Permalänk
Medlem

Igår genomfördes köpet av nya pärlan:

Kommentarna jag fått hittills har varit lovvärda, de som sett den tycker den är i fint skick. Nyss när jag ställde in den i garaget kom en granne fram och frågade om jag vunnit på Lotto! Riktigt så är det ju inte.
Hon är ju trots allt 12 år och självklart finns det några skavanker.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

Jag gillar att nästan alla köper VAG bilar. Skitbra!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jag gillar att nästan alla köper VAG bilar. Skitbra!

Ford > VAG

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Ford > VAG

Jag rensade ur morsans Ford i dag som ska skrotas för att den ROSTAT sönder

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Den har gått som spaningsbil i D.C., därför skulle den ha låga mil och timmar. 2007 års modell, ca $5000 inkl. frakt till göteborg.

Öh, det var ju snorbilligt faktiskt, speciellt om det var inkl. frakt. Vad räknar du med för totalpris när den är klar och reggad här i sverige? Jag trodde det bara lönade sig att importera lite dyrare bilar i.o.m. alla kostnader runt omkring.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

Nu är ju inte en P71 en av det mer avancerade bilarna. Den var listad för $4000 men lyckades få ner den till 3500. Jag har faktiskt inte kollat så mycket på vad det kostar att regga, det får visa sig sen när jag står på bilprovningen.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Nu är ju inte en P71 en av det mer avancerade bilarna. Den var listad för $4000 men lyckades få ner den till 3500. Jag har faktiskt inte kollat så mycket på vad det kostar att regga, det får visa sig sen när jag står på bilprovningen.

Oavsett vad jag sagt om Ford tycker jag det är kreddigt med en polisbil

.... Bara så du vet

Visa signatur

Permalänk

20" DOTZ ROADSTER HG till min Volvo s60 & även komplett kitt av EBC Greenstuff Belägg

Permalänk

2st ssd - 1337 deal
1st G35 - logitech extravaganza

mycket billigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farenheit:

http://img641.imageshack.us/img641/2213/img0242ln.jpg

2st ssd - 1337 deal

mycket billigt

Riktigt bra headset, sjukt nöjd med det rakt igenom, haft det i kanske 3/4 år nu eller något och aldrig vart besviken sur eller något på det, tror du kommer vara nöjd.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk

Det blev en hawaii pizza till lunch idag..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

SanDisk Sansa Fuze 4gb. Bra att ha till jobbet.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Inget märkvärdigt. Lite pennor och en bunt post it lappar.

Undrar just hur mycket man lägger ner på pennor ? Lär bli en hel del genom åren.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av liv&helvete:

http://img259.imageshack.us/img259/1205/dscn5113.jpg

Inget märkvärdigt. Lite pennor och en bunt post it lappar.

Undrar just hur mycket man lägger ner på pennor ? Lär bli en hel del genom åren.

Varför köpa pennor? Det gör man väldigt sällan. När man är på mässor och liknande så är ju den vanligaste gratisprylen pennor. Då bunkrar man alltid upp ett lager

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Varför köpa pennor? Det gör man väldigt sällan. När man är på mässor och liknande så är ju den vanligaste gratisprylen pennor. Då bunkrar man alltid upp ett lager

Jag är kroniskt behov utav tuschpennor i olika storlekar då jag jobbar mest med papper och penna, tuschpenna.

Så jag har funderat på om man ska göra ett storköp då och då när men endå håller på. Istället för som nu, när man köper någon enstaka då och då. Kanske man kan få ett bra pris på storköpet, beronede lite på vart man köper dom vill säga.

Men som sagt, jag är i stort behov utav just olika storlekar på just tuschpennor, så därför blir det att man köper så mycket som man gör.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av liv&helvete:

Jag är kroniskt behov utav tuschpennor i olika storlekar då jag jobbar mest med papper och penna, tuschpenna.

Så jag har funderat på om man ska göra ett storköp då och då när men endå håller på. Istället för som nu, när man köper någon enstaka då och då. Kanske man kan få ett bra pris på storköpet, beronede lite på vart man köper dom vill säga.

Men som sagt, jag är i stort behov utav just olika storlekar på just tuschpennor, så därför blir det att man köper så mycket som man gör.

Ok

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Var ner till filmkedjan och köpte trocadero plus Marabou's Sensation Yoghurt Raspberry.. Riktigt god är den!

Nån bild kanske kan kastas om jag har en:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farenheit:

http://img641.imageshack.us/img641/2213/img0242ln.jpg

2st ssd - 1337 deal

mycket billigt

Lite mygligt att beställa 2 SSD när det var max 1 per kund.

Bättre att inte missbruka o låta fler ta del av erbjudandet.

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Äh sluta vara jelly, jag köpte en och lät en kompis beställa en åt mig. Man tar väl chansen om man får den.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

1 är till min tjejs burk.
1 är till min kompis.
Ingen av dem har någon ssd sen tidigare

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Äh sluta vara jelly, jag köpte en och lät en kompis beställa en åt mig. Man tar väl chansen om man får den.

Jelly? Jag skulle inte beställt 2 om jag fick chansen.. Aja skit samma det är väl ni som knycker 10 julklappar när dustin delar ut på julafton till bror mamma pappa brorson syster osv

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

2x9,90 kändes som ett bra pris.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Hittade ett par figurer som jag kände att jag bara måste ha!
Spawn och Spawn vs. Cygor från McFarlane

Och så en bild för ren storleksjämförelse. Det är en tom 1½-Liters cola-flaska brevid.
Den var gigantiskt mycket större än vad jag tänkt mig. Enligt beskrivningen är den strax under 30cm. Men det är bara själva spawn, cape är inte medräknat så jag fick en glad överraskning. Hade väntat mig kanske hälften

Edit**
Gillar att klockan i kameran går fel också ^^

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Lite nytt från Inet.se

En skrivare

Lite mer minne till laptopen inkl pingvinstång

Och sen lite från cdon

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Permalänk

så går det

En billig bärbar till tjejen
COMPAQ PRESARIO CQ56-110

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem

Vanquish omslaget presenteras i "3D" för ögonen så bilden blev lite fucked och snodde åt sig all ljus, lämnar LP2 åt skymmen.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Blev några t-shirts till mig och tjejen.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

idag köpte jag mig Killzone 3 för 444kr på Elgigaten, köpte mig även en väldigt Awsome Bubble Head Optimus Prime! för 99kr på gamestop.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008