Permalänk

Köpa AMD 2400+

Vart kan man köpa AMD 2400+

Permalänk
Medlem

Man kan förbeställa den på t.ex: www.komplett.se , www.datorubutiken.se osv.... men att köpa den nu tror jag inte det går. Har själv förbeställt en xp 2400 + hos min lokala återförsäljare.

Permalänk
Medlem

varför inte vänta typ en månad så de sjunker typ 500 spänn?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Polisen: De kostar att ligga på topp vettu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon
Polisen: De kostar att ligga på topp vettu

Jepp det är jobbigt att ha så mycket "hårdvaruhardon" att man måste förbeställa...

Visa signatur

Ryzen 5800x, B450m Mortar Max | 32GB Crucial Ballistix Black DDR4 3200MHz | Asus Dual RX7800XT OC | Kingston KC2500 M.2 2TB | Corsair RM650X V2 650W | Phanteks Eclipse P400 | LG 32UD59

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Polisen
varför inte vänta typ en månad så de sjunker typ 500 spänn?

Detta eviga väntande, köp nu o va glad!

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0nandy

Detta eviga väntande, köp nu o va glad!

är en månad en evighet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En månad är en fatal evighet, beroende på vilken dator man har i utgångsläget förståss.

Permalänk
Medlem

ja usch ja.....en månad är låååååååång till om man verkligen sitter och väntar på 2400

när kommer de egentligen... ??

Permalänk
Medlem

Om man köper på itbutikken så kan man kryssa i att det pris som gäller när de skickar varorna.

Så om nu 2400+ skulle sjunka i pris med låt säga 500 spännus, så får man också det pris när det skickar packetet.

Permalänk
Medlem

Det låter ju riktigt bra. Å andra sidan är itbutikken danskt........:]

Visa signatur

: MSI Z690 A-PRO, i7 12700K@snabb, EKWB 280mm, 32GB RAM, RTX2070S
: Asus Prime Z270, i7 7700K@5.0GHz, Corsair H115i, 16GB RAM, 1070Ti
: Asus Sabertooth Z77, i5 3570K@4,9, Corsair H70, 16GB RAM, 660 Ti x2
: Debian Linux@AMD X2 2,6GHz, 4GB RAM, Asus G210, 10TB WD Green(RAID1)
: Xp-m 2400@4100+, Duron 600@1GHz, K6-2 300@375MHz, P75MHz, sHg 8000, Acer 5930G (all R.I.P).

Permalänk
Medlem

it butiken är danskt men har svensk hemsida och leverearr till Sverige och har otroligt bra priser på det mest.. dessutom så är det inte speciellt hög fraktkostnad...

Permalänk
Medlem

Dessutom får man prylarna hemskickade om man beställer från utlandet...

edit: Man slipper hämta på posten alltså...inte danmark...

Visa signatur

Idag kom Athlon64

Permalänk
Medlem

Tog 7 arbetsdagar innan jag fick mina varor.
Från det att de mailade mig och sa att dom skickat varorna tills det att jag kunde hämta ut dem på Posten.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BosnianX
Man kan förbeställa den på t.ex: www.komplett.se , www.datorubutiken.se osv.... men att köpa den nu tror jag inte det går. Har själv förbeställt en xp 2400 + hos min lokala återförsäljare.

jag tänkte köpa Amd Xp2400+ eller 2600+ hur kan jag köra dom på mitt moderkort har ett ABIT KX7 333 Bios stöder bara X13 i multipliern vad kul för mig att kanske måste skaffa nytt moderkort igen har precis köpt denna kan man uppdatera bios tro mer stöd. för dessa nya T-bred det är juh värde löst att skaffa nytt hela tiden ...nån som vet egentligen

Visa signatur

Amiga 4000 !!! de kallar jag dator
:D