Call Of Duty: Black Ops

Permalänk
Skrivet av compaqo:

nu är det så här att det är inte vilket som helst 5450 ,det är ett överklock bart och som tar de senaste spelen men inte COD BOPS , kör alla spel utan CODBOPS utan lagg ...
men jag har nog inte den varianten du tror men detta kort kostade mig min Grafikkorts budget 1295 kr:-
bra kort nej det är inte till bilder osv , har testat men bild upplösningen är kass , och jag har inte ens HDMI uttag på den , är inte så korkad att jag köper på Inet heller ,supporten är kass , beställer man Intel Core 2 Quad får man en Intel Pentium E5300 , skit affär och de sa att det var rätt , nu sitter jag här med en gammal pentare , som brutalt suger ...
Mitt rating på Grafikkortet är faktiskt 7.0 och min processor 6.2
så snacka inte skit innan du vet något lille du ...

Ja men herre min gud, dags skratt fick jag mig iaf!
Föregående skrev att när du växt upp och ska gå om lågstadiet, ta en extra svenska kurs och lär dig skriva när du ändå håller på!

Inet har förövrigt den mest överlägsna supporten jag har stött på, men jag vill inte ens tänka på hur du pratade med dem angående din fellevererade cpu. Så jag har förståelse för att dom inte orkar lägga energi på dryga småungar.

Lycka till med spelandet på ditt överklockningsbara 5450 =D

Visa signatur

[Stationär dator] - [ Cooler Master Cosmos 1000 ] [ Corsair 650W ] [ASUS P8Z68-V PRO] [ Intel i5 2500K @ 4.3ghz] [Noctua NH-D14] [ ATI HD7950 ] [Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP] [ SSD Intel 520 180gb] [Samsung F3 1500gb] [ Seagate Barracuda 3000gb ]

Permalänk
Skrivet av compaqo:

nu är det så här att det är inte vilket som helst 5450 ,det är ett överklock bart och som tar de senaste spelen men inte COD BOPS , kör alla spel utan CODBOPS utan lagg ...
men jag har nog inte den varianten du tror men detta kort kostade mig min Grafikkorts budget 1295 kr:-
bra kort nej det är inte till bilder osv , har testat men bild upplösningen är kass , och jag har inte ens HDMI uttag på den , är inte så korkad att jag köper på Inet heller ,supporten är kass , beställer man Intel Core 2 Quad får man en Intel Pentium E5300 , skit affär och de sa att det var rätt , nu sitter jag här med en gammal pentare , som brutalt suger ...

Pappa betalade eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av compaqo:

En svenskalektion eller två hade nog inte suttit helt fel. Lite pinsamt faktiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av compaqo:

Men jösses! Ta det lungt lelle vän..

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka

Permalänk
Medlem
Skrivet av compaqo:

hoppas du trollar

Permalänk

Haha, att det ska behövas ett troll för att få fart på tråden...

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Medlem

humöret för alla när någon trollar eller bara är riktigt dumma, inget illa menat då:D

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk

Hur för man för att spela i 3D på PC? Se spec i sign. Har en Viewsonic 22" 120Hz 3D-skärm. Har jag allt som behövs så det överhuvudtaget är möjligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vivalaboeg:

Hur för man för att spela i 3D på PC? Se spec i sign. Har en Viewsonic 22" 120Hz 3D-skärm. Har jag allt som behövs så det överhuvudtaget är möjligt?

Med 6870 så går det tyvärr inte.

Det är bara de senaste Nvidia-korten som klarar det. (4xx och 5xx)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av EEric:

Med 6870 så går det tyvärr inte.

Det är bara de senaste Nvidia-korten som klarar det. (4xx och 5xx)

AMD HD3D funkar inte eller?

Gäller något specifikt för Black Ops? 3D vision i allmänhet kräver inte 4XX/5XX.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

AMD HD3D funkar inte eller?

Gäller något specifikt för Black Ops? 3D vision i allmänhet kräver inte 4XX/5XX.

Hm...

Det kanske det gör. Jag hade aldrig hört talas om att man kunde köra 3D med ett grafikkort från AMD. Tog för givet att inte skulle gå. :S

Jag är inte så kunnig inom området, men jag förstår isf inte varför det inte skulle gå.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av EEric:

Hm...

Det kanske det gör. Jag hade aldrig hört talas om att man kunde köra 3D med ett grafikkort från AMD. Tog för givet att inte skulle gå. :S

Jag är inte så kunnig inom området, men jag förstår isf inte varför det inte skulle gå.

Har inte så stor koll på amd-sidans 3D-lösning men de har ju en iaf AMD HD3D Technology

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Spelade Demolition i två timmar tidigare idag för att få Ninja Pro. Man måste ha plantat 10 bomber och jag hade plantat 4 innan. Efter alla matcher så hade jag minst plantat 6 bomber, dvs 10 totalt, men fortfarande står det att jag plantat 4.
Nån som haft det problemet innan och vet vad det är?

Visa signatur

Macbook Pro SSD 80gb 8gb RAM GeForce 9400M/9600M GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklaaws:

Spelade Demolition i två timmar tidigare idag för att få Ninja Pro. Man måste ha plantat 10 bomber och jag hade plantat 4 innan. Efter alla matcher så hade jag minst plantat 6 bomber, dvs 10 totalt, men fortfarande står det att jag plantat 4.
Nån som haft det problemet innan och vet vad det är?

Var ninja-perken aktiv när du plantade? xD

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

Var ninja-perken aktiv när du plantade? xD

Ja, jag har den i min class

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Unranked?

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Skojade lite med er.. Körde med marathon i classen. ååhhh så jävla dum!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av niklaaws:

Skojade lite med er.. Körde med marathon i classen. ååhhh så jävla dum!

Segt x)
Har lyckats göra nästan tvärtom. Skulle levla marathon och körde därför CTF men hade glömt byta så hade ninja eller tactical mask på

Fun fact: Jag är nu level 20 i prestige 5 och har inte blivit dödad av en attack dog en enda gång än x)

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Tänkte bara dela med mig av ett litet klipp jag gjorde igår Black Ops R3volut1on - Minitage

Inget speciellt, blev lite fel med flimmret i början men säg gärna vad ni tycker

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Segt x)
Har lyckats göra nästan tvärtom. Skulle levla marathon och körde därför CTF men hade glömt byta så hade ninja eller tactical mask på

Fun fact: Jag är nu level 20 i prestige 5 och har inte blivit dödad av en attack dog en enda gång än x)

Hur gör du för att gå upp i rank så fort ? Du har väl många challenges som redan är "completed" ?

Själv är jag prestige 3 level 10.

Är det nån här i tråden som brukar spela på BfG:s server ? Blev bannad från den i går och detta är anledningen:

"Vi har studerat våra filmer för just den spelrundan du blev bannad på. Vi 4 admins är överens om att du på något sätt använder hack. Förmodligen Wallhack och det är därför du blev bannad av b3ary. Du fortsätter att vara bannad och vi fortsätter vårt arbete med att studera filmer på spelare som vi misstänker för fusk."

Ett tidigt aprilskämt ?

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwanto:

Hur gör du för att gå upp i rank så fort ? Du har väl många challenges som redan är "completed" ?

Är det nån här i tråden som brukar spela på BfG:s server ? Blev bannad från den i går och detta är anledningen:

"Vi har studerat våra filmer för just den spelrundan du blev bannad på. Vi 4 admins är överens om att du på något sätt använder hack. Förmodligen Wallhack och det är därför du blev bannad av b3ary. Du fortsätter att vara bannad och vi fortsätter vårt arbete med att studera filmer på spelare som vi misstänker för fusk."

Ett tidigt aprilskämt ?

Tyvärr så blir man och kommer få banns från servrar då många admins runt om kickar lite hursom. Angående ranka fort så variera vapen och perks och jaga challenges min bästa runda hittils på en 5 min nuketown gav mig 45000 xp.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwanto:

Ett tidigt aprilskämt ?

Fan så butthurt adminerna blev xD har dem hört talas om spy plane, ögon och öron?

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Dom påstår att man inte kan se sin minimap trots att man använder spyplane -.-'

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

Vissa admins är glin som inte klarar att få pisk och då kikar dom

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk

HAR snipers blivit bättre?

Har inte kunnat spela på ca 2 veckor och nu när jag återvänder känns det som att folk quickscopar mig från höger och vänster. Förstår inte...

Chopper gunner och gunship kan vara det värsta någonsin f.ö. Visst är det roligt att själv sitta där uppe men man blir så frustrerad när man inte ens kan spawna med sin strela för att man dör inom 0.5s efter att man spawnat. En snubbe som dödade mig 18 ggr i samma match med enbart chopper. Hur roligt är det då? Speciellt när choppern bara är 9 kills...

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gwanto:

Ett tidigt aprilskämt ?

Jag gör inget speciellt, tror inte jag går upp särskilt fort. Det är väl bara att lira på så kommer man framåt

Synd det där om anklagelserna om de är falska :/ Suger oerhört när det händer.

Skrivet av Son of Qwerty:

Har inte kunnat spela på ca 2 veckor och nu när jag återvänder känns det som att folk quickscopar mig från höger och vänster. Förstår inte...

Chopper gunner och gunship kan vara det värsta någonsin f.ö. Visst är det roligt att själv sitta där uppe men man blir så frustrerad när man inte ens kan spawna med sin strela för att man dör inom 0.5s efter att man spawnat. En snubbe som dödade mig 18 ggr i samma match med enbart chopper. Hur roligt är det då? Speciellt när choppern bara är 9 kills...

Snipers har inte blivit bättre, än.
Tips angående helikopter: skjut den direkt när den kommer, ingen idé att vänta till den börjar kötta, tar några sekunder innan raketen kommer fram. Om du kör andra banor än typ nuketown så bör du ha mer än 0.5s på dig att antingen ta skydd och vänta på ett bra tillfälle, alternativt hinna sikta in dig och skjuta. Eventuellt byta klass lite snabbt till en med ghost pro underlättar nog även det.

Skrivet av 4everapple1:

Tänkte bara dela med mig av ett litet klipp jag gjorde igår Black Ops R3volut1on - Minitage

Inget speciellt, blev lite fel med flimmret i början men säg gärna vad ni tycker

Här kommer en hel hink med åsikter! Inte så där överväldigande positiva kanske men hoppas du tar det på rätt sätt

Flimmret var väl ingen höjdare som du säger. Väldigt mycket svart bild i början och slutet, kändes som halva videon var svart bild och det är verkligen inte intressant utan bara störande (ungefär 20 sek av 48 så var inte helt långt ifrån).
Irriterande musik, smaksak givetvis men brukar inte störa mig på sådant annars.
Fragsen förutom i inledningen och en av snipersekvenserna känns väldigt lösryckta och mer som ett slaganfall än en uppvisning. Tomahawken var mys och hade lite mer sammanhang än bara några snabba blinkningar och det är bra.
Förstår givetvis att din idé var att det skulle gå i takt men det är inte så intressant att titta på imo. Annars var det helt ok och tror säkerligen du kommer lyckas dra fram något riktigt bra nästa gång

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Nu blev jag bannad från en varför vet jag inte enda regeln som poängterades var no noobtube 24/7 Nuketown only flatvelt nånting

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Son of Qwerty:

Ha ha, ja choppergunner är OP. Fick 48 kills med enbart 1 choppergunner... det var roligt.

Visa signatur

fallQy @EUW, failQy @EUNE

Permalänk
Medlem

Orkar inte läsa igenom alla sidor. Tycks inte hitta något på google heller. Men det går inte att länka mitt steam till callofduty.com Theather Beta.
Klickar "Link to PC" loggar in på Steam och sedan kommer tillbaka till "Link your account"-sidan.

Har sett någon annanstans att Theater inte fanns tillgängligt för PC, är det så fortfarande?

Mvh Schnell

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Schnell:

Orkar inte läsa igenom alla sidor. Tycks inte hitta något på google heller. Men det går inte att länka mitt steam till callofduty.com Theather Beta.
Klickar "Link to PC" loggar in på Steam och sedan kommer tillbaka till "Link your account"-sidan.

Har sett någon annanstans att Theater inte fanns tillgängligt för PC, är det så fortfarande?

Mvh Schnell

Blir samma sak för mig. Theatre mode i spelet fungerar inte heller som det ska, lirade kanske 30 matcher i rad varav ingen sparades i theatre mode. Lagom kul när man lyckas göra något skitsnyggt, går in i theatre mode och så finns där ingenting.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.