Sweclockers King of the Hill

Permalänk
Entusiast

Tack alla som kom, hela 9 pers lira denna gången och var många bra matcher som spelades och för en gångs skull inte bara ZvZ's. Fade började starkt som fan å drog en streak på 7 :X

Kvällen avslutades med en episk 70 minuters FFA mellan mig, Deva och Tubo (de 3 pers som var kvar online när kl närmade sig 22). Haha, funderar på om man inte ska avsluta varje koth med en FFA för de som är kvar, var kul som fan.
replay: KOTH FREE FOR ALL

Nästa koth är på onsdag som vanligt!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

ha yes den var tung

Permalänk

Haha lol 70 minuter? Det är ju typ sick

Och ni kan kalla mig nya terranmästaren

Permalänk
Medlem

äh minihop jag gör dig sällskap jag o deva körde offrace sista matchen, min terran slaktade hans protoss... även om det inte säger speciellt mycket om hur bra vi var på respektive ras men kul ändå =D

Edit: aa 70 min allt var utminat, mutalisker banshe's voidrayd... det gamet hade allt

Permalänk
Entusiast

Framöver så kommer inte vinnaren få välja maps själv, utan polarn håller på att koda in en map randomizer på KOTH admin sidan. Tycker att det blir lite krångligt att fråga efter varje game utan vill helst att det rullar på så vi får hunnit spela så mycket som möjligt och minimera downtime.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Framöver så kommer inte vinnaren få välja maps själv, utan polarn håller på att koda in en map randomizer på KOTH admin sidan. Tycker att det blir lite krångligt att fråga efter varje game utan vill helst att det rullar på så vi får hunnit spela så mycket som möjligt och minimera downtime.

Smart. Kan vi ha med desert oasis v2 också? :D:D den är roooolig

Permalänk
Medlem

Ooo imorn blir de en KoTH mitt i veckan.. alla som är sugna på att lira är välkomna att slänga in en anmälan imorn efter 17:30.. be there or Be square.. Det kommer även streamas live på Pergius -Starcraft 2 on Justin.tv

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Entusiast

Låter gott, jag kommer lira fram tills turnerings matchen. Blir en bra uppvärmning, så som förra Onsdagen så skulle det vara kul om många kom som uppvärmning inför sina gruppspels matcher i Nov turneringen :>

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Har ingen turneringsmatch idag men är gärna med och spelar.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

VGScore - King of the Hill <-- bara gå in o anmäla dig där från 17:30 (om typ 7 minuter -) o framåt, först till kvarn är det som gäller..

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Entusiast

Tack för en god KOTH Pergius och alla spelare här är replayen från FFA'n vi lira i slutet haha.
Replayers.com - Starcraft 2 Replays, sc2 replays, news, articles
(tryck 2 gånger ifall det står att replayen inte finns)

SRY för backstabben Fade, men det är FFA det får man nästan räkna med va? :D:D

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Som sagt.. Var en riktigt rolig KoTh och FFA på slutet var skoj (även om jag typ klara mig sämst ), ska kolla replayen imorn garanterat..

Här är resultatlistan från dagens Koth!

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk

Tack för matcherna alla, var en kul och jämn kväll

Permalänk

Men jag fick ju spö igen:/

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast

signups är öppen lite tidigare idag, måste göra en grejjj. kanske blir några minuter sen också. gogo!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Känner mig sugen! Fast har lite saker att fixa först. Kanske kommer in lite senare om det fortfarande finns plats

Permalänk
Medlem

Jag kommer va med lite.. hope no-one minds.

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Entusiast

Ännu en koth bakom oss, tack alla som kom. Finns väl inte så mycket å säga om ikväll mer än att Fade och Yoda lirade väldigt bra. Den som vinner/kommer 2a i FFA'n får gärna posta replayen här haha

Hörs på Onsdag och nästa KOTH!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

MedOst tog hem segern till slut.. Voidraysen mörda allt! http://watchmyreplay.com/uddastuff/Asteroid_Field_ FFA.SC2Replay

Edit: jäkla rolig Koth btw.. och lite bättre blandning på raser än va de brukar vara..

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk

Bästa kothen någonsin (kan ha att göra med att jag plocka mina första 2 games..). Ses på onsdag alla:)

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast

Asså den banan asteroid field som vi lirade FFA på va fan skadad hahaha

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Ja fyfan. Fatta först inte vad ni snacka om när ni sa att killen som skapa den måste vart hög men efter första flygturen med vraysen fatta jag. Det var läskigare än Balder på liseberg.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Ja fyfan. Fatta först inte vad ni snacka om när ni sa att killen som skapa den måste vart hög men efter första flygturen med vraysen fatta jag. Det var läskigare än Balder på liseberg.

Hahahahahahaha

Permalänk
Medlem

Asteroid fields var en jäkla märklig karta.. jag gilla den psykadeliska mineralön jag lyckades hitta.

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Medlem

Då är det snart dags för King Of The Hill mitt i veckan!.. Anmälan ramlar igång om ca en timme, bara o hoppa in som vanligt om det finns plats under kvällen, Vi får se hur länge vi kör denna KoTH då jag inte vet hur det blir än med slutspelstider för Novemberturnerningen.

VGScore - King of the Hill <- där anmäler ni er runt 17:30 o framåt..

Edit: Glömde säga att jag ordnat en egen fin FFA karta också.. ifall de hinns med..

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Entusiast

jag kommer in lite senare, ska bara fixa något snabbt att äta här först.

edit: skit, missade det.. aja hoppas det gick bra ändå!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Får se om jag kan vara med idag. Har ju så mycket läxor

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

Vi körde fram till ca 21:00 och de var skoj även om de kanske var lite glest.. för de som studerar så verkar söndagen va en bättre dag iaf..

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Entusiast

Eftersom Pergius glömde posta resultatet från i Onsdags så gör jag det här:

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Entusiast

Registreringen för dagens KoTH är öppen ifall det är några som vill spela!

VGScore - King of the Hill

edit: kvällen är inställd, 0 signups med 5 minuter kvar. om ni vill att jag ska försöka igen nästa söndag, så får ni skriva det här i tråden och visa intresse, annars är det inte värt.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II