Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Från tiden när de fortfarande sålde Ace nätaggregat.

Haha, detta stämmer nog

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

funkar fortfarande frifrakt?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Visa signatur

Asus P8Z68-V // Intel i5 2500K // R9 280X // 8GB 1600Mhz Corsair // Define R3// Fractal Design Tesla 550w // Kingston 60Gb SSD och en 300Gb för lagring // Windows 7 Ultimate 64-Bit // Samsung P2450H //

Permalänk
Medlem

Inte för att vara sån men det där var väl från tiden innan de gick i konkurs och ombildades? Så i princip så är det väl bara namnet som råkar vara ungefär samma, på den tiden låg de väl t.o.m. inne i centrala Göteborg, på Parkgatan.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Angående ert utbytningsprogram av SB-moderkort, kommer jag få någon bekräftelse från er på att ni har mottagit det gamla moderkortet som jag skickade in? Jag kan ju förvisso spåra paketet och se att det har kommit fram, men ändå alltid skönt med en bekräftelse på att allt är i sin ordning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Gainward är inget vi planerar in, däremot är det möjligt att vi får in MSI inom kort.

Nice, kommer det även i så fall innebära ett 6950 Twin Frozr III?

Permalänk

Hej Inet

skulle vilja ha så att man kan sortera lagringsenheter som typ USB minnen, flashminnen, SSD eller vanliga mekaniska hårddiskar efter Kronor/Gigabyte för att enklare hitta den mest prisvärda Lagringsenheten

var jag som la ett inlägg om samma sak på er Facebook sida

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Hej
Om man kommer till er butik i Stockholm kan man då testa olika möss och tangentbord?
Känna hur de känns, se om de passar.

Visa signatur

i7 3770K, 8Gb Corsair Vengeance, Asus Sabertooth Z77, Asus GTX 680 DirectCU II OC, OCZ Agility 3 120Gb,
Corsair Force 60Gb, Samsung F3 Spinpoint 1Tb.

Permalänk
Inet
Skrivet av MultiMan:

Dubbla tummar upp!

Edit: Det står 550W även på 450-Wattaren. Även fel på antalet kablar. Gäller översikten.

Fixas inom kort, tack för hjälpen!

Skrivet av Kare:

Varför har Inet gubben bara 4 fingrar per hand? =D http://www.inet.se/kampanj/matkassen/?wh=00
Krigsskada?

Kanske, ingen vet riktigt varför.

Skrivet av stais:

Angående ert utbytningsprogram av SB-moderkort, kommer jag få någon bekräftelse från er på att ni har mottagit det gamla moderkortet som jag skickade in? Jag kan ju förvisso spåra paketet och se att det har kommit fram, men ändå alltid skönt med en bekräftelse på att allt är i sin ordning.

När det gäller direktutbytesprogrammet där vi skickar ut nytt kort innan vi fått in det gamla kommer enbart kunder där något gått fel att kontaktas.

Om du inte hör något så är allt bra.

Skrivet av Caile:

Nice, kommer det även i så fall innebära ett 6950 Twin Frozr III?

Jag har tyvärr inte fått info om exakt sortiment än. Men håll utkik på hemsidan!

Skrivet av Rouge of Darkness:

Hej Inet

skulle vilja ha så att man kan sortera lagringsenheter som typ USB minnen, flashminnen, SSD eller vanliga mekaniska hårddiskar efter Kronor/Gigabyte för att enklare hitta den mest prisvärda Lagringsenheten

Det är tyvärr inget som det finns stöd för i dagsläget, men helt klart något vi ska kolla på att implementera i framtiden!

Skrivet av Robhead:

Hej
Om man kommer till er butik i Stockholm kan man då testa olika möss och tangentbord?
Känna hur de känns, se om de passar.

Absolut, vi har en hel del uppackat i butiken och även en del på lagret. Kom gärna in en sväng för hjälp!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Troligen en dum fråga, men om det står webblager 2011-04-07 när får man produkten då? det datumet (tänker liksom realese på spel), dagen efter eller senare?

Länk: http://www.inet.se/artikel/5315090/120gb-ssd-ocz-vertex3

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Inet
Skrivet av krutovs:

Troligen en dum fråga, men om det står webblager 2011-04-07 när får man produkten då? det datumet (tänker liksom realese på spel), dagen efter eller senare?

Länk: http://www.inet.se/artikel/5315090/120gb-ssd-ocz-vertex3

Datumet är när vi beräknar att produkten landar på vårt lager. Så om inte leveransen kommer alldeles för sent går ordern iväg under samma dag och kommer normalt fram dagen efter.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

....Givetvis det är ju inet vi har att göra med!

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem

Fick mitt B3 moderkort idag, fixat allt redan och lämnat in det gamla till posten. Får tacka Inet för ett smärtfritt och snabbt byte. Många tummar upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Datumet är när vi beräknar att produkten landar på vårt lager. Så om inte leveransen kommer alldeles för sent går ordern iväg under samma dag och kommer normalt fram dagen efter.

Mvh / Inet

Säkert?
La en order "Skickat: den 1 april 2011 14:48:05"
På en på Dark Rock Pro C1 som hade kommit in samma dag. (fanns 7st i lager då jag beställde)
Men som vart "Skickat: den 4 april 2011 15:03:29"

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Kanske bara är tillfälligt, men verkar som ert butikslagersaldo inte riktigt stämmer överens med vad som sägs finnas i butikerna då man håller musen över. På de flesta artiklar verkar det ju finnas en hel del fler artiklar i butikerna om man håller musen över, än vad "butikslager" säger.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Säkert?
La en order "Skickat: den 1 april 2011 14:48:05"
På en på Dark Rock Pro C1 som hade kommit in samma dag. (fanns 7st i lager då jag beställde)
Men som vart "Skickat: den 4 april 2011 15:03:29"

14:48 en fredageftermiddag... Är väl inte så konstigt att det inte gick iväg då?
Dessutom kan man knappast klaga då 9/10 av mina beställningar levererats dagen efter, dessutom med gratis frakt:)

Fick också mitt B3 moderkort för ett par veckor sedan med 2st godisstänger i paketet:) Stort tack till Inet för att ni sköter er så bra:) Synd bara att det inte gick att byta till en annan P67 bräda.

Permalänk
Medlem

Det finns två kategorier för mini-itx när man filtrerar formfaktor under moderkort.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nåt nytt leveransdatum för Mionix Naos 3200?
Vill inte vänta för evigt på mitt 6g v2 som kommer samtidigt

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Är det fri frakt på inet?:)
Gäller garantin även fast man monterar på komponenten själv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

Hej Inet

Skrivet av oscarh93:

Är det fri frakt på inet?:)
Gäller garantin även fast man monterar på komponenten själv?

Angående frifrakten så var det inte svårare än att scrolla upp lite på denna sida och titta i ovanståendes signatur.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej Inet

Min kompis som bor i Norge vill köpa ett nytt grafikkort, troligen gtx 460 eller gtx 560 ti men han vill inte köpa det i norge av någon anledning p.g.a pris och mindre kunskap om de norksa butikerna. Han är även Svensk medborgare och därmed undrar han om ni kan skicka produkten ända till Oslo utan några stora prisförändringar, alltså så att det inte nu blir ca 600+ kronor dyrare.

Ifall ni inte kan det så hade vi tänkt att jag beställer det så köper han det av mig istället, men nu till den stora frågan hur gör han om grafikkortet går sönder och hur ska han ta kontakt med er när han är där uppe i norge, blir han tvungen att åka ner ända hit till sverige bara för att få sitt nya kort lagad?
Asså vi säger såhär, han tar med sig kortet hem och det visar sig vara defekt han kontaktar er och skickar grafikkortet till er och vad händer sen?
Kommer ni skicka den nya/lagade kortet tillbaka till honom i norge eller kommer ni va tvungna och skicka det till mig så att han får åka hit igen?

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Skrivet av Uzor:

Hej Inet

Min kompis som bor i Norge vill köpa ett nytt grafikkort, troligen gtx 460 eller gtx 560 ti men han vill inte köpa det i norge av någon anledning p.g.a pris och mindre kunskap om de norksa butikerna. Han är även Svensk medborgare och därmed undrar han om ni kan skicka produkten ända till Oslo utan några stora prisförändringar, alltså så att det inte nu blir ca 600+ kronor dyrare.

Ifall ni inte kan det så hade vi tänkt att jag beställer det så köper han det av mig istället, men nu till den stora frågan hur gör han om grafikkortet går sönder hur ska ta kontakt med er där uppe i norge, blir han tvungen att åka ner ända hit till sverige bara för att få sitt nya kort lagad?
Asså vi säger såhär, han tar med sig kortet hem och det visar sig vara defekt han kontaktar er och skickar grafikkortet till er och vad händer sen?
Kommer ni skicka den nya/lagade kortet tillbaka till honom i norge eller kommer ni va tvungna och skicka det till mig så att han får åka hit igen?

Inte för att göra mig lustig, men Norge ligger väst, inte norr om Sverige

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Inte för att göra mig lustig, men Norge ligger väst, inte norr om Sverige

Norr om Göte dock

Permalänk
Medlem

Montering

Hejsan, jag har tittat på ett av era uppgraderings paket men jag vill ha det monterat i butik, men när man läser om monteringen så står det följande

"Kravet för att vi skall kunna bygga är att du även köper ett kabinett som vi kan montera i".

Betyder att jag inte kan komma in med min nuvarande burk för att få dessa delar monterade?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Doh.
Beställde ett HD6850 från er, det gick på 1599 inkl frakt (postförskott).
Blev lite tjurig när jag såg att dustin har HD6870 för 1499 + frakt typ dagarna efter

Permalänk
Medlem

Tjoho!

Tackar för en fin butik, hittade dock en liten bugg som jag tänkte rapportera om

http://www.inet.se/artikel/v100018/mionix-saiph-3200-sargas-b...

Länken där till Saiph 3200 musen går till Saiph 1800 musen

Lite href miss

Tack o hej!

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon42512:

Doh.
Beställde ett HD6850 från er, det gick på 1599 inkl frakt (postförskott).
Blev lite tjurig när jag såg att dustin har HD6870 för 1499 + frakt typ dagarna efter

Begär återköp och beställ 6870 istället då?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.