Permalänk
Medlem

då jag nyss har börjat med C++ så kan jag inte hjälpa till så mycket, förutom kanske lite åsikter om hemsidan när den väl är klar...

steam: goldenankan (lol)

Permalänk

har ni server uppe eller kör ni på andras nu? skulle vilja lire med lita bra folk och hoppas att ni är asgrymma:P

Visa signatur

| Nzxt 530 bigtower | Asus X99 deluxe | 5820k @4,2Ghz | Noctua D15 |
| 2x 280X | | 16GB 2667Mhz | Corsair TX 850W | Asus P287Q |
| samsung 850 evo 250gb |

Permalänk

Count me in;) 20 År!

DW är inte min starka sida, men kan bidra med otroligt snygga logga och bilder till sidan i ps

Permalänk

Så clanen är riktad till Blops?

Kan väl ha clan för alla spel som körs, dvs BFBC2, Mw2, Crysis (2?), allt möjligt.

Permalänk
Medlem

OrbitJ0k3r's idé är riktigt bra.

Jag kan också vara moderator i forumet om det behövs.

Permalänk
Inaktiv

Räkna med mig killar EDIT: (och tjejer såklart my bad), fyller 16 idag faktiskt Är inte särskilt kunnig inom vare sig photoshop eller servrar och sånt dock. Men vass på CoD! Har tyvärr inte spelat Black Ops mycket alls men är riktigt vass på mw2, så med lite träning kanske det ska gå haha Steam: sainterikk

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon161417:

Räkna med mig killar, fyller 16 idag faktiskt Är inte särskilt kunnig inom vare sig photoshop eller servrar och sånt dock. Men vass på CoD! Har tyvärr inte spelat Black Ops mycket alls men är riktigt vass på mw2, så med lite träning kanske det ska gå haha Steam: sainterikk

addar dig på steam:D

Permalänk
Medlem

Får man vara med eller Jag är... bra på CS, vad är nivån? Clanmatcher eller smeka pub?

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Jag är på!
Steam: hampe_94

Jag är ganska duktig på css,html och php så jag kan hjälpa till om det blir en hemsida.

Permalänk
Medlem

Vore helt klart kul med en SweC-clan/cummunity som har lag inom flera spel inte endast CoD lite som fnatic fasst i mycket mindre skala. Starcraft 2 kanske också skulle kunna vara aktuellt har ingen som helst erfarenhet av det men verkar ju som det e många SweC-medlemmar som spelar detta PS är inte min starka sida men skulle kunna hjälpa till med lite kodning

MVH

Fj0mp

Visa signatur

Här ska det stå massor av skumma modellnummer men jag skippar dom. . .

Permalänk
Medlem

Det hade varit riktigt nice om klanen gällde BC2 med, då jag spelar mest bara det

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Jag tycker klanen ska omfatta alla de stora spelen som kan spelas i lag-form

Visa signatur

Här ska det stå massor av skumma modellnummer men jag skippar dom. . .

Permalänk
Medlem

Har hittills fått 5 friend requests så alla som inte heter samma på steam som här på SweC kan väl kommentera/PMa mig med vem ni är på Steam. Vill att alla vet vilka alla är så det inte blir: åh titta en friend request från en SweCare, undrar vem det kan vara...

Visa signatur

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye

Permalänk
Medlem

ni kan inte skapa en grupp i steam som alla kan gå med i ?

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Ett gäng Intel NUC Gen 8:or
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

ni kan inte skapa en grupp i steam som alla kan gå med i ?

Vore bättre, steamfriends vill man inte ha 6000 av

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Men ifall någon vill adda heter jag Flowha1337 på steam.

Permalänk
Medlem

Låter toppen, är inte insatt i varken hemsidor, c++ eller liknande. Men bidrar med ett härlig spelare Jag ser gärna att vi fixar en ts server om det blir något av det hela.

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem

jag är lätt på! är 20 år..

Permalänk
Medlem

Vad roligt!
Jag e på Kan lite html, css och javascript, Och kan nog slänga in sidan som en sub-domän på mitt webbhotell(binero) som går ut i juni/juli.
Så behöver vi bara länka en .tk domän dit

Permalänk
Medlem

Vad bra att det går framåt:D

Permalänk
Medlem

Ett tag sedan man lirade cod, kanske får ta och starta Black Ops igen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Villor:

Vad roligt!
Jag e på Kan lite html, css och javascript, Och kan nog slänga in sidan som en sub-domän på mitt webbhotell(binero) som går ut i juni/juli.

Äntligen nån här som kan mycket! Har väl främst användning av html och css. Bra att du har webbhotell också! Kan börja designa typ v.10, borde ha mitt PS och DW etc. då

Och btw till alla: jag ska göra en steam-grupp nu, men vad ska den heta, bara SweC eller nåt annat?

Visa signatur

Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare

Permalänk
Skrivet av KalleMedC:

Fyfan va chef det hade varit med en egen TS och olika kanaler för olika spel. Så SweC's clan inte begränsas till cod. ;D

Det hade varit riktigt bra det! då jag inte har black ops, spelar mest bc2.

Har en äldre dator inkommande som jag kan använda att hosta en ts server på.

Men som sagt, har för tillfället inget intresse för black ops.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

SweC blir bra tycker jag iaf:D

Permalänk
Medlem

Fast borde vi inte höra med redaktionen om det ens är OK att skapa en klan med namn SweC?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

jag e me, tyvärr är min web design rostig å sliten så de kan jag inte hjälpa till med (kan inte mer än FTP'n som jag kör men kan inte hosta nått på detta internet jag kör nu, kör mest ftp'n för privat bruk)

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Hade varit grymt med andra spel med. HoN, wow också kanske. Spelar inte cod längre men kanske blir att ta upp men om det blir en klan i wow/hon är jag på!=p

Visa signatur

Nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Villor:

Vad roligt!

Äntligen nån här som kan mycket! Har väl främst användning av html och css. Bra att du har webbhotell också! Kan börja designa typ v.10, borde ha mitt PS och DW etc. då

Och btw till alla: jag ska göra en steam-grupp nu, men vad ska den heta, bara SweC eller nåt annat?

Edit: ser att det är riktigt många nu som kan bidra på vissa sätt! Ni som kan PS får gärna göra banners. Och om ni känner er riktigt ambitiösa kan ni göra hela designen och ladda gärna upp bilder på ert arbete så vi kan komma med åsikter. har själv tänkt att ha ett svart tema på det.

Har även tänkt på det här med flera spel och anser att vi borde ha det, den delen får dock någon annan ta hand om då jag inte spelar alla spel

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det börjar ju låta bra ju Jag tycker dock om vi ska lägga ner tid på en hemsida så kan vi lägga in hela CoD serien, men man kan dock separera spelen ifall vissa admins har mer erfarenhet av ett visst CoD. Jag kan gärna stå för Black Ops på Xbox, vill dock inte på börja upplägg och sånt förens hemsidan är klar, annars kan det lätt bli lite oorganiserat.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fint kan nog bli skoj, jag hade lätt vart på om jag inte lirat i en clan redan.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc