Permalänk

Fan jag hatar av att drömma att man har underbart sex med ett ex och sen vaknar man och allt är bara en dröm.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Fan jag hatar av att drömma att man har underbart sex med ett ex och sen vaknar man och allt är bara en dröm.

Har gjort de ett par nätter i rad nu... så jävla irriterande

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Skrivet av Inzanity:

Har gjort de ett par nätter i rad nu... så jävla irriterande

värsta är fan ändå att jag har haft en parfym i näsan som jag förknippade med en.. hmm.. redigt störande.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

värsta är fan ändå att jag har haft en parfym i näsan som jag förknippade med en.. hmm.. redigt störande.

wtf... när ja går förbi badrummet hemma känner ja parfymen som mitt ex brukade ha, trots att hon inte varit hemma hos mej på över 5 månader...

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40

Permalänk
Skrivet av Inzanity:

wtf... när ja går förbi badrummet hemma känner ja parfymen som mitt ex brukade ha, trots att hon inte varit hemma hos mej på över 5 månader...

Haha.. det måste fan sitta i huvudet sånt där.
Hör än idag små tassar från vår hund som gick bort för en 11? år sedan. Man är nog inte redigt frisk där uppe tror jag

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Haha.. det måste fan sitta i huvudet sånt där.
Hör än idag små tassar från vår hund som gick bort för en 11? år sedan. Man är nog inte redigt frisk där uppe tror jag

Att vara frisk där uppe är överskattat...

Ne fan mitt ex börjar gå mej på nerverna nu, hon är det första ja tänker på när ja stiger upp och de sista innan ja lägger mej... dock inte resten av dagen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ingen SWEC tjej som känner sej ensam i vintermörkret?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Regel nummer ett: Du delar INTE din bil med ett kjoltyg!

Joho-då, det gör man visst. Det är HOJEN man aldrig delar.

Permalänk
Skrivet av Hammar:

Joho-då, det gör man visst. Det är HOJEN man aldrig delar.

Bilen bör man inte lämna ifrån sig häller utan att redigt veta om de kan köra eller inte

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

hmm ska man ge en tjej en julklapp, då hon har bett att inte få en?
Är det bara att göra som hon säger eller finns det konstiga motsägelser x)

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk

En fråga till samtliga, vart har ni träffat er nuvarane flickvänn/pojkvänn?
Vart är lättast att hitta en flickvänn, måste komma utanför mitt hem, är trött på att sida vid datorn och inte göra nåt längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SolarFire:

Vart är lättast att hitta en flickvänn, måste komma utanför mitt hem, är trött på att sida vid datorn och inte göra nåt längre.

irc

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Skrivet av SolarFire:

Träffat ett par via Hamsterpaj konstigt nog. kanske borde börja hänga där igen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av SolarFire:

Problemet och lösningen står väll ungefär sammanfattat i dina två meningar.
Man träffar inte många söta damer om man sitter vid datorn och inte gör något.

Förutom sphr då men hon är tjej och då funkar tydligen till och med irc.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Problemet och lösningen står väll ungefär sammanfattat i dina två meningar.
Man träffar inte många söta damer om man sitter vid datorn och inte gör något.

Förutom sphr då men hon är tjej och då funkar tydligen till och med irc.

Nej det fattar väl jag med och det är ju därför jag vill komma ut bland folk, men vart?
Inte krogen, har inte vänner att gå dit med och tänker inte gå dit själv...

Permalänk

Alla ställen där det inte framstår som konstigt att gå fram till söta tjejer och tjöta lite. Dvs generellt sådana ställen då alkohol är inblandat.
Det handlar ju en del om hur gammal du är, om du är student är det ju simpelt att träffa fruntimmer.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuskobot:

Ge henne nått litet som inte är allt för dyrt, de e alltid uppskattat

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuskobot:

Ge henne nått litet som är allt för dyrt, det kan vara uppskattat:) (En ring alltså)

Det skulle nog skita sig rejält så det var egentligen inte ett tips^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Hur gick det för Gigabyte?

Permalänk
Skrivet av sphr:

say what? Seriöst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bluetiger:

say what? Seriöst?

de e ju sphr vi snackar om...som dessutom är en tjej

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazz:

Ge henne nått litet som är allt för dyrt, det kan vara uppskattat:) (En ring alltså)

Det skulle nog skita sig rejält så det var egentligen inte ett tips^^

menade dock en typ "me and you" nalle

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Alla ställen där det inte framstår som konstigt att gå fram till söta tjejer och tjöta lite. Dvs generellt sådana ställen då alkohol är inblandat.
Det handlar ju en del om hur gammal du är, om du är student är det ju simpelt att träffa fruntimmer.

Är 21år gammal, blev arbetslös för ett par veckor sen så tid har jag, krogen avstår jag helst.

Permalänk
Skrivet av SolarFire:

Är 21år gammal, blev arbetslös för ett par veckor sen så tid har jag, krogen avstår jag helst.

Gå och klipp dig!

Nä men har du inget jobb på G så frågar runt bland alla du känner och om du kanske kan få jobba gratis någon vecka så de vet vad du går för så jobba lite extra på något lager nu vid jul då andra vill ha ledigt osv?

Ät lite skit ett par månader och jobba dig uppåt. har själv varit down there som sagt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Gå och klipp dig!

Nä men har du inget jobb på G så frågar runt bland alla du känner och om du kanske kan få jobba gratis någon vecka så de vet vad du går för så jobba lite extra på något lager nu vid jul då andra vill ha ledigt osv?

Ät lite skit ett par månader och jobba dig uppåt. har själv varit down there som sagt.

Har redan frågat runt massor, ingen som haft nåt än.
Vad jobbar tjejer i 20års åldern med, finns det nåt jobb man kan träffa nån snygg tjej på? Senast jobbade jag på ett IT företag där det inte fanns en enda brud.

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Hmm, testa på call-centers och kundtjänst. Vet att det finns massor på Telenor, jobbade dock på IT-avdelningen där.

Permalänk
Skrivet av SolarFire:

Vad jobbar tjejer i 20års åldern med, finns det nåt jobb man kan träffa nån snygg tjej på? Senast jobbade jag på ett IT företag där det inte fanns en enda brud.

Jobbar 20-åringar alls?

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Skrivet av SolarFire:

Affärer. sjukvård, äldervård, dagis, kontor.

Hade varit skoj om det var lite mer 50/50 fördelat på de flesta arbetsplatser. tycker det är surt att tex vi elektriker är enbart mansdominerat yrke. till och med så att fordon har mer tjejer (jag har sett ett fåtal tjejer som elektriker men de är lätt plockade och troligen lessnar de då de blir 'sönderknullade')
Visst det finns tjejer på killyrken och vise versa men men..

Jag har nog jobbat 3 månader utan lön Men jag hoppas att jag har en fot inne och att de vill ha mig under jul och efter det. Jag har gått plus/minus noll på att pendla till andra städer så att tjäna pengar ska du lägga åt sidan det första du tänker på. Bor du hemma så behöver du knappast mer än lite pengar till godis och kanske lite pengar till bilen etc.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Affärer. sjukvård, äldervård, dagis, kontor.

Hade varit skoj om det var lite mer 50/50 fördelat på de flesta arbetsplatser. tycker det är surt att tex vi elektriker är enbart mansdominerat yrke. till och med så att fordon har mer tjejer (jag har sett ett fåtal tjejer som elektriker men de är lätt plockade och troligen lessnar de då de blir 'sönderknullade')
Visst det finns tjejer på killyrken och vise versa men men..

Jag har nog jobbat 3 månader utan lön Men jag hoppas att jag har en fot inne och att de vill ha mig under jul och efter det. Jag har gått plus/minus noll på att pendla till andra städer så att tjäna pengar ska du lägga åt sidan det första du tänker på. Bor du hemma så behöver du knappast mer än lite pengar till godis och kanske lite pengar till bilen etc.

?! Lite pengar till godis å lite till bilen? Kläder? Festa? Vad man än gör så kostar det pengar. (Så länge som du inte bor hemma hos föräldrarna å inte går utanför dörren..)