Kan inte installera något windows alls.
Hallå Hallå! Fick mig ideén att jag skulle försöka installera OSX på min dator som jag har ståendes vid tvn (vet inte modell). Fick det som väntat inte att funka, men nu när jag ska installera windows igen så funkar det inte alls. Använder jag xp så går installationen igenom men sen kan den inte starta.
Kör jag med W7 så laddar ner filerna i början men sen blir den bara svart tvn.
Antar att det är något på hddn som försvann när jag skulle köra in OSX som jag behöver till windows?
Hur löser jag detta?
Hallå Hallå! Fick mig ideén att jag skulle försöka installera OSX på min dator som jag har ståendes vid tvn (vet inte modell). Fick det som väntat inte att funka, men nu när jag ska installera windows igen så funkar det inte alls. Använder jag xp så går installationen igenom men sen kan den inte starta.
Kör jag med W7 så laddar ner filerna i början men sen blir den bara svart tvn.
Antar att det är något på hddn som försvann när jag skulle köra in OSX som jag behöver till windows?
Hur löser jag detta?Hallå Hallå! Fick mig ideén att jag skulle försöka installera OSX på min dator som jag har ståendes vid tvn (vet inte modell). Fick det som väntat inte att funka, men nu när jag ska installera windows igen så funkar det inte alls. Använder jag xp så går installationen igenom men sen kan den inte starta.<br />
<br />
Kör jag med W7 så laddar ner filerna i början men sen blir den bara svart tvn. <br />
<br />
Antar att det är något på hddn som försvann när jag skulle köra in OSX som jag behöver till windows?<br />
Hur löser jag detta?