Permalänk
Medlem

Spotifylistan gick hem på lokalfesten

God morgon Sweclockers!

För att göra en lång historia kort; anordnade en lokalfest i södra Göteborg i lördags. Hade fixat allting, dörrvakter, dyr alkohol därinne, fet musikanläggning, goa lasrar och sist men inte minst söta damer och slickbögar. Mitt enda problem som jag oroade mig för hela veckan var hur musiken skulle uppskattas. Det visade sig att det var bara positiva reaktioner från hela högen.

Därför delar jag med mig av listan om ni vill göra succé på era hemma-/lokalfester.Playlist by nehyd - Spotify

Fred ut, nehyd

Permalänk
Medlem

Jag skaffade ett par ordentliga in ear-lurar till min mobil så jag skulle vilja ha en bra listor som passar när man promenerar, åker buss och sånt

Permalänk
Skrivet av Notred:

Jag skaffade ett par ordentliga in ear-lurar till min mobil så jag skulle vilja ha en bra listor som passar när man promenerar, åker buss och sånt

Vad är det som ska vara så speciellt med denna spellista?
Menar du att du är extra fokuserad (och därmed vill ha komplex musik), eller den totala motsatsen att du bara vill ha bakgrundsbrus du knappt behöver tänka på?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Random-person:

Vad är det som ska vara så speciellt med denna spellista?
Menar du att du är extra fokuserad (och därmed vill ha komplex musik), eller den totala motsatsen att du bara vill ha bakgrundsbrus du knappt behöver tänka på?

Tänkte en spellista med låtar som passar bra ihop. Tycker allt jag hittar så har man bara slängt in massa låtar hur som helst som jag inte är speciellt bra.

Permalänk

Det här är låtarna JAG minns från 90-talet
Playlist by anton_mjor - Spotify

Btw. Anledningen till att det är så pass mycket Markoolio i listan är för att jag nu på senare tid har förstått hur roliga texter det är.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk

Jag är ute efter en spellista som passar till gymmet, en house, och en bra chillout. Nån som har?

Permalänk
Medlem

Playlist by abdiel123 - Spotify

Spellista med låtar jag stjärnat, dvs mina allstar-favoriter just nu.

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk

Sharkfinz 80-tal

En trevlig liten lista jag knåpade ihop för några månader sen med vad jag anser är det bästa från 80-talet

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

http://open.spotify.com/user/w4llen/playlist/3jE6vnZhyvB0XEqO... - Lite allround musik på denna listan, allt från lugnt till rock.

http://open.spotify.com/user/w4llen/playlist/4i972MVHW1MQg9oP... - Festmusik, house, club musik med mera.

Visa signatur

FD Define C | ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING | 8700K@4.8GHz - FD Celcius S24 | G.Skill 16GB 3200MHz CL16 Trident Z RGB | GTX 760 2GB Windforce R2 | Corsair RM650 | Tobii Eye Tracker 4C | Dell U2412M

Permalänk
Permalänk
Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Permalänk
Medlem

http://open.spotify.com/user/xzup/playlist/4BbbdgQrPkxRodyamq...

Mina favoriter eller ja de jag lyssnar mest på. Väldigt blandat

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Min fina party lista! Mycket techno mm

Playlist by burken_swe@yahoo - Spotify

Permalänk
Medlem

[url]Spotify, Spellistor![/url]

Tja, Jag har inte sett en liknande tråd på flera månader nu...

Vad lyssnar du på?
Skriv era spotify spellistor!

Min spotify-spellista!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Såg ingen spellista i ditt inlägg. Försök igen!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av brutalgaming:

Tja, Jag har inte sett en liknande tråd på flera månader nu...

Vad lyssnar du på?
Skriv era spotify spellistor!

Min spotify-spellista!

*tråd sammanslagen*

Sök, onödigt med fler. God jaktlycka på musik.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem"
- Ken Olsen 1977

Permalänk
Medlem

http://open.spotify.com/user/timshy/playlist/67gpx7A0LicW6Beh...

Min Trance / Electro Rock lista, uppdateras veckovis.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

http://open.spotify.com/user/antonj88/playlist/2CFgA6C6ivVLkH...

Glam / sleaze / aor lyssna o njut.

Öronorgasm

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk

Chilligt värre...! by WictorFors

Chilligt värre...! så är namnet på denna enligt mig otroligt sköna lista, 86 låtar från både äldre och nyare tider

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare