Sony Ericsson x10 Mini för 500kr.

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson x10 Mini för 500kr.

Hejsan alla glada. Nu är det så att en i min klass ska köpa en IPhone och vill då bli av med sin SE x10 mini för 500kr jag undrar fall det är värt att slå till? Hört att den inte ska vara så bra? Men iallafall just nu har jag en SE W715 (http://www.mobilwebb.se/wp-content/uploads/2009/02/w715-300x1...) Som jag tröttnat fullständingt på.

Det jag använder mobilen för

- SMS
- Ringa (Sällan)
- Internet (WIFI Hemma bara för jag inte har någon abonemang som gör det billigt att surfa inte jätte viktigt)
- Kalender
- Anteckningar (Älskar det man kan göra med W715 att sätta något man skriver som bakgund kan man göra det med x10?)
- Spela spel (Inte jätte ofta då min nu varande är kass till det.)

På envirofone får jag 342kr för min gamla mobil så det blir bara att jag lägger ut dryga hundralappen ska man slå till eller?

Permalänk

Låter väl som en ganska bra affär i mitt tycke.

Visa signatur

Fractal Design Nano S - Asus Z170I Pro Gaming - Asus 1060 OC - 8GB Kingston Hyper X - 250GB Samsung 850 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av k.severikangas:

Låter väl som en ganska bra affär i mitt tycke.

Tycker jag med, eller det kanske är x10 mini pro det är? Det har iallfall ett sånt utskjutbart tangentbord som verkar vara grymt soft när man smsar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gussman:

Tycker jag med, eller det kanske är x10 mini pro det är? Det har iallfall ett sånt utskjutbart tangentbord som verkar vara grymt soft när man smsar.

Är det den med tangentbord är det lätt värt 500 ^^

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Om du får 342 kr för din gamla mobil och kan köpa en X10 Mini för 500 kr av en kompis är det ju onekligen en bra affär. Även om X10 mini inte är världsklass så är den lätt värd 158 kr!

Permalänk
Medlem

Bara kaffepengar du pratar om så det är bara att slå till

Visa signatur

#framtiden