Vilka inställningar i CCC för bra prestanda men ändå kvalité?

Permalänk
Medlem

Vilka inställningar i CCC för bra prestanda men ändå kvalité?

Tjaa! de är så att jag har just nu två st genvägar på skrivbordet som ja gjort i CCC, ena ändrar till allt till absolut högsta kvalité (dragit allt så max som går i allt) sedan en annan genväg som jag har valt i normala "3d" inställningar till Peformance, näst längst åt vänster då.

Jag måste iallafall byta mellan prestanda och kvalité genvägen eftersom kör jag allt kvalité så har jag 15-30fps i alla spel förutom cs 1.6 (det är skälet jag har kvalité genvägen för grafiken blir _mycket_ finare )

men ni kanske har bra inställingar som klarar Cod Mw2, Grid, Shift och liknande spel på högsta utan problem men ändå har vissa AA och annat igång så de är fortfarande ser fint ut men laggfritt? eller är det så att man måste välja mellan Kvalité och Prestanda hela tiden?

men jag har en fråga:
Hur kör ni era inställningar i CCC?

Tips & Tricks tack

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Avstängd

Orginal...

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

vadå låta spelen/programmen styra själv eller?

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Jag kör på normal. Men visst ser jag en poäng i att dra på aa i äldre spel eller starcraft 2 som inte har det inbyggt