Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

xbox ps3 eller pc?

Om alla vill så blir det på alla plattformar

Visa signatur

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Vilka här spelar Bad company 2?

jag

Permalänk

Synd att man inte har ett bra internet atm.. Annars skulle det blivit fett skojj med klan.. Sitta på egen pubserver/vent och bara panga på..
Men..
LYCKA TILL...

Visa signatur

Dator 1 (Gaming) :| XFX 5970BE 2GB | Corsair 4GBkit stock | 955 stock | CM 212+ | HAF 932 | Asus M4N75TD | Samsung Spinpoint 1TB | TX750 |

Dator 2 (nytt projekt) :| Fractal Design R2 |

Permalänk
Medlem

Stort tack till Villor som satt upp ftp och e-post server nu! hamnar i main-posten!

Visa signatur

Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare

Permalänk
Medlem
Skrivet av qidde:

Skulle vara sjukt nice, för min klan nu har alla slutat i.. förutom 1 kille

Men ska det vara någon minimum ålder? isåfall vilken?

Inte är det då 12 iaf haha

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tryckte på ja, innan jag läste att det var till black ops.. till andra spel också?

Permalänk
Medlem

Någon som är på att lira lite?

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

tryckte på ja, innan jag läste att det var till black ops.. till andra spel också?

Det verkar som att det kommer vara till fler spel också.
Men jag skulle tro att det är om fler spelar samma spel då.

Permalänk
Medlem

erhm kommer det bli lite cs också?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

comment #100! jäklar vad populär tråden blev! och den ligger ändå på Black Ops delen... Det kommer spelas de spel som medlemmarna kör mest

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av phroggyy:

comment #100! jäklar vad populär tråden blev! och den ligger ändå på Black Ops delen... Det kommer spelas de spel som medlemmarna kör mest

Kommer det bli nån grupp på steam också eller finns det en redan?

Och jag hoppas fler än jag funderar på att skaffa Crysis 2 och köra det (till PC ofc).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nalleno:

Kommer det bli nån grupp på steam också eller finns det en redan?

Och jag hoppas fler än jag funderar på att skaffa Crysis 2 och köra det (till PC ofc).

Det fanns ett antal SweC grupper så hade svårt att komma på namn, har kommit på att det lär bli SweCGamers, förkortningen på steam blir då SweCG

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av phroggyy:

Det fanns ett antal SweC grupper så hade svårt att komma på namn, har kommit på att det lär bli SweCGamers, förkortningen på steam blir då SweCG

Ok, det låter bra

Permalänk
Medlem

Tycker SweCGamers såg konstigt ut

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

http://steamcommunity.com/groups/sweclockers?

En början för alla som spelar via steam är väl den här gruppen Och jag är självklart på i form av CSS pro och Black Ops ragdoll!

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem

http://steamcommunity.com/groups/swec-gaming. Steam-grupp kallad SweC Gaming är skapad

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Första medlem

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av phroggyy:

http://steamcommunity.com/groups/swec-gaming. Steam-grupp kallad SweC Gaming är skapad

Tja! Med den nya steam gruppen och allt, skulle det inte vara bra att se till att det finns ett par "klanledare" eller "organisatörer" inom varje spel. Dvs att vi har en för Black Ops, en för CS, en för CSS, en för Bad company osv

Jag ställer upp som voluntär för Counter Strike Source

OT: Jag vart tvåa

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!

Permalänk
Medlem

Har joinat
Vad ska vi ha för clantag i spel då?

Permalänk
Skrivet av KKay:

Fast borde vi inte höra med redaktionen om det ens är OK att skapa en klan med namn SweC?

SweClockers är trotsallt ett "varumärke", ett företag. Så att inte höra med dem skulle nästan vara brottsligt. Plus att vi visar SweC utåt, dvs att om folk tycker vi e A-holes kommer Swec inte få något bra rykte alls...

<> Kommer det finnas Vent, Steamgroup och webbsida om det går igenom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nalleno:

Har joinat

SweCG?

Skrivet av OrbitJ0k3r:

SweClockers är trotsallt ett "varumärke", ett företag. Så att inte höra med dem skulle nästan vara brottsligt. Plus att vi visar SweC utåt, dvs att om folk tycker vi e A-holes kommer Swec inte få något bra rykte alls...

Det jag tänkte..

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Finns ju en Sweclockers xfire grupp också..

http://www.xfire.com/communities/swec/

Inte så populär dock men ja...

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, SG GGX 1.2, SF1000, Win 10 IoT LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus G305 Tangentbord Keychron V4 60% (Kailh Box Whites)

Permalänk
Skrivet av KKay:

SweCG?

Det jag tänkte..

Gör så att jag drar iväg ett PM till Andreas och ser vad han säger om saken

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Do it!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej,

Det finns redan flera grupper på Steam: http://steamcommunity.com/groups/sweclockers

Det går bra att använda namnet SweClockers på speltjänsten men inte att upprätta en webbsida med samma namn, för att undvika förvirring.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Tja! Med den nya steam gruppen och allt, skulle det inte vara bra att se till att det finns ett par "klanledare" eller "organisatörer" inom varje spel. Dvs att vi har en för Black Ops, en för CS, en för CSS, en för Bad company osv

Jag ställer upp som voluntär för Counter Strike Source

OT: Jag vart tvåa

Ja, självklart behövs Admins för varje del, hade tänkt kanske 2/spel, är trots allt över 100 pers som röstat för klanen så minst 50 bör ju gå med och om man har 5 spel är det 10 admins och 40 users borde gå

Skrivet av Nalleno:

Har joinat

Beror på spelet, i BO där Clan Tag är limited till 4 bokstäver lär vi köra på SweC, vet inte om man ska köra på SweCG på andra eller något annat.

Skrivet av OrbitJ0k3r:

Ja, hade själv tänkt skicka iväg ett mail, men Fritjof hann före
Det kommer finnas vent, steam finns, hemsidan håller jag på och designar banner nu!

Skrivet av Fritjof92:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Hej,

Det finns redan flera grupper på Steam: http://steamcommunity.com/groups/sweclockers

Det går bra att använda namnet SweClockers på speltjänsten men inte att upprätta en webbsida med samma namn, för att undvika förvirring.

Hälsningar,
Andreas

hemsidan blir swecgaming.tk om det går bra?

Tck för att du låter oss använda namnet! Namnet kommer självklart respekteras och dåligt uppförande kan resultera i bans, för att hålla uppe en god status för clanen och SweClockers

Visa signatur

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av phroggyy:

hemsidan blir swecgaming.tk om det går bra?

Tck för att du låter oss använda namnet! Namnet kommer självklart respekteras och dåligt uppförande kan resultera i bans, för att hålla uppe en god status för clanen och SweClockers

Kör på!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Kör på!

Kul!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Borde inte den här tråden vara klistrad?