Permalänk
Medlem

Haha, fick nyss ett litet paket i lådan från inet. Detta innehöll en MSI-musmatta, en XFX kortlek och tre paket bilar. Det tackar man för!

Fick dock två brev från posten med där dom sa att dom avslagit min sån där ansökan om reklamation. "För nu har du skickat tillbaka paketet och då kan det komma fler skador" - FUCK YOU POSTJÄVEL!
Inget ont emot er Inet, det är ju posten som gjort fel. Alltid haft bra leveranser med posten men när sånt här händer blir dom slingriga som ormar..

Men det är skumt att inet sa att jag skulle lämmna in paketet på postkontoret igen medans dom säger att man inte ska göra det utan reklamera via nätet...

Så jag vettefan vad som händer nu. Den 4:e mailade jag inet och jag har inte fått svar än, det står klar under supprt-statusen också. Usch ja..

Eller rättare sagt:
2011-03-05 16:15 - Klar
2011-03-05 16:15 - Påbörjad

Det tycker jag är skumt. Nåja, får vänta på svar då Tack för godiset iallafall, fast jag sparar det nog till nån film när datorn är fixad

EDIT2:
Såg detta nu:
Vi har bytt frontpanelen samt åtgärdat de kosmetiska skadorna i datorn. Inga komponeter är skadade på något sätt. Datorn är testad OK. Datorn skickas på pall för att minimera chansen till skador.

Inte sett det innan.. Vadå pall? Fast den stod iofs på en söt liten pall sist med.. Kanske samma sak alltså?
Min kylare var ju helt böjd och hårddiskvaggen var ju tillslagen
Eller kan det vara det inet menar med fixa "kostmetiska" skador tro?

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk
Inet
Skrivet av Gender Bender:

Jävligt bra retursystem Inet, nu slipper man ju vara utan dator! Ni är fan bäst

Skrivet av Nivity:

Verkligen bra gjort av er med utbytessystemet för moderkorten, det ska ni ha alla plus för.

Tack, hoppas att ni blir nöjda med de nya moderkorten!

Skrivet av frozrr:

Tjena inet! När får ni in Asus N53SV på lager? Ska bli en födelsedagspresent till min syster och hon fyller år den tionde mars så hoppas verkligen att den hinner komma in tills dess, annars måste man tyvärr vänta. Och ni kommer väll få in den med nordiskt tagentbord hoppas jag? Vill passa på att tacka för trevlig kundtjänst och era goda pingvinstånger

Datorn ska finnas på lager om ca 3 veckor!

Skrivet av Konichiwa:

Hejsan , tänkte precis beställa QcK+ Fnatic. Men så såg jag på Steelseries FB att dom släppt en ny. Kommer ni ta in den? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150096312969022&set=...

Inköpsavdelningen kollar om det är något vi kan få in!

Skrivet av Heligsomfan:

Riktigt bra bruk jag köpte av er.
Idlar på temperaturer mellan 23 till 32 gader.
När jag lirat bf2bc2 och precis stängt ner spelet ligger tempen på under 40 grader.
Jag har aldrig hört fläktarna eller vattenkyllningen låta mer än vad den gör när jag precis startat upp datorn.
Har ingen som helst lagg i spel. Allting fungerar klockrent från det att jag fick hem den.
Det enda som var negativt är att eran specialkartong för datorer är ungefär dubbelt så stor som datorn. Och utrymmet i extra hålrummet för tillbehör är i princip tomt förutom den lilla påsen med sladdar, manualer och överskottsmaterial.
Vore inte helt fel med en variant av speciallådan med mycket mindre extrautrymme för de som beställer en dator med delar färdigmonerad.
Både för att det skulle bli lättare att hantera av er, posten och köparen. Och lådan skulle bli mer hållbar om nån i posthanteringen skulle ställa något på lådan. Som det oftast görs med gods.
Men med de beställda grejerna har jag bara gott att säga om.
Är mycket nöjd men min nya leksak.

Skrivet av Konichiwa:

IMO så borde dom ta chassikartongen.

Nya mindre och smidigare kartonger är på gång och vi kommer börja med att leverera Taurus Value Gamer och Taurus freQuent Gamer med de nya kartongerna!

Skrivet av ToJa92:

Tänkte fråga om ni har några planer på att ta in Yate Loon fläktar?

Inget som vi har några planer på i dagsläget tyvärr.

Skrivet av m4goo2:

Hoppas ni börjar reparera min fraktskadade dator snart.

Synd bara att jag fått lite kass erfarenhet av supporten, frågar utan att få ett rakt svar känns det som.. Vi får hopps detta går undan iallafall. Gillar inte att inte kunna sitta vid datorn

Kan tyvärr inte svara på hur det går med din dator. Ring våran support så ska de kunna svara på när den kan tänkas bli klar!

Skrivet av Notan:

Hur går det med Hp ZR24W skärmarna? Hur kommer det sig att webhallen och några andra fick ett gäng förra veckan men inte ni?

Med lite tur så har vi skärmarna på lager igen om ca 2 veckor!

Skrivet av meaow:

Hej!
Idag vid 15:00 beställde jag en vara och förskottsbetalade för att få den innan helgen, dock märkte jag att det blev ett förhastat beslut och ångra mig nu. Hur ska jag gå tillväga för att det ska skickas tillbaka och få mina pengar igen? Måste jag hämta ut paketet?

Gå in på våran hemsida och gör en begäran om återköp eller ring till oss på 031-652700 så hjälper vi dig.

Skrivet av m4goo2:

Jaha "vi påbörjar reperationen senast en dag efter vi fått tillbaka ordern". Nu har det gått två dagar... Priset på komponenterna rasar för varje dag som går..

Kan inte ta några enstaka ärenden i den här tråden men mitt tips är att du ringer till våran serviceavdelning så får de hjälpa dig.

OBS! Denna forumdel är inte till för enskilda supportärenden

Skrivet av Sergeant44:

Har ni möjlighet att få hem Steelseries 6G SV? dvs. svensk layout?
Väl medveten om att det ite är nån skillnad att skriva på tangentbordet gentemot ett svenskt, innan nån kommenterar den punkten.

Du menar att det skulle vara någon skillnad på svensk layout och nordisk layout? Det ska vara samma tangentbord!

Skrivet av ZaInT:

Fixa in HuntKey R90, många efterfrågar lågwattare med hög kvalitet.
Secondar buntband också, det behövs alltid.

Skrivet av CSSgamer:

Fixa buntband i sortimentet så man slipper åka långt till butik och köpa.

Ligger upp på hemsidan nu!
Länk: https://www.inet.se/artikel/8501358/buntband-svart-100st-120m...

Jag skickar frågan vidare till min inköpsavdelning gällande nätaggregat med 80+ certifiering.

Skrivet av heande:

http://www.inet.se/artikel/6101530/logitech-bluetooth-mouse-m... står det "Och du behöver ingen mottagare." Ni borde nog ändra detta till att indikera att man behöver en bluetooth mottagare om man inte har en inbyggd.

Ändrat, tack!

Skrivet av Swedish Berserk:

Hej Inet! Kan vara att denna frågan har varit ställd innan. Men kommer ni ersätta Corsairs CX serie av nätagg med V2 sen när de kommer? Dom ska nämligen ersättas med 80PLUS nätagg om man ska tro denna tabellen.

http://www.realhardtechx.com/index_archivos/Page447.htm

Ja, självklart kommer vi med tiden erbjuda version 2 av CX-serien. Tyvärr så finns det dock inget satt releasedatum.

Skrivet av Toivo83:

Tjosan i trosan Inet.
Skulle vilja se Samsung G2 portabla diskar hos er.
Ni har bara 1TB S2.

Tänkte på runt 500GB - 640GB
Svart eller silver och ett bra pris

Nyaste S2 diskar har tydligen USB3 och har ingen nytta av det då jag bara har usb2.

Skrivet av Toivo83:

dom har inte ens samsungs USB3 diskar heller för den delen :S
så det kvittar om dom tar in den eller usb2 för min del.
dels pga har ingen behov av snabb överföring via usb men om det gynnar någon annan så visst.
men för egen del, kvittar.

Inköpsavdelningen kollar på om det är något vi kan få upp!

Skrivet av bullen69:

Hej Inet!

Jag har sett att ni tidigare haft Corsairs högtalare
SP2500 i ert sortiment, får ni in dem igen?

Mvh/Fredrik

Ja, vi har lagt upp högtalarna i sortimentet igen. Dyker prel. upp imorgon!
Länk: https://www.inet.se/artikel/6361056/corsair-sp2500-2-1-svart

Skrivet av Leqher:

Tja Inet, ville bara göra er uppmärksamma på att artiklarna http://www.inet.se/artikel/6901423/antec-isk310-150-mini-itx-... & http://www.inet.se/artikel/6900280/antec-isk300-65-mini-itx-6... har missledande titel då enligt specs så är nätaggregaten inte så kraftfulla som det sägs (i titel då dvs).

Vi har visst råka skriva 60W i specifikationen istället för 65W. Detta är nu fixat, tack!

Skrivet av Leqher:

Tja Inet, undrar ifall ni tänker ta in några externa blu-ray läsare/brännare? Såg att ni hade en "flik" för det men att den va tom. Tips på brännare är Asus SBW-06C1S-U . Ser riktigt bra ut också

Tack för tipset! Jag skickar frågan vidare till våran inköpsavdelning som får leta fram en lämplig extern Blu-Ray enhet.

Skrivet av Trokder:

Ni bör ju planera att ta in de nya OCZ ssdarna de kommer nog vara de mest köpta i år.

I dagsläget är OCZ inget vi fokuserar på, dock inte omöjligt att vi tar in dem när det finns tillgång.

Skrivet av stais:

Detta är verkligen en liten skitsak, men eftersträvar man perfektion så...

I filterinställningarna för grafikkort har ni stavat GTX 460 "Geforce" (istf GeForce som på alla andra modeller)

Tack, ber min webbmaster rätta till det!

Skrivet av Antar96:

Fel bild på moderkortet? http://www.inet.se/artikel/v100004/uppgraderingspaket-intel-c... där visar man ett moderkort med 2pci express platser, möjligtvis gd55 eller gd65 måntro?

Fixat!
Länk: https://www.inet.se/artikel/v100004/uppgraderingspaket-intel-...

Skrivet av Llhweiir:

Inet: Kommer ni att ta in USB 3.0 uppgraderingen för Corsair 800D?

http://www.sweclockers.com/nyhet/13624-corsair-slapper-usb-30...

Tyvärr finns inte produkten tillgänglig i Sverige än. Den kommer upp på hemsidan så fort vi får någon mer information.

Skrivet av mapo:

Menar princip alla moderkort. Men framför allt asus.

Inköpsavdelningen jobbar på att få fram datum. Mer information kommer upp på hemsidan så fort vi vet mer!

Skrivet av Antar96:

http://www.inet.se/artikel/6900363/xfx-core-edition-750w verkar inte vara i lager i någon butik?
Vet ni när den kommer in? Eller köper ni partier när någon beställer?

Skrivet av Gizgiz:

Håller man musen över webblager-statuset så står det "Produkten lagerförs normalt inte utan tas in på beställning, kontakta oss för leveranstid."

Produkten är slut hos leverantör men vi har lagt en beställning på nya nätdelar. Tyvärr har vi inget inget leveransdatum i dagsläget.

Skrivet av m4goo2:

Haha, fick nyss ett litet paket i lådan från inet. Detta innehöll en MSI-musmatta, en XFX kortlek och tre paket bilar. Det tackar man för!

Fick dock två brev från posten med där dom sa att dom avslagit min sån där ansökan om reklamation. "För nu har du skickat tillbaka paketet och då kan det komma fler skador" - FUCK YOU POSTJÄVEL!
Inget ont emot er Inet, det är ju posten som gjort fel. Alltid haft bra leveranser med posten men när sånt här händer blir dom slingriga som ormar..

Men det är skumt att inet sa att jag skulle lämmna in paketet på postkontoret igen medans dom säger att man inte ska göra det utan reklamera via nätet...

Så jag vettefan vad som händer nu. Den 4:e mailade jag inet och jag har inte fått svar än, det står klar under supprt-statusen också. Usch ja..

Eller rättare sagt:
2011-03-05 16:15 - Klar
2011-03-05 16:15 - Påbörjad

Det tycker jag är skumt. Nåja, får vänta på svar då Tack för godiset iallafall, fast jag sparar det nog till nån film när datorn är fixad

EDIT2:
Såg detta nu:
Vi har bytt frontpanelen samt åtgärdat de kosmetiska skadorna i datorn. Inga komponeter är skadade på något sätt. Datorn är testad OK. Datorn skickas på pall för att minimera chansen till skador.

Inte sett det innan.. Vadå pall? Fast den stod iofs på en söt liten pall sist med.. Kanske samma sak alltså?
Min kylare var ju helt böjd och hårddiskvaggen var ju tillslagen
Eller kan det vara det inet menar med fixa "kostmetiska" skador tro?

Vågar inte svara på vad de åtgärdat. Slå en signal till vår serviceavdelning på 031-652700 så kan de säkert svara på frågan!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vågar inte svara på vad de åtgärdat. Slå en signal till vår serviceavdelning på 031-652700 så kan de säkert svara på frågan!

Mvh / Inet

Får göra det imorgon, min tanke är att ni skickade den igår och att jag har avin imorgon.
Men när man får support såhär, kan man inte se kolli ID någonstanns då?
Det blir inte fel nu i posten så jag behöver betala 12500 igen hoppas jag?

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk
Medlem

Kommer ni att ha något special erbjudande när ni når 5000 kommentarer i denna tråd? ;P Som ni hade på facebook
(4568 atm)

Permalänk
Skrivet av m4goo2:

Får göra det imorgon, min tanke är att ni skickade den igår och att jag har avin imorgon.

Kolli borde du ha fått via mail, fick i alla fall jag

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk

Varför har Gigabyte GeForce GTX 570 utgått? Tänkte köpa den inom de närmsta dagarna men nu kanske jag får välja Sparkles eller KFA2s kort istället, eller får ni in Gigabytes kort med referenskylare som inte är överklockat snart igen?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av flaxehytt:

Varför har Gigabyte GeForce GTX 570 utgått? Tänkte köpa den inom de närmsta dagarna men nu kanske jag får välja Sparkles eller KFA2s kort istället, eller får ni in Gigabytes kort med referenskylare som inte är överklockat snart igen?

Ersätts av https://www.inet.se/artikel/5409114/gigabyte-geforce-gtx-570-...

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Kolli borde du ha fått via mail, fick i alla fall jag

Nix. Står "klar" under status. Dom kanske glömt skicka mail eller nått sånt. Ska kolla om det finns en i brevlådan imorgon, annars får jag ringa dom

Visa signatur

Permalänk

Okej, tack för det snabba svaret. Planerade SLI och det kommer tyvärr inte fungera lika bra med två modeller som använder Windforce kylaren. Får se vad jag hittar på nu då.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av flaxehytt:

Okej, tack för det snabba svaret. Planerade SLI och det kommer tyvärr inte fungera lika bra med två modeller som använder Windforce kylaren. Får se vad jag hittar på nu då.

Tja det är ju inte omöjligt att de har hittat på något annat så den kanske kommer tillbaka men tvivlar
Det finns iaf i andra butiker fortfarande.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Inet
Skrivet av SayZk:

Kommer ni att ha något special erbjudande när ni når 5000 kommentarer i denna tråd? ;P Som ni hade på facebook
(4568 atm)

Inget som ligger planerat men får se om vi kan hitta på något

Skrivet av TheDaemon:

Tja det är ju inte omöjligt att de har hittat på något annat så den kanske kommer tillbaka men tvivlar
Det finns iaf i andra butiker fortfarande.

Efter ett tag går tillverkarna ifrån referensdesignen till fördel för egen tillverkning av kylare. I dagsläget kan vi inte få tag på något annat GTX 570 från Gigabyte.

Skrivet av m4goo2:

OBS! Denna forumdel är inte till för enskilda supportärenden

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Frågar här då jag har en känsla av att detta kommer att intressera många fler än mig.

Skrev upp mig på SB bytes sidan och hämtade ut mitt utbyteskort idag. Står i instruktioner att man har 30 dagar på sig att hinna returnera kortet till inet, annars blir man fakturerad för kortet.

Väldigt bra program och sparar en från att slippa bli ståendes utan dator. Men idag med posten fanns även en faktura från inet för kortet och med 60 dagar på sig att betala.

Kommer inet återbetala pengar?
Kan fakturan rivas efter inet mottagit och godkänt kortet?
Varför står inget om att du får en faktura redan från början utan bara att du faktureras EFTER 30 dagar?
Fanns ingen kolum om bankkonto som man vill ha återbetalning gjord till. Kan ju faktiskt finnas någon som bytt sedan original köpet gjordes.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 9600X, 32GB@6000MHz DDR5 & Nvidia RTX 5070

Permalänk
Medlem

Jag såg att frågan var uppe förut... angående om det går att byta ut sitt sandy bridge mot ett dyrare om man betalar mellanskillnaden.
MSI (som jag har) har gått ut med att de är beredda att göra återköp på moderkorten. (http://msi.eu/intel-6-series-chipset-issue/)
Och går det att göra återköp går det ju att "byta ut" kortet mot ett annat, men någon sådan info tillhandahålls ej av er.
Är det MSI som inte har gått ut med informationen till er? Eller är det inte igång än? Kommer det komma igång över huvud taget?

Antar att jag inte väntar i onödan, men det vore ändå trevligt med information.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Inet
Skrivet av hulkenstrong:

Frågar här då jag har en känsla av att detta kommer att intressera många fler än mig.

Skrev upp mig på SB bytes sidan och hämtade ut mitt utbyteskort idag. Står i instruktioner att man har 30 dagar på sig att hinna returnera kortet till inet, annars blir man fakturerad för kortet.

Väldigt bra program och sparar en från att slippa bli ståendes utan dator. Men idag med posten fanns även en faktura från inet för kortet och med 60 dagar på sig att betala.

Kommer inet återbetala pengar?
Kan fakturan rivas efter inet mottagit och godkänt kortet?
Varför står inget om att du får en faktura redan från början utan bara att du faktureras EFTER 30 dagar?
Fanns ingen kolum om bankkonto som man vill ha återbetalning gjord till. Kan ju faktiskt finnas någon som bytt sedan original köpet gjordes.

Hej,

Det har tyvärr blivit ett misstag och fakturan skall ej gå med i paketet. Det är bara att slänga den och om kortet skickas till oss inom 30 dagar kommer inget att faktureras.

Ett mail med information kommer att gå ut till berörda kunder. Vi ber om ursäkt över det inträffade.

Skrivet av anden12:

Jag såg att frågan var uppe förut... angående om det går att byta ut sitt sandy bridge mot ett dyrare om man betalar mellanskillnaden.
MSI (som jag har) har gått ut med att de är beredda att göra återköp på moderkorten. (http://msi.eu/intel-6-series-chipset-issue/)
Och går det att göra återköp går det ju att "byta ut" kortet mot ett annat, men någon sådan info tillhandahålls ej av er.
Är det MSI som inte har gått ut med informationen till er? Eller är det inte igång än? Kommer det komma igång över huvud taget?

Antar att jag inte väntar i onödan, men det vore ändå trevligt med information.

Vi har tyvärr ingen möjlighet att hantera utbyte till annan modell genom vårt eget direktutbytesprogram. Om byte till annan modell önskas måste moderkort returneras komplett med originalemballage, kablar, manual etc. och skickas in till oss för att vidarebefordras till MSI. Vi kan därefter lägga in en order på ett nytt moderkort till er. Vänligen kontakta oss om ni önskar att göra ett byte på detta sätt.

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Hmm ingen avi alltså. Vad skumt, Inet borde ju skickat den nu. Drog iallafall iväg ett till mail, hoppas jag får svar denna gången

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Ser att min ersättningsbräda är på väg nu, tidigare än jag väntat mig för en ASUS-bräda, härligt

Har även sett att vissa andra butiker kör en annan modell, att man ska skicka in sitt moderkort först och sedan vänta på att de kontrollerar det och skickar ut ett nytt, jävligt mycket tack för att ni kör ett vettigare program för utbytet!

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hej Inet, jag undrar hur länge ni kommer erbjuda tjänsten/möjligheten till utbytesprogrammet?

En bra lösning på bytet så man slipper stå utan dator under tiden, vill också passa på att tacka för godiset jag fått med på båda mina beställningar :d.

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem

Nu fick jag svar, med kolli ID med

Men jag fattar inte.. "Göteborg Lb, Aviserat, levereras enligt särskild överenskommelse" - detta hände igår klockan halv nio på morgonen ungefär. Vad menar dom? Inet sa att dom skickade med "pall".

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4goo2:

Nu fick jag svar, med kolli ID med

Men jag fattar inte.. "Göteborg Lb, Aviserat, levereras enligt särskild överenskommelse" - detta hände igår klockan halv nio på morgonen ungefär. Vad menar dom? Inet sa att dom skickade med "pall".

jag tolkar det som att posten kommer ringa till dig för att boka tid pga en pall levereras bara om det finns en motagare hemma som tar emot.
inte direkt lätt att trycka ner en pall i brevlådan =P

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

jag tolkar det som att posten kommer ringa till dig för att boka tid pga en pall levereras bara om det finns en motagare hemma som tar emot.
inte direkt lätt att trycka ner en pall i brevlådan =P

Nä det är klart.. Borde jag få en avisering om detta imorgon då tro?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av m4goo2:

Nä det är klart.. Borde jag få en avisering om detta imorgon då tro?

det eller ett samtal

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!

Permalänk
Entusiast

Tjenare, Är det någon som vet om Inet skickar varan om dom har den i Butiks lager men inte Webblager? Grannen tänkte beställa en http://www.inet.se/artikel/4303861/corsair-ssd-force-series-6... och han vill ha den innan helgen och eftersom det finns 2 i butikslager och 0 i webblager så tänkte jag att det var värt att fråga.

//Jonssown

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Tjenare, Är det någon som vet om Inet skickar varan om dom har den i Butiks lager men inte Webblager? Grannen tänkte beställa en http://www.inet.se/artikel/4303861/corsair-ssd-force-series-6... och han vill ha den innan helgen och eftersom det finns 2 i butikslager och 0 i webblager så tänkte jag att det var värt att fråga.

//Jonssown

brukar ta i snitt 1 dag extra. så innan helgen - Nej , mån/tis - borde.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Toivo83:

brukar ta i snitt 1 dag extra. så innan helgen - Nej , mån/tis - borde.

Okej, tack för svaret.

//Jonssown

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

det eller ett samtal

Inte fått samtal än iallafall, vaktar mobilen som en hök

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sitter och plockar ihop ett datorsystem i kundkorgen som jag tänkte att ni skulle få montera och har ett par funderingar.

Om man beställer via internet och något skulle vara fel med datorn, kan man då lämna in den i någon av era butiker i Göteborg eller måste det gå via postgång också?

Kommer ni att ta in något Nvidia GTX 580 med standardkylare på, vill absolut inte ha något med 3 (!) fläktar på?

Permalänk

Har fått en orderbekräftelse på någonting, kollade mina ordrar eftersom att jag inte beställt något och ser en gammal order med ett nytt SB kort i. Inne bär det att det nya kortet är på väg helt enkelt?

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fritjof92:

Har fått en orderbekräftelse på någonting, kollade mina ordrar eftersom att jag inte beställt något och ser en gammal order med ett nytt SB kort i. Inne bär det att det nya kortet är på väg helt enkelt?

Ja.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Trevligt, tänkte med tanke på att det stod ett pris på ordern

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu när PCB Distribution tar upp G-Skill i sitt utbud kommer ni att börja sälja G-skill Ripjaw DDR3 minnen dom har en drös med 1,5V som hade varit nice. För tillfället finns väl bara vengeance som är 1,5V ?

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 7 5700X3D 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual