

Jo på första dejten, annars blir man bara kompisar och då är det kört...

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av MIFFo_BEast:

Jo på första dejten, annars blir man bara kompisar och då är det kört...

Stämmer säkert

Är inte den som dejtar så..

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Stämmer säkert

Är inte den som dejtar så..

Miffo_beast hade dock lite ironi! (:

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Axne^^:

Miffo_beast hade dock lite ironi! (:

Det skrek ironi om hans inlägg:P

Hans inlägg stämmer säkert bra, iaf 50%

Permalänk

Hmm, hade vart nice å hitta en fin milf när man är ute xD

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

Ja, det stämmer. Men det är skillnad på barluder och trevliga tjejer. Efter många år ute på krogen så känner man igen ett krogluder redan när de betalar entrén så de håller jag mig ifrån. Men ibland (IBLAND!) träffar man en trevlig, söt och rar tjej som faktiskt fortsätter prata med dig när ni kommit ifrån varandra och ses på dansgolvet igen. Då får man bjuda henne på något gott... typ... alltså... ja, ni fattar

Visa signatur

"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
Crippa90

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cropsgrinder:

Hmm, hade vart nice å hitta en fin milf när man är ute xD

haha skrattade när jag såg ditt inlägg men ja, det hade säkert varit kul

Permalänk
Skrivet av facedark:

haha skrattade när jag såg ditt inlägg men ja, det hade säkert varit kul

Det blir ju lite förvirrande när en snygg tjejkompis mamma visar sig vara hetare än tjejen själv... och dom går runt i tajta träningsbyxor hemma. What to do

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Rymdvanilj:

Det blir ju lite förvirrande när en snygg tjejkompis mamma visar sig vara hetare än tjejen själv... och dom går runt i tajta träningsbyxor hemma. What to do

Ehm Do them? :P...

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Ehm Do them? :P...

Mhm, á la filmen Y tú madre también! Tänk om verkligheten vore en film... schysst!

Permalänk
Medlem

Jaha vad ska man säga, min tilltänkta fru hade inte alls samma planer som mig, hon ville bara vara kompisar och knulla när än det behagar, så frågan är om jag inte lyckats rätt bra ändå

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

Jaha vad ska man säga, min tilltänkta fru hade inte alls samma planer som mig, hon ville bara vara kompisar och knulla när än det behagar, så frågan är om jag inte lyckats rätt bra ändå

Hm beror väl på hur man ser det.

Ville hon först vara tillsammans med dig, sa hon älskar dig etc ? Om hon gjorde det då och nu säger att hon bara vill knulla skulle iaf jag be henne dra åt helvete eftersom jag kräver uppriktighet i ett förhållande (bla).

Sen att du får knulla..ditt ex nu eller? så är väl det positivt för dig kanske

Permalänk
Medlem

Nej det hade aldrig gått särskilt långt, jag frågade men hon sa att inget sådant var aktuellt men att hon gärna träffas när som helst.

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

Nej det hade aldrig gått särskilt långt, jag frågade men hon sa att inget sådant var aktuellt men att hon gärna träffas när som helst.

Jahaja, var så det låg till..

Själv vettefan hur det ligger till..

Permalänk
Medlem

Ja alltså fråga inte mig, jag verkar ha alla fördelar och inga förpliktelser, ingen eventuell ensamrätt på kvinnan i fråga men spela roll då liksom? Gummi finns ju som sagt.

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av P-NILZ:

Ja alltså fråga inte mig, jag verkar ha alla fördelar och inga förpliktelser, ingen eventuell ensamrätt på kvinnan i fråga men spela roll då liksom? Gummi finns ju som sagt.

Exakt!..

Tycker gummi ska man använda varje gång, gör man inte det så kanske man inte borde tömma sig själv i henne :P...

Mitt andra uttalande gäller min tjej

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Precis, att erbjuda filmkväll är väldigt nära besläktat med sex/grovhångel. Se till var ni står i relationen innan ni frågar en tjej om det pojkar
Ambassadör? Jag trodde ni redan hade Kidd^ till det

Ah, får ta och tänka på det då ... Om man ens vet vart man står, menar, oftast vet de ju inte ens själva vad/hur de vill. Tänkte att det skulle vara en idé om man bara vill lära känna varann och snacka lite soft medan (den ointressanta?) filmen rullar på "i bakgrunden", om inget annat kanske det blir mindre stelt och pinsam tystnad. ^^'

Kanske inte är det bästa, eller första, men för en blyg herre som mig lät det avslappnat.. Allting ska vara så onödigt svårt och komplicerat jämt... Jag är rent ut sagt urusel på att tolka huruvida en tjej gillar mig eller ej, tills de såklart öppet säger det, men även då är det svårt att förstå. Självförtroendet ligger väl någonstans på havsbotten förmodar jag. ^^'

Skrivet av tcntad:

Mitt andra uttalande gäller min tjej

Antar att det lär vara en hel del fram och tillbaka just nu om hon skulle flytta hit i augusti? Inte för att det behöver vara det, men det var så jag tolkade det iaf. Rätt stort steg oavsett. ^^

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av ReQuaker:

Antar att det lär vara en hel del fram och tillbaka just nu om hon skulle flytta hit i augusti? Inte för att det behöver vara det, men det var så jag tolkade det iaf. Rätt stort steg oavsett. ^^

Jo det är ett jävla stort steg:)

Hon är lite såhär hela tiden tycker jag iaf, asian chicks you know;).
Måste behagas och tillfredsställas 24/7.....

Bara läs det här: "Watched Sex and the city2 with guys.It's really good to be with friends like this:)"
Behöver ju iofs inte vara nåt men iaf:P.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Är det inte tvärtom? Att man inte behöver tillfredställa asian-chicks, de tillfredställer dig ändå? Det är väl därför de är så populära att importera?

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Martiis:

Är det inte tvärtom? Att man inte behöver tillfredställa asian-chicks, de tillfredställer dig ändå? Det är väl därför de är så populära att importera?

Sant men min tjej är inte som alla andra

Inte på alla punkter iaf, detta är en av dem..

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Jo det är ett jävla stort steg:)

Bara läs det här: "Watched Sex and the city2 with guys.It's really good to be with friends like this:)"
Behöver ju iofs inte vara nåt men iaf:P.....

Aye, vet hur det är med långdistans, hur mycket (läs: hårt) det kan suga till och från. Been there, done that, will never fall for it again. Var dock inte asiat. Kortfattat kunde hon vara off och umgås med vänner under ett par dagar och det var lugnt, men när man själv hade lite fullt upp var det minsann skillnad. Att hon sedan valde -vemsomhelst- framför att snacka med mig gjorde ju inte saken bättre. Det var iaf så jag upplevde det.

Men visst, det var min "avundsjuka" som tog kol på det hela tydligen. Efter ett tag börjar man ju liksom undra vafan? Att hon sedan dumpade mig en månad innan vi skulle träffas och blev ihop med sin "vän" någon vecka efter det hör ju inte alls hit, "It just happened", apparently.

Ska dock inte sitta här och säga att det inte fanns några ljusa stunder, för visst gjorde det. Mitt mål med detta var absolut inte att göra dig orolig, 2+ år är ju uppenbarligen stabilare än mina ~5 månader, utan jag vill snarare önska dig bättre lycka än mig. Hoppas allt går fint

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av ReQuaker:

Aye, vet hur det är med långdistans, hur mycket (läs: hårt) det kan suga till och från. Been there, done that, will never fall for it again. Var dock inte asiat. Kortfattat kunde hon vara off och umgås med vänner under ett par dagar och det var lugnt, men när man själv hade lite fullt upp var det minsann skillnad. Att hon sedan valde -vemsomhelst- framför att snacka med mig gjorde ju inte saken bättre. Det var iaf så jag upplevde det.

Men visst, det var min "avundsjuka" som tog kol på det hela tydligen. Efter ett tag börjar man ju liksom undra vafan? Att hon sedan dumpade mig en månad innan vi skulle träffas och blev ihop med sin "vän" någon vecka efter det hör ju inte alls hit, "It just happened", apparently.

Ska dock inte sitta här och säga att det inte fanns några ljusa stunder, för visst gjorde det. Mitt mål med detta var absolut inte att göra dig orolig, 2+ år är ju uppenbarligen stabilare än mina ~5 månader, utan jag vill snarare önska dig bättre lycka än mig. Hoppas allt går fint

Exakt så där ligger det till!, anser jag iaf :p.

Ja precis, två års distansförhållande har faktiskt funkat bra, ibland jävligt bra
Har setts ca en månad varje år också så helt distans har det ju inte varit!.

I början var ju allt underbart som det alltid är, men sen när man slutade skolan och var lite för mycket på latsidan ang. jobb så var allt inte sådär jättebra längre, men jag försökte hitta samtidigt som jag svartjobbade hos en polare då och då..

Menmen, det får gå som det går, orkar jag inte med henne om hon kör för mycket med mig får hon fan flytta hem igen.

Man får tacka:) Jag hoppas allt kommer funka bra mellan oss när hon väl kommer hit!.

Edit: Fan för tjejer ibland..

Permalänk
Medlem

Förlovat mig med tjejan min nu :).

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Derox:

Förlovat mig med tjejan min nu :).

Oooh stort jävla grattis :D!!

Lycka till som fan nu!