Vad ska jag ta mig till med mitt Win 2k Server ?

Permalänk
Medlem

Vad ska jag ta mig till med mitt Win 2k Server ?

Hej!

Jag har ett problem, jag har nu formaterat min server och lagt in Windows 2000 Server. Och när det var klart så delade jag internet och allt sånt för att kolla att allt funkade, och ja. Det gick fint på de andra datorerna!

Tänkte att jag skulle fixa till allt ordentligt, så jag började pilla med Active Directory och allt det där. Efter ganska mycket pillande, var allt bra. Men det var ju inte klart, och jag tänkte, vad ska jag med detta till? Igentligen är ju bara servern en router!

Så jag avinstallerade allt och gjorde så allt var ifrån början!
Men nu, nu vägrar de gå på de andra datorerna.. Men jag har kontakt med servern och, ja, kan tanka och ladda upp till den, inga problem! Men ut på internet kommer jag inte!

Jag har delat och allt sånt där!
Vad ska jag göra?

(Jag skriver detta från servern alltså!)

Mvh,

Visa signatur

Nostalgi från 2004 (liksom hela min profil):
Antec SLK-3700BQE | Abit IC7-MAX3 | P4 Northwood 3.0GHz | Zalman CNPS7000A-Cu | Corsair TwinMX 2x256 MB PC4000 DC | Seagate 200 GB SATA | 3 x Seagate 200 GB PATA | GF FX5700VE 256MB | Logitech Cordless Desktop MX

Permalänk
Medlem

Altt hänger på er

Ingen som kan säga nåt vettigt?

Visa signatur

Nostalgi från 2004 (liksom hela min profil):
Antec SLK-3700BQE | Abit IC7-MAX3 | P4 Northwood 3.0GHz | Zalman CNPS7000A-Cu | Corsair TwinMX 2x256 MB PC4000 DC | Seagate 200 GB SATA | 3 x Seagate 200 GB PATA | GF FX5700VE 256MB | Logitech Cordless Desktop MX

Permalänk
Medlem

det är såhär:

vi har sett ditt inlägg,. och om någon vet så svara denna säkert.

Permalänk
Medlem

installera om igen då

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Hedersmedlem

Bumping är inte tillåten. Tråd låst.
http://forum.sweclockers.com/regler.html