Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Bara jag som tänker vitsprayade komponenter med gröna kylflänsar.

Jag tänker på Försäkringskassan jag

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Voultner:

Jag tänker på Försäkringskassan jag

Men är ju gamla komponenter, som man i största grad kan få gratis om man som Skarhed efterfrågar det. Jag tycker att det vore awesome att göra någonting häftigt med dem. Bara att kolla i tråden som finns här i modifikationsforumet.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Men är ju gamla komponenter, som man i största grad kan få gratis om man som Skarhed efterfrågar det. Jag tycker att det vore awesome att göra någonting häftigt med dem. Bara att kolla i tråden som finns här i modifikationsforumet.

"Göra något häftigt"....... Du menar som att spela dator med tänderna och sedan bränna upp moderkortet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vän av ordning konstaterar att Zora är tönten man ska bära runt på i smygvattentemplet (waaaaaaaaay OT men visst är det så?)

Edit samt konstaterar att hon är blå + vit

Permalänk
Medlem
Skrivet av jux2:

Vän av ordning konstaterar att Zora är tönten man ska bära runt på i smygvattentemplet (waaaaaaaaay OT men visst är det så?)

Edit samt konstaterar att hon är blå + vit

Har aldrig ägt spelet själv och var minst 7 år sedan jag spelade det, så du har antagligen rätt

Jag sågar antagligen ut fläktgallret nästa helg och samtidigt kanske målar kylflänsar. Möjligtvis kan det bli något i veckan

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Man går till posten och förväntar sig två hårddiskar :S

(Bra storlek på bilden?)
(Nu har jag ett till Geforce 6600 så det blirväl perfekt om jag ska måla över alla komponenter i framtida bygge. Lite synd dock att man inte kan köra SLI med dom )
Jag vill tacka Alle22 för dessa komponenter, dock är några av dom UFO

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Han menar nog att försäkringskassans logotype är vit och grön.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Arginj:

Ofan.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Det där kändes väldigt långsökt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Provade att göra en gravyr på glas. (Min första BTW) Blev helt okej, men observera att just denna inte ska användas i bygget.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag hittade en liten kul grej i brevlådan idag

Jag får hoppas att smutset är gammal kylpasta

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Skarhed:

http://a.imageshack.us/img834/3268/sany0065.jpg

Vissa har det bra...

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Vissa har det bra...

/S

Finns väldigt många givmilda därute, gäller bara att hitta dom

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu får det fan bli något av projektet om jag ska skicka 2 av mina fina Maxtor (sata)!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quba:

Nu får det fan bli något av projektet om jag ska skicka 2 av mina fina Maxtor (sata)!

Tro mig, det kommer det garanterat att bli i slutändan

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Skarhed:

BILD

Roligt att se att processorn kom fram, du får allt ge den lite kärlek och rengöra den ordenligt. Hade dessvärre slut på ArctiClean när jag skickade processorn till dig. Enjoy som sagt!

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xfinity:

Roligt att se att processorn kom fram, du får allt ge den lite kärlek och rengöra den ordenligt. Hade dessvärre slut på ArctiClean när jag skickade processorn till dig. Enjoy som sagt!

Jag tackar så mycket igen, och lovar att dränka den i bensin (Kärlek?) :S Hoppas bara jag får bort kylpastan

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Som tidigare känt ska jag få två stycken hårddiskar av Quba (Kolla hans bygglogg http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...). Ska även säga hejdå till grafikkortet Han höper det nämligen av mig

Fick lite tid över idag så jag gjorde litegrann... Så... är det någon med hjälp av den här bilden som kan gissa vad jag har gjort?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

errhm... Tagit kort

Ne men kanske någon gravyr skulle jag gissa på

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

errhm... Tagit kort

Ne men kanske någon gravyr skulle jag gissa på

Du har rätt med att jag har tagit kort Men det är något annat jag syftar på... Vad är det på bilden?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Skarhed:

Du har rätt med att jag har tagit kort Men det är något annat jag syftar på... Vad är det på bilden?

Snö..?

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk

Frigolit?

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk

Ser ut som plexiglas spån blandat med Yes diskmedel och lite skräp

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]

Permalänk
Medlem
Skrivet av A Sandberg:

Självklart!..... not

Skrivet av mikatataku:

Frigolit?

Om det ändå vore så....
Jag har sagt att jag ska göra det

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Skarhed:

Självklart!..... not

Om det ändå vore så....
Jag har sagt att jag ska göra det

Det ser ut som om du borrat hål för träpluggarna i plexit, men det skulle också kunna vara abstrakt konst

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

Det ser ut som om du borrat hål för träpluggarna i plexit, men det skulle också kunna vara abstrakt konst

Det börjar brännas här Just bilden skulle vara lite abstrakt

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Skarhed:

Det börjar brännas här Just bilden skulle vara lite abstrakt

Vi är slagna, säg nu vad det är ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Var det såååååå svårt??

Har bara börjat, har inte ens finslipat... Önskar man hade en vattenskärare Vet nån var man kan hitta en sån?

Visa signatur
Permalänk

Aha ^^
Vattenskärare... är inte de ganska dyra?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av A Sandberg:

Aha ^^
Vattenskärare... är inte de ganska dyra?

Kanske inte just en vattenskärare... Mer någon form av programerbar skärare

Visa signatur