Permalänk
Medlem

Tänkte höra om ni har någon aning om när ni får in följande tv: LG 42LD420 42" LCD-TV FULL-HD - Stilren platt-tv med Full-HD upplösning - Produktinformation

Verkligen ett kanonpris!

Permalänk
Medlem

Jüri, hur ser det ut med produkten STARCRAFT II - TERRANS: WINGS OF LIBERTY COLLECTORS EDITION PC - Specifikationer lagt en beställning tidigare, och just nu står det 1 antal för leverans, 0 restnoterade, betyder det att det snart kommer ett paket hit?

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik21:

Jüri, hur ser det ut med produkten STARCRAFT II - TERRANS: WINGS OF LIBERTY COLLECTORS EDITION PC - Specifikationer lagt en beställning tidigare, och just nu står det 1 antal för leverans, 0 restnoterade, betyder det att det snart kommer ett paket hit?

ja..

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Orderstatus hos Dustin Home

Hej Dustin Home och andra besökare av tråden.

Jag har aldrig förut handlat ifrån Dustin Home tidigare och undrar lite hur erat/deras "orderstatus-system" fungerar? Det vill säga vilka olika statusar kan man få? Typ "Väntar, Ej på lager, Skickats" och dylika nivåer som kan tänkas användas. Då menar jag när jag loggar in på hemsidan och kikar under "Order Historik"

Har även, tror jag, läst till mig att man får ett mail skickat samtidigt som paketet lämnar Dustin Homes lager, stämmer detta eller har jag bara drömt ihop något vajsing?

Skickar Dustin Home paket med spårningsmöjlighet och kan man få tillgång till detta på sin inloggning på hemsidan? Eller kanske om några av Dustin Homes företrädare här på forumet kan kolla en sån sak åt mig?

/Kund som vill veta hur Dustin Home jobbar och som väntar på sitt paket

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkusL:

Skickar Dustin Home paket med spårningsmöjlighet och kan man få tillgång till detta på sin inloggning på hemsidan? Eller kanske om några av Dustin Homes företrädare här på forumet kan kolla en sån sak åt mig?

Du ska ha fått ett e-post med en länk till posten där du kan följa paketet

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkusL:

Hej Dustin Home och andra besökare av tråden.

Jag har aldrig förut handlat ifrån Dustin Home tidigare och undrar lite hur erat/deras "orderstatus-system" fungerar? Det vill säga vilka olika statusar kan man få? Typ "Väntar, Ej på lager, Skickats" och dylika nivåer som kan tänkas användas. Då menar jag när jag loggar in på hemsidan och kikar under "Order Historik"

Har även, tror jag, läst till mig att man får ett mail skickat samtidigt som paketet lämnar Dustin Homes lager, stämmer detta eller har jag bara drömt ihop något vajsing?

Skickar Dustin Home paket med spårningsmöjlighet och kan man få tillgång till detta på sin inloggning på hemsidan? Eller kanske om några av Dustin Homes företrädare här på forumet kan kolla en sån sak åt mig?

/Kund som vill veta hur Dustin Home jobbar och som väntar på sitt paket

Unde fliken "Orderhistorik" Kan du se ute till höger: "Kollinr. 01561060461...SE tryck på detta så kommer du till spårningen av paketet om det är skickat.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Hur hittar man dessa "otroliga priser" på ett urval av produkter, i apparna?

Man hade ju kunnat tro att detta skulle vara relativt enkelt, t ex dyka upp under "HEM"-menyn i appen, men där har vi för närvarande 4 produkter (som det står KAMPANJ! på):

SAMSUNG LASER ML-2851NDR - Exklusivt pris hos Dustin! 28 sidor/min! Duplex! Nätverk! - Produktinformation
App: 1494
Webb: 1495
Student: 1488

GARMIN NÜVI 255W EUROPE - Ett nütt enklare sätt att resa - Produktinformation
App: 994
Web: 990
Student: 990

HP COLOR LASERJET CP1515N - Storsäljande nätverksklar färglaser - Produktinformation
App: 1994
Web: 1994
Student: 1994

LENOVO THINKPAD EDGE AMD 2.1 2GB/320 15.6" W7P BLACK - 25% rabatt på stilren ThinkPad med kraftfull AMD processor & Windows 7 Pro! - Produktinformation
App: 4994
Web: 4990
Student: 4990

Det lustiga är alltså att, även om det bara skiljer några kronor, att vissa produkter är dyrare i appen

Såå, kan någon guida mig till dom extremt bra priserna?

För övrigt så förstår jag inte heller varför det går ett mode i att man ska låsa in sig i (ofta gimpade) "appar" (säg snart vad som INTE har en app ), är det inte vettigare att göra en mobil version av sidan som fungerar på "allt" istället?

Permalänk

Hej Dustin,

Kommer ni att ta in Asus U35JC-RX040V?

Permalänk
Medlem

Tjena Dustin

Lite sugen på att beställa denna till företaget.
DELL STUDIO XPS 7100 AMD 2.8 8GB/1TB W7HP - Ett överlägset kraftpaket till överkomligt pris

Vill verkligen veta så Specifikationerna stämmer? Har sett den i många olika versioner men det sitter alltså verkligen ett HD5870 i denna så ni inte skrivt fel? Är nämligen ett väldigt bra pris på datorn. (Nej, höj inte priset nu bara för jag sa det!)
Samt sist, NÄR kommer den i lager?

Sedan kan jag ju även passa på att nämna:
Frågade er för ca 1 månad sedan när Canon's 70 - 200 f/4 optik skulle komma i lager. "1o juli, du kan beställa nu!"
Kom inte någon glugg i lager då och har inte varit det på länge....Lite kasst att ni lovar en sak och sedan blir det inte av. Förstår att det är tillverkaren såklart som bidrar till denna vilseledning, men en sak vore ju tex att maila mig igen den 10:e juli och säga något som tex "Tyvärr kom den inte i lager idag, utan kommer i lager XXX"

Annars är ni en toppenbutik

Mvh

Permalänk
Medlem

RMA av grafikkort..

Hej,
skrev 14:e juni ett mail till er ang mitt grafikkort som börjat strula.
16:e juli fick jag svar att retursedel skulle skickas ut.
14: JULI skrev jag igen och frågade hur det gick.
20:e JULI fick jag svar.. "Dom har inte hunnit testat det, beräknat till mitten av denna vecka/nästa vecka"
Skrev IDAG ett nytt och frågade om man kunde få en uppdatering ang ärendet.

Får se nu hur lång tid det tar innan man får svar, eller tillbaka kortet.. Suger att sitta utan dator bara för att det tar flera månader för er att skicka vidare och för erat testföretag att kolla så det är fel på grejerna..

/Feffe

EDIT: Fick idag svar från dom, bifogar det dom skrev:

"Hej,

Då har vi fått beslutet från våran leverantör om ett utbyte.

Vi ska skicka en ersättare till den defekta produkten. Tyvärr så har denna produkt utgått ur våran sortiment. Vi kan skicka följande ersättare:

ASUS GEFORCE GTS 250 DARK KNIGHT COOLER 512MB DDR3 PCI-E VGA/DVI/HDMI - Upplev enastående 3D-prestanda med GTS 250 Dark Knight Edition - Produktinformation
Accepterar du detta?"

Hur många hade accepterat det? -.- Kortet som jag skickade in var ett GTX260 Core216 896mb.. kostade mig 2000kr hos dom.. Dom vill skicka mig ett kort som är likvärdigt med ett 9800GTX+...

Fått svar från Dustin via Mail!
Visa signatur

:: Intel Core i5-3750K @ 3.86GHz :: 16GB Vengeance 1600MHz :: XFX Radeon HD6950 2GB :: 1x 120GB SSD [WIN 7] :: 1x 1TB [SPEL / PROGRAM / FILM] :: 1x 500GB [INSTALLERADE SPEL] ::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dampis:

[....]

Hur många hade accepterat det? -.- Kortet som jag skickade in var ett GTX260 Core216 896mb.. kostade mig 2000kr hos dom.. Dom vill skicka mig ett kort som är likvärdigt med ett 9800GTX+...

Om den ersättningsvara de erbjuder inte är likvärdig så ska du inte absolut inte acceptera det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dampis:

Hej,
/Feffe

EDIT: Fick idag svar från dom, bifogar det dom skrev:

"Hej,

Då har vi fått beslutet från våran leverantör om ett utbyte.

Vi ska skicka en ersättare till den defekta produkten. Tyvärr så har denna produkt utgått ur våran sortiment. Vi kan skicka följande ersättare:

ASUS GEFORCE GTS 250 DARK KNIGHT COOLER 512MB DDR3 PCI-E VGA/DVI/HDMI - Upplev enastående 3D-prestanda med GTS 250 Dark Knight Edition - Produktinformation
Accepterar du detta?"

Hur många hade accepterat det? -.- Kortet som jag skickade in var ett GTX260 Core216 896mb.. kostade mig 2000kr hos dom.. Dom vill skicka mig ett kort som är likvärdigt med ett 9800GTX+...

Nej det ska du inte acceptera!

Själv köpte jag ett Gigabyte 260+ 216sp 896mb för ett år sedan på dustin. Det krånglade hela hösten och tillslut efter mycket fram o tillbaka skulle jag skicka in det till dustin. det tog 3 månader ifrån att jag skickade in mitt kort tills jag hade fått ett Ati 5770 i ersättning. Bra tänkte jag. Grejen var ju det att ett 5770 inte är lika bra som ett 260+... Och att drivrutinerna ifrån Ati var undermåliga för dom spelen jag spelade men jag tänkte inte bråka med Dustin om detta. Jag accepterade mitt "nerköp" till ett Ati 5770.
Nu i veckan hörde jag att mitt 5770 har börjat tjuta ifrån en kondensator sk. "coil whine" vilket inte är ett bra tecken på hur grafikkortet mår. Det har även uppstått grafikfel i Bad Company 2 om man inte rör datorn på en liten stund.
Jag skickade in mitt 5770 igår och tänker inte gå med på att få ett Ati kort som ersättning denna gången. Mitt Gigabyte 260+ OC 896mb ( GIGABYTE GEFORCE GTX 260 OC 896MB GDDR3 PCI-E VGA/DVI/HDMI - Enorm prestanda för avancerad 3D-hantering och tunga spel till oslagbart pris! - Produktinformation) fanns i lager för ett par dagar sedan bara men är nu helt bortplockat. Det kostade 2100:- i helgen. Så ett vettigt ersättningskort borde bli Nvidia 460.

Typ:
GIGABYTE GEFORCE GTX 460 OC 768MB PCI-E DVI/HDMI - Nya generationen av Nvidias snabba mellanklass kort! - Produktinformation
eller
GIGABYTE GEFORCE GTX 460 OC 1GB PCI-E DVI/HDMI - Nya generationen av Nvidias snabba mellanklass kort! - Produktinformation

Så jag tycker att både du och jag ska få ett Nvidia 460 768mb iaf. Jag ska fråga snällt om man kan få lägga till några hundra för att få varianten på 1gb. Jag får hoppas att det inte tar 3 månader denna gången också att få kortet utbytt. Tur man har kompisar med gamla grafikkort (6800 GS wihoo!) liggandes som man kan låna under tiden.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Nej det ska du inte acceptera!

Själv köpte jag ett Gigabyte 260+ 216sp 896mb för ett år sedan på dustin. Det krånglade hela hösten och tillslut efter mycket fram o tillbaka skulle jag skicka in det till dustin. det tog 3 månader ifrån att jag skickade in mitt kort tills jag hade fått ett Ati 5770 i ersättning. Bra tänkte jag. Grejen var ju det att ett 5770 inte är lika bra som ett 260+... Och att drivrutinerna ifrån Ati var undermåliga för dom spelen jag spelade men jag tänkte inte bråka med Dustin om detta. Jag accepterade mitt "nerköp" till ett Ati 5770.
Nu i veckan hörde jag att mitt 5770 har börjat tjuta ifrån en kondensator sk. "coil whine" vilket inte är ett bra tecken på hur grafikkortet mår. Det har även uppstått grafikfel i Bad Company 2 om man inte rör datorn på en liten stund.
Jag skickade in mitt 5770 igår och tänker inte gå med på att få ett Ati kort som ersättning denna gången. Mitt Gigabyte 260+ OC 896mb ( GIGABYTE GEFORCE GTX 260 OC 896MB GDDR3 PCI-E VGA/DVI/HDMI - Enorm prestanda för avancerad 3D-hantering och tunga spel till oslagbart pris! - Produktinformation) fanns i lager för ett par dagar sedan bara men är nu helt bortplockat. Det kostade 2100:- i helgen. Så ett vettigt ersättningskort borde bli Nvidia 460.

Typ:
GIGABYTE GEFORCE GTX 460 OC 768MB PCI-E DVI/HDMI - Nya generationen av Nvidias snabba mellanklass kort! - Produktinformation
eller
GIGABYTE GEFORCE GTX 460 OC 1GB PCI-E DVI/HDMI - Nya generationen av Nvidias snabba mellanklass kort! - Produktinformation

Så jag tycker att både du och jag ska få ett Nvidia 460 768mb iaf. Jag ska fråga snällt om man kan få lägga till några hundra för att få varianten på 1gb. Jag får hoppas att det inte tar 3 månader denna gången också att få kortet utbytt. Tur man har kompisar med gamla grafikkort (6800 GS wihoo!) liggandes som man kan låna under tiden.

Hejsan! Det var ett nästan exakt likadant 260 som jag hade..

Jo efter mkt om och men så fick jag, efter mail växling med 4 olika personer på Dustin, ett GTX460 OC hemskickat ^^

Svarade på deras erbjudande igår 16.10 eller 16:20 tror jag, kl 16.55 skickades det från deras lager
Så jag tror att jag har det imorgon eller över morgon.

Jag är HELNÖJD med att det TILL SLUT fixade sig, hoppas att det gör det för dig med! Om inte så kan du ju alltid nämna detta som hänt mig så kanske det händer något

Lycka till!

Visa signatur

:: Intel Core i5-3750K @ 3.86GHz :: 16GB Vengeance 1600MHz :: XFX Radeon HD6950 2GB :: 1x 120GB SSD [WIN 7] :: 1x 1TB [SPEL / PROGRAM / FILM] :: 1x 500GB [INSTALLERADE SPEL] ::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dampis:

Hejsan! Det var ett nästan exakt likadant 260 som jag hade..

Jo efter mkt om och men så fick jag, efter mail växling med 4 olika personer på Dustin, ett GTX460 OC hemskickat ^^

Svarade på deras erbjudande igår 16.10 eller 16:20 tror jag, kl 16.55 skickades det från deras lager
Så jag tror att jag har det imorgon eller över morgon.

Jag är HELNÖJD med att det TILL SLUT fixade sig, hoppas att det gör det för dig med! Om inte så kan du ju alltid nämna detta som hänt mig så kanske det händer något

Lycka till!

Va bra att det löste sig för dig! Då vet jag vad jag kan vänta mig om mitt blir utbytt! Kan du länka modellen du fick?

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Har en fråga ang. skärmen Dell U2311H (DELL U2311H ULTRASHARP 23" WIDE TFT BLACK - Introduktionskampanj - endast begränsat antal! - Specifikationer)
Ni har haft kampanj på den rätt länge nu och jag undrar... är det någon prisökning på G? Isf, hur mycket?

Har inte varit helt säker på ifall jag behöver/vill ha en eyefinity uppsättning, därför jag väntar ut till det sista.

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Medlem

Kul att Dustin finns här på SC. En av dom bästa E-butikerna helt klart.

Visa signatur

Fia med knuff är det ursprunget till Dota 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Va bra att det löste sig för dig! Då vet jag vad jag kan vänta mig om mitt blir utbytt! Kan du länka modellen du fick?

GIGABYTE GEFORCE GTX 460 OC 768MB PCI-E DVI/HDMI - Nya generationen av Nvidias snabba mellanklass kort! - Produktinformation , den fick jag.. lite synd att det inte är 1gb men spela roll ^^

Visa signatur

:: Intel Core i5-3750K @ 3.86GHz :: 16GB Vengeance 1600MHz :: XFX Radeon HD6950 2GB :: 1x 120GB SSD [WIN 7] :: 1x 1TB [SPEL / PROGRAM / FILM] :: 1x 500GB [INSTALLERADE SPEL] ::

Permalänk
Medlem

Ok. Jag vill också ha Gigabytes modell. Men jag ska be om att få lägga till lite så att man får 1gb modellen.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Ok. Jag vill också ha Gigabytes modell. Men jag ska be om att få lägga till lite så att man får 1gb modellen.

Gör så, jag försökte få dom att inse att jag kunde göra det men dom verkade bara skita i att jag sa något om att lägga pengar emellan.. Samtidigt så är jag glad över att jag redan fått kortet

Visa signatur

:: Intel Core i5-3750K @ 3.86GHz :: 16GB Vengeance 1600MHz :: XFX Radeon HD6950 2GB :: 1x 120GB SSD [WIN 7] :: 1x 1TB [SPEL / PROGRAM / FILM] :: 1x 500GB [INSTALLERADE SPEL] ::

Permalänk
Medlem

Har ni semestertider nu med sommarjobbare eller har ni sänkt standarden något oerhört på suporten?

Permalänk
Medlem

En ny version av Lian Li EX-H34B (LIAN LI EX-H34B HOT SWAP HDD KIT - Specifikationer) har funnits ute i ett par månader men har inte sett något i Sverige, vet ni något om det eller har nätbutikerna bara inte uppdaterat namnet på produkten?
(nya versionen kallas EX-H34SB)

Permalänk

Kommer ni ta in version 2 av Asus Geforce GTX 470? Artikelnummer för den är ENGTX470/2DI/1280MD5/V2

Visa signatur

"Public transportation is for jerks and lesbians"
Homer Simpson

Permalänk
Hedersmedlem

Måste säga att ni jobbat på bra. Jag klassar er numera som min nya favoritbutik för inköp av datorprylar. Beror nog mycket på tre saker:
*Mycket attraktiva erbjudanden för oss studenter,
*fri frakt,
*ubersnabb leverans (blir lika förvånad varje gång när produkterna redan anländer nästa dag)
Sen gillar jag ju även att ni har ett rätt stort produktutbud, lättnavigerad sida, favoritfunktioner, osv.

Men jag måste följa upp med en sak som jag skrev i ett tidigare inlägg som inte fungerar ang hur produktnamn sätts och mellanrum mellan minnesstorlek och enhet.

Mitt inlägg:
#10057924

Citat:

Det finns en sak som jag sett en längre tid, utan att bry mig om. Men som ställer till det ibland.
Ni har inget standardiserat format för hur ni sätter era rubriker på produkterna, tänker då mestadels på minnesmängder (hårddisk, lagringsmedia SD, microSd, USB minne, osv). Eller tja det är väl mestadels när det gäller minnen, lagring, osv.

Ibland har ni ett mellanslag mellan storleken på minnet och enhet, ibland har ni inte det.
Typ:
TRANSCEND MICROSD 2GB
KINGSTON MICROSD 2 GB

VERBATIM MICRO 2 GB USB ORANGE
SANDISK CRUZER BLADE USB 2.0 2GB

Det funkar inte jättebra om man kör med fritextfilter eller ctrl+f. Visserligen kan man söka enbart på storleksmängden, men ibland har produktnamnen massa siffror i sig och då blir det knas ändå.

Ditt svar:
#10058478

Citat:

@ Airwolf
När det gäller olika produktkategorier så ska det finnas standardiserade format. T.ex. ska alla datorer ha likadan struktur i benämningar etc. Ska dra vidare dina exempel för uppföljning.

Man kan använda % och * som wildcards i sökningar också.

Jag får inte riktigt wildcards * att fungera, får upp olika resultat om jag använder tex:
usb 16*gb

jämfört med:
usb 16gb
usb 16 gb

Övrigt
Jag hade några små ideer, egentligen inga viktiga. Men jag tänkte om ni har för mycket tid över så...:
*Ibland när man ändå är inne o handlar passar jag gärna på o köpa små gadgets/struntsaker för småsummor, hade kanske varit kul med nån lite subgrupp(eller huvudgrupp till höger om "övrigt") med toppsäljande lågprisprylar, kanske?
*Bättre datorkonfiguration likt något som komplett.se har kanske
*Ännu större produktutbud kanske

Permalänk
Medlem

Hur går man till väga för att få fri frakt?

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk
Skrivet av Blackie:

Hur går man till väga för att få fri frakt?

Fri frakt går endast att få om man är student som jag har förstått det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RocketZ:

Fri frakt går endast att få om man är student som jag har förstått det.

I see...

Vore juste om Dustin gjorde så att Sweclockers medlemmar också fick fri frakt

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk

Hej allihop!
Jag får beklaga den långa svarstiden, det blev tyvärr lite så såhär i semestertider.

@ Blomster
Den här kommer vi inte ta in som det ser ut i dagsläget, vi har inga Crucialprodukter alls idag.

@ Fantoon
Det ser tyvärr ut som att vi inte kan få tag i dem längre, det är därför de har utgått.

@ guos89
Som det ser ut just nu är beräknat ETA 2010-08-27.

@ MarkusL
Ja precis, man får ett mail skickat till sig vid orderläggning. När ordern lämnar oss så får man också ett mail med kollinummer. När man är inloggad på sitt konto så kommer man också åt sin orderhistorik och på respektive order så kommer man också åt kollinumret.
När man lägger en order på webben så får den status Order.
När den sedan skickas från oss så får den status Faktura, dvs den har fakturerats ifrån oss.
Om man har betalat med kort så får den status betald strax efter.

@ BasseBaba
Vi har tagit åt oss den kritik vi fått så fort vi fått information av er på forumen beträffande appen. Framöver kommer dock dem vanliga kampanjerna som vi har på vår hemsida att synas. Vi tackar för infon!

@ thg-linus
Sådär!
ASUS U35JC CI3 2.26 4GB/500 13.3" W7HP - Specifikationer

@ el30
Angående 5010455739 så ska specen stämma, det ska vara så vi beställer dem från Dell.
Det här med optiken, när vi får ett ändrat ETA från distributör/tillverkare så skickar vi i möjligaste mån ut det till de kunder som beställt varan och väntar leverans. Skicka PM med ordernummer så kan jag kika!

@ arowe17
Har du fått hjälp med ditt ärende? PMa RMA så kollar jag på ditt ärende.

@ Afrasbaba
Prisändringar är tyvärr inget vi kan sia om i dagsläget, de kan ändras varje dag, så jag kan tyvärr inte säga om det kommer höjas eller sänkas.

@ echo
Det ser rätt mörkt ut tyvärr, det är inget vi kan få tag på just nu.

@ Burt Gummer
Ska kolla med den ansvariga för produktområdet, återkommer!

@ Airwolf
Märkligt, jag kan söka med * och % och för mig funkar det. Det kan vara så att det som Jüri dragit vidare tidigare har åtgärdats.
Angående dina andra synpunkter så är det funktioner vi kollar på, men vi vet inte inte riktigt om/när det blir aktuellt.

@ Blackie
Precis som Rocketz skriver så är det i dagsläget bara studenter som har fri frakt för postpaket.

Har ni några frågor angående specifika ärenden osv så skicka ett PM!

MVH
Annica
Dustin Home kundservice

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Tips till er på Dustin, ni har fina priser överlag men ni höll på att tappa en order på ett par tusenlappar från mig pga era något höga priser på interna blurayläsare, kanske nått att se över. Upp emot 40% dyrare än hos era konkurrenter, på t.ex. LITEON IHOS104

Utöver det, keep up the good work! Ordern hamnade hos er tillslut iaf! Pga leveranssäkerhet, bra priser och ett stort utbud av produkter.

Permalänk
Medlem

Välkommen till forumet Annica!

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Företagspaket, ett av två levererade

Hej!

Beställt datorkomponenter + chassi från dustin, företagspaket, i måndags och idag anlände det ena. Lådan med datorkomponenter, medan chassit inte kom. Frågade grabbarna som körde ut men de visste ingenting. När jag söker på posten.se på de två olika kollinumrena ser det ur såhär:

16 aug kl 14:52 Brevbärarkontor Piteå Syd, Mottagaren har hämtat försändelsen
16 aug kl 14:51 Brevbärarkontor Piteå Syd, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
16 aug kl 14:51 Brevbärarkontor Piteå Syd, Posten har tagit emot försändelsen
16 aug kl 07:17 Piteå-1, Ankomst till distributionsterminal
13 aug kl 07:11 Ånge, Sorterad
12 aug kl 18:08 Stockholm, Sorterad
12 aug kl 11:46 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

det här är alltså det paket som kommit, det mindre på 5.7 kg.

16 aug kl 07:17 Piteå-1, Ankomst till distributionsterminal
13 aug kl 07:12 Ånge, Sorterad
12 aug kl 18:06 Stockholm, Sorterad
12 aug kl 11:46 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Det större paketet, chassit som väger 11,2 kg. Bägge paketen är DPD Företagspaket, och bägge paketen anlände enligt posten.se samtidigt till distributionsterminalen (07.17 imorse). Min fråga är alltså hur bara det ena paketen kunde köras ut och om det andra kommer att köras ut imorgon eller om jag personligen måste åka till utlämningsstället och hämta ut det?

Tacksam för svar.