Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Sägs mitt bredbandsabonnemang upp automatiskt när jag byter leverantör?

Permalänk
Medlem

Sägs mitt bredbandsabonnemang upp automatiskt när jag byter leverantör?

Från BBB till Glocalnet? I annat fall får jag ringa BBB om ett par dagar. Skickade iaf in en beställning till Glocalnet nyss, men jag har ingen lust att vara utan Internet i en vecka eller vad det nu kan tänkas ta att byta..

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Keeper of the Bamse

Den internetleverantören du signar hos kan skicka hem en fullmakt till dig som du skriver på, då säger de upp gamla abbonemanget dagen innan eller liknande.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Ok tack

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

BBB har en uppsägningstid på 3månader så du kommer få betala i tre månader till.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Forbidden:

BBB har en uppsägningstid på 3månader så du kommer få betala i tre månader till.

Nya leverantören vet nog om det, och skickar inte in uppsägningen utan att veta om uppsägningstiden

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com