Vad ska jag köpa när jag fyller år....16

Permalänk
Medlem

körkort som några har skrivit, det är liksom spikat och klart... farsan e ju trafiklärare:D.. och dom har lovat att betala hela k-kortet. Sparkonto verkar roligt xD

=ultrafox=:
ingen AMD "lover" precis...

BUDGETEN... 1k(råkat spendera bort lite penger, df bara 1k) men i sommar får man lite mer xD

Visa signatur

Coler Master 534 - Gigabyte ga q35m s2 - Corsair vx550 -corsair XMS2 4GB - Hitachi 500GB - intel core 2 quad 9400 - Samsung dvd - XFX HD 4770 - Win XP

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte14:

körkort som några har skrivit, det är liksom spikat och klart... farsan e ju trafiklärare:D.. och dom har lovat att betala hela k-kortet. Sparkonto verkar roligt xD

=ultrafox=:
ingen AMD "lover" precis...

BUDGETEN... 1k(råkat spendera bort lite penger, df bara 1k) men i sommar får man lite mer xD

1000? gå på någon konsert/festival om det finns biljetter kvar eller köp vad som nu kan behagas(alkohol(16 barre nee), hårddisk, cpu, kläder m.m.). Antingen så sparar du eller så vill du verkligen ha något som du köper!

Permalänk
Medlem

Men palla resa, AMD, spara, bloaha. Har du ens tänkt igenom något av de förslag du fått?

Spara det tills du vet vad du vill ha.

Permalänk
Medlem

nu vet jag vad jag ska köpa iallafall...
Luftfilter, koniskt - Biltema
och
MX-handske, camo - Biltema

någon som vet om biltemas spray färger är bra?
Motorlack - Biltema

köper väll lite saker till hojen tänkte jag
förövrigt är det en gammal suzuki gt 125 från -81

edit.. och sen sparar jag väll lite pengar så att man har när man ska dra till hemlandet...(norrland) haha xD

Visa signatur

Coler Master 534 - Gigabyte ga q35m s2 - Corsair vx550 -corsair XMS2 4GB - Hitachi 500GB - intel core 2 quad 9400 - Samsung dvd - XFX HD 4770 - Win XP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murer:

Men palla resa, AMD, spara, bloaha. Har du ens tänkt igenom något av de förslag du fått?

Spara det tills du vet vad du vill ha.

jo jag har tänkt igenom dom svaren jag har fått men inget som som jag blir sugen på

Visa signatur

Coler Master 534 - Gigabyte ga q35m s2 - Corsair vx550 -corsair XMS2 4GB - Hitachi 500GB - intel core 2 quad 9400 - Samsung dvd - XFX HD 4770 - Win XP