Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Näe, stilrent ska det vara. Enfärgat, randigt på sin höjd och kanske något tryck.

Finns ju typ inget tråkigare än en helvit t-shirt....

Permalänk
Medlem

Grejer åt snöskotern.

4x Tändstift, NGK BR9EYA
3x ACT Drive olja, 90 ml
2x Justerblock i alu för bakfjädern, istället för original plast skräp
1x Low Temp Grease
1x Bromsvätska
1x Bromsslang
1x Styrhöjare 6.5"
1x Handbok
1x Verktygsset
1x Remjusterare, vänstergängad

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Skrivet av CloX:

Finns ju typ inget tråkigare än en helvit t-shirt....

Fast nu menade jag byxor.
En helvit t-shirt är indeed ganska tråkigt

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Blev en höstjacka idag.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Hur mycket fick du ge för kitet ? Är själv ute efter en ( dockningstation ska jag väl inlägga ). Något du kan rekomendera ?

Inget egentligt kit då det är lösa inköp men disk = 749 och docka 499.
Har dock inte hunnit testa det så noga så om det var riktigt värt det vågar jag nog inte säga ännu. Dockan är rätt plastig men på ett stabilt sätt och inte på det där "hjälp den kommer falla isär"-sättet.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Japaner och deras manga... Överdrivet är vad det är!

Men jag har införskaffat en sån här liten rackare.

/random bild på google

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem

Mdpc-paket är barnsligt roliga att få

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Mdpc-paket är barnsligt roliga att få

Jepp! Nu måste jag bara vänta i några dagar innan jag kommer igång. Jag har inte mycket tid övers för att börja slevva ännu, tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Inget egentligt kit då det är lösa inköp men disk = 749 och docka 499.
Har dock inte hunnit testa det så noga så om det var riktigt värt det vågar jag nog inte säga ännu. Dockan är rätt plastig men på ett stabilt sätt och inte på det där "hjälp den kommer falla isär"-sättet.

Plastig docka eller inte. Kan ju vara värt priset för det. Har varit med om plastiga produkter men endå funkat klockkrent. Lär väl säga att priset på dockan var det väl inte så mycket att gnälla om.

En sista fråga sen ska jag låta dig vara ifred. Vart köpte du dockan ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av RemixV2:

Japaner och deras manga... Överdrivet är vad det är!

Animen det klippet kommer ifrån är dock en parodi, och ska vara överdriven/ologisk ;).
Kul med en iPhone!

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Plastig docka eller inte. Kan ju vara värt priset för det. Har varit med om plastiga produkter men endå funkat klockkrent. Lär väl säga att priset på dockan var det väl inte så mycket att gnälla om.

En sista fråga sen ska jag låta dig vara ifred. Vart köpte du dockan ?

Ja plastig behöver inte betyda dålig. Det var precis det jag menade. De hade kunnat lagt en vikt i botten så hade den haft en bättre känsla till sig, men den fungerar som den är. Gällande priset så var det ju inte så farligt, men då det egentligen är en glorifierad 150-kronors SATA->USB-adapter så har jag lite svårt att se vart de extra 300kr lagts ner. Men det gäller ju alla dockor.

Upptäckte dock precis att den inte verkar ha Hot-swap för esata
Ska testa USB i morgon istället.

Köptes på Kjell och Co här i Norrköping.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Ja plastig behöver inte betyda dålig. Det var precis det jag menade. De hade kunnat lagt en vikt i botten så hade den haft en bättre känsla till sig, men den fungerar som den är. Gällande priset så var det ju inte så farligt, men då det egentligen är en glorifierad 150-kronors SATA->USB-adapter så har jag lite svårt att se vart de extra 300kr lagts ner. Men det gäller ju alla dockor.

Upptäckte dock precis att den inte verkar ha Hot-swap för esata
Ska testa USB i morgon istället.

Köptes på Kjell och Co här i Norrköping.

Får helt sonika göra ett stadsbesök hos dom i Gävle i veckan och se om det kan vara något.
Om dom har den överhuvudtaget, vill säga. Men det visar sig. Men tackar för informationen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Blev en tröja nu inatt fram med sågen

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att det ser ut som om de har tejpat fast lite skägg på en kvinnliga skyltdocka och smällt på glasögon för att täcka fransarna? Angående tröjan så är det inget jag skulle köpa själv, men om du gillar den kör hårt!

Permalänk
Skrivet av toker!!!:

Ähähhhh.....

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Köpte denna Led Zeppelin vinyl från Ginza tillsammans med Philips hörlurarna SHP8900

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Ett Eheim 2076 akvariefilter + tillbehör för runt 2500:- aus Tyskland.
Det första man ser när man packar upp den är att on/offswitchen är avbruten -___-

http://www.shphotographer.com/stuff/_MG_3279_001.jpg

Aj aj aj, osis!
Tänkte skaffa ett nytt filter från Eheim själv.
Vad är det för fiskar som går i ditt kar ?

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

G&G, GK16-L CQC (Scar-L)

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

Köpte mig ett styck Jeep Grand Cherokee Limited 1996 igår. Jag är super nöjd.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022
Skrivet av AcidStorm:

Hur mycket kostade Wii:et? Verkar ju billigt Måste ju ha något tv-spel i framtiden sen.

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet blev 1 Mtn.Dew fridge mate, 1 mtn,dew red code och 1 mtn.dew voltage. Bild kan komma upp sen när burkarna har legat på kylning inför jämförelse

Permalänk
Medlem
Skrivet av acke5:

Aj aj aj, osis!
Tänkte skaffa ett nytt filter från Eheim själv.
Vad är det för fiskar som går i ditt kar ?

Fått ny reservdel så nu funkar den prima
Lite blandad kompott; bottentittare, praktbotior, palettciklider och mosaikguramis!

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Fått ny reservdel så nu funkar den prima
Lite blandad kompott; bottentittare, praktbotior, palettciklider och mosaikguramis!

Kul !
Kika gärna in hos MFK Sweden ~ Index ! Du kanske finner något intressant där !

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av Rolle90:

Köpte mig ett styck Jeep Grand Cherokee Limited 1996 igår. Jag är super nöjd.
[img]http://cinemaworld.se/wp-content/uploads/2010/10/Jeep2.jpg
[img]http://cinemaworld.se/wp-content/uploads/2010/10/jeep1.jpg

Grattis, hur känns det nu att vara bästa vän med Martiis?

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Skrivet av Geckod:

Hur mycket kostade Wii:et? Verkar ju billigt Måste ju ha något tv-spel i framtiden sen.

Kostade 1000kr, var dock nån kampanj så det såldes bara för det priset i en timme..

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk
Medlem

Najs, Lightversionen for the win!

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Tänkte nästan samma Undrar hur länge det tar för Martiis att bli lyrisk?

Permalänk

Mina två senaste inköp:

HTC Wildfire Flamenco Red

BenQ 24″ LCD

Nöjd över båda sakerna

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

jo det är nice, dock är detta inte min första Jeep vet du

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008