Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Ut och fiska och dra en öl låter ju trevligare än bara "finns för dig <3" som alla fjortizzar skriver hela tiden utan att egentligen mena något.

Var det inte du som skulle sluta snusa?

Ut o fiska o dra en öl blir långtråkigt efter ett tag... att veta att man ALLTID har en "fjortizz"axel att luta sig mot är klart mycket skönare.
Jag har slutat snusa. Har inte gjort det på ett ganska bra tag. Hittade en dosa i skrivbordslådan idag dock.. Mums. <3
Men jag klarar nog att ta en utan att fastna igen

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Ut o fiska o dra en öl blir långtråkigt efter ett tag... att veta att man ALLTID har en "fjortizz"axel att luta sig mot är klart mycket skönare.
Jag har slutat snusa. Har inte gjort det på ett ganska bra tag. Hittade en dosa i skrivbordslådan idag dock.. Mums. <3
Men jag klarar nog att ta en utan att fastna igen

"Hittade"
Bara liiiiiite torrt eller?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

"Hittade"
Bara liiiiiite torrt eller?

Ska va ärlig, hittade en oanvänd 50 lapp och en trevlig 18+ kompis

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Markthegreat:

Ska va ärlig, hittade en oanvänd 50 lapp och en trevlig 18+ kompis

Litet tecken på att du fortfarande är ganska fast. Hmm, visa att du har lite styrka vafan och klarar dig utan skiten.

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Litet tecken på att du fortfarande är ganska fast. Hmm, visa att du har lite styrka vafan och klarar dig utan skiten.

Tycker inte jag är fast... har större problem nu.... jag kan sluta igen när jag vill.

Japp, hon e sur... :/

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Antar du snackar om mig och min tjej nu

Jo det är det, jag har inga pengar hehe. Har ca 600 spänn på kontot och en femhundring löst. Nej det är inte speciellt mycket med tanke på att jag tjänat ca 800 spänn bara idag på några timmar.

Förstår mig inte fel nu:) Jag åker gärna med henne och vart det nu är spelar egentligen inte sån jättestor roll. Dock var jag mer eller mindre tvungen att arbeta idag, sen är det Finland av alla ställen. Är inte så happy att åka tillbaka dit.

Sen är det lite av att hon har satt vänner/jobb framför mig och rest många fler gångar (Att det då har varit distansförhållande är värt at nämna) men nu gjorde jag samma sak "mot" henne och då blir hon förbannad och besviken på mig för att jag inte har gjort ett skit med mitt liv + lite till.
Undrar vad det egentligen har att göra med att jag tyvär sa nej till att åka med?

Well, känner jag henne någorlunda rätt vilket jag gör är det nästan glömt om några dar och livet lever vidare!

Lite glad är jag dock, har som sagt arbetat arslet av mig idag och snart är det in mot sthlm och en fest som gäller.

Aa, menade din tjej. Ahh...:) Då är jag med: det förändrar perspektivet en aning!:D Jag såg dig i "min tjej" (ex nu:P) lite för mycket. Sorry.:D

Men 800 kr/dag, 5 dagar i veckan är bra.:) Speciellt om du "bara" jobbar några timmar för 800 kr. Då har du en bra lön, men det kräver ju att din arbetsgivare (fåret;)) ger dig 40 h arbetsvecka, något alla inte gör in the black bransch för att de vill spara pengar.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Bäähh.. tror att en ventil har rasat på bilen.. tickar som fan från 3an eller 4ans cylinder. vad jag kan urskilja sen att man är totalt ljuddöv vart ljudet kommer ifrån är inte bättre. Hoppas verkligen inte att den är körd. Har ingen kunskap om toppar tråkigt nog.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Saxat från chatten med Mine (en kompis som hjälpt mig otroligt mkt förr iaf...)
Det började helt OK. klev upp, klädde på mig och cyklade till skolan. Lite sen dock, men det är inget mot vad jag brukar..
Fint väder lyfte humöret redan på morgonen.
Kom fram till skolan, sprang upp i korridoren och hälsade på alla lagom innan karin kom och inledde svenskan...
På svenskan började vi med att göra lite allmäna uppgifter o.dl. Vi var riktigt stojjiga, ingen kunde hålla käft och jag med den baksmällan vill ha tyst, svalt och mörkt
Direkt efter svenskan hade vi religion med samma lärare. Efter en snabb rast, som blev ganska bra eftersom jag såg dig, gick vi in igen och började med att få ut proven vi gjorde lite innan påsk.
Jag satte ett VG på det vilket fick mig "lagom" sur... hade pluggat ihjäl mig på de där jävla stilla havs öarna...
I alla fall, lektionen gick som den skulle. Linus, som sitter bredvid mig, var ganska "trött" som "vanligt", vilket jag HATAR. Han kan väl i alla fall låtsas vara lite glad att se mig... :/
Sen blev det rast.
Gick självklart ner till emmas o köpte mig en dr.pepper, bäst mot baksmälla.
Träffade Balkan, han får mig på bättre humör. Hänger litta utanför Emmas med han och drar in lite passiv rök. Snackar lite random skit med gänget och drar mig sakta mot Ozwald.
Där ser jag ingen av ngt vidare intresse, vilket gör att jag inser att vi snart går in igen... Drar mig mot korridoren och har för mig att jag träffade dig snabbt innan Engelskan, vilket förmodligen lyfte mitt humör ytterligare.
Engelska dags.
Går in, får veta att vi ska ha muntligt nationellt idag, hoppas på att jag blir utvald för att jag har taggat engelska hela lovet...
KATARINA DET ÄCKLET TAR ALLA RUNT MIG. MEN INTE MIG....
Blir sjuuuukt sur då jag vill ha provet klart ASAP så jag slipper gå o oroa mig över det...
I alla fall, det innebär att vi är 23 elever utan lärare...
Och jag är ju lagom go i huvvet med värk o allt...
"skolkar" hela lektionen genom att "gå på toa"...
Möter Bengan på vägen, han bjuder på en Granit mini, vilket jag idiotiskt tar emot och stoppar glatt upp då sånt skit brukar hjälpa mot dåligt humör och baksmälla...
När jag senare går på toa ser jag migsjälv i sppegeln, med en snus under läppen och ngt klickar i mitt huvvud...
JÄVLA IDIOT skriks högt som fan med din röst.
Jagfår panik och tror du är i rummet...
Tar en pappersbit och spottar ut den, "tar den senare" tänker jag... och när jag tänkt det händer samma sak igen, du skriker som rakt in i mitt öra
jag får äcklig panik och "svimmar" tror jag...
I alla fall, innan engelskan e slut lyckas jag ta mig tbx till klassrummet
Och lagom i tid kommer hon ut
ur grupprummet
Engelska slut, på 5 min övertid, så vi har knappt rast innan matten...
Birger kommer glad i hågen och hälsar med "glad påsk"... jag muttrar ngt tillbaka och har numera en sur mattelärare på mig... -.-
hann jävlas med mig under hela genomgången, jag sitter o messar med Sandra o han ser mig med mobilen varpå han ger MIG uppgiften att räkna ALLT på tavlan... eftersom jag inte fattar uttryck så klarar jag inget och failar med allt...
I alla fall, går på "toa" igen på matten och minns inte vad jag gör då.
Matte slutar, dags för lunch. lunchen var du med på, då vart jag ganska pigg. dock får jag bilder i huvvet när linus "busar" med dig.... mitt fel, jagvet, måste träna bort det mer...
Musik sen... 60tals på hög volym + baksmälla, inget rekommenderat...
Skoldagen slutar och jag joinar jessie på väg hem.
Hon träffar några 18+ kompisar utanför Emmas
Och eftersom jag har för mkt pengar i förhållande till hjärnceller så ber jag en av dem o köpa en dosa Göteborgs rapé till mig... gjort e gjort, han köper den o jag trycker upp en. mums tycker jag. börjar cykla hem och halvvägs inser jag att man inte ska börja med g.r när man inte snusat på ett tag.
Så jag får magknip resten av dan, rätt åt mig.
Kommer hem, kastar mig på datorN, nörd som jag e, loggar in o chattar med dig.
Du sticker, ("kompis") loggar in o jag snackar litta med henne... hon tror jag ljuger och jag uttrycker mig (felaktigt) om att jag har 3 vänner... har faktiskt 4 när jag tänker efter.
ajja, hon blir "sur" på mig eller nåt.
Så då blir allt värre.
Farsan kommer hem, jag lägger ur snuset, och spelar "icke-bakfull" , vet inte om jag är så bra på det...
käkar sallad till kvällsmat, vegetables are for pussies and NO hang-over food...
Chattar med (annan "kompis") som nu också är sur.
Och nu sitter jag här o skriver... har 5 minuter kvar, sen ska jag ut o plocka vitsippor till en begravning imorrn.
Så yeah.
ganska fucked up dag...

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Bäähh.. tror att en ventil har rasat på bilen.. tickar som fan från 3an eller 4ans cylinder. vad jag kan urskilja sen att man är totalt ljuddöv vart ljudet kommer ifrån är inte bättre. Hoppas verkligen inte att den är körd. Har ingen kunskap om toppar tråkigt nog.

Låter som dags för ett proffs att kolla... :/

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Markthegreat, satsa på dina bra, säkra vänner som du vet finns där. Som du säkert märker är det en del drama i din ålder och hälften av tiden verkar inte folk veta vad dom vill. Är du själv schysst mot dina kompisar bör dom vara schyssta tillbaka, annars är dom inte vänner, då är det bara människor som utnyttjar andra.

Lycka till!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Markthegreat:

Tycker inte jag är fast... har större problem nu.... jag kan sluta igen när jag vill.

http://forumbilder.se/images/6d6201173825Pf364.jpg

Japp, hon e sur... :/

Bättre och snacka (då hör man röstläge etc.) tycker jag. Jag försöker undvika att - vad folk kallar för - "prata på msn", för jag ser det inte som prata utan som utbyte av bokstäver.:P Pratar man så ökar risken att folk blir glada istället för sura då missförstånd m.m. reds upp lättare!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Markthegreat, satsa på dina bra, säkra vänner som du vet finns där. Som du säkert märker är det en del drama i din ålder och hälften av tiden verkar inte folk veta vad dom vill. Är du själv schysst mot dina kompisar bör dom vara schyssta tillbaka, annars är dom inte vänner, då är det bara människor som utnyttjar andra.

Lycka till!

Jag ska vara ärlig. Jag vet inte vilka som är "bra, säkra" vänner. Vänner är en term som introducerades för två år sen, i sjunde klass. Jag har därmed inte haft tid nog att kunna veta vilka det är...

Skrivet av MacEnkronan:

Bättre och snacka (då hör man röstläge etc.) tycker jag. Jag försöker undvika att - vad folk kallar för - "prata på msn", för jag ser det inte som prata utan som utbyte av bokstäver.:P Pratar man så ökar risken att folk blir glada istället för sura då missförstånd m.m. reds upp lättare!:)^^

Jag KAN inte prata om sånt face-to-face.
Först för att jag inte kommer på vad jag ska säga...
Och för det andra har jag en medfödd skelögdhet (A.k.A pittögd) vilket gör att jag inte kan se folk i ögonen, och därför kan jag inte tas seriöst.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrc:

Jag är så innerligt trött på alla dessa grupparbeten på universitetet. Det är f*n standard att man får med sig ett sänke i varje grupp som presterar noll och knappt har lärt sig något under studietiden.

Sitter nu med en uppsats som jag till 80 % har skrivit själv och resterande 20 % måste jag skriva om eftersom vederbörande skriver på en nivå som motsvarar en niondeklassare. Utöver det här så måste jag sitta och förklara grundläggande begrepp eftersom personen har noll koll på den mest grundläggande statistiken. Hur f*n kan man vara på C-nivå och inte känna till 1. Hur man refererar 2. Hur man använder ett ordbehandlingsprogram för att undvika stavel.

Tror att fetstilen talar för sig själv här

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SueCia:

Tror att fetstilen talar för sig själv här

Haha vad jag skrattade när jag såg det, oh the irony!

Permalänk
Medlem

LAN = no sleep what so ever
Brudar kontra killar? Tja gillar man fönstershoppa å dela "livets mening" så... men ÖL å bara ta de lugnt är klart bättre

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Brudar kontra killar? Tja gillar man fönstershoppa å dela "livets mening" så... men ÖL å bara ta de lugnt är klart bättre

Point taken...
Fiska, öl, snus och en BRO vid sig är ganska chill...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Skönare att sova om man ska lana flera dagar. Annars blir man så mosig i huvudet.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Haha, som min bil, när jag åkte till ronneby och tbx i helgen hade jag en cylinder som kom och gick lite som den ville plus lite spännande ljud som oxo kom och gick

Jag tror jag att jag ska byta bränslefilter innan jag snålar sönder motorn totalt, för tillfället går den mer eller mindre perfekt

Tur man inte bränner ventiler lika lätt med etanol.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av MacEnkronan:

Aa, menade din tjej. Ahh...:) Då är jag med: det förändrar perspektivet en aning!:D Jag såg dig i "min tjej" (ex nu:P) lite för mycket. Sorry.:D

Men 800 kr/dag, 5 dagar i veckan är bra.:) Speciellt om du "bara" jobbar några timmar för 800 kr. Då har du en bra lön, men det kräver ju att din arbetsgivare (fåret;)) ger dig 40 h arbetsvecka, något alla inte gör in the black bransch för att de vill spara pengar.:P

Jo min tjej hehe, jag kan ju alltid bjuda henne på en resa senare men vi får se på vilket humör hon är på imorgon, troligen pissed men ok.

Tyvär så är det bara 800 gånger två då, för idag och igår. sen är det pröjs för förra vecka tror ja det blir, även där två dar.

Permalänk

Fan, saknar natttråden.. Ligger med laptopen och slösurfar för att jag inte kan sova... Spenderat hela dagen med att konfa en server som hängde sig och när den sen rebootar så säger bara den MPT BIOS Fault 11h encountered at adapter PCI(01h, 00h, 00h)... Hoppas dell har några bra svar åt mig i morgon annars blir jag jävligt bitter....

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

Har fått muskelvärk. Rätt fantastiskt vad lite extra påfrästningar på kroppen kan ställa till med.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Jävla dator att inte ens klara facebook utan att lagga fast -.-
Jag hade ju ändå fått för mig att om datorn klarar av 1080p så klarar den facebook, men nää

Btw, har ont som fan i munnen för min nya tandborste är ett måndagsex med strån som från en diskborste. Hu händer det egentligen!?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är förkyld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Skönare att sova om man ska lana flera dagar. Annars blir man så mosig i huvudet.

Att man blir mosig.. OJA! Men är e LAN / Fest så äre. Sova kan man göra sen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Två dagar kvar, sen är det helg. Alltid något att se framimot.
På gott och ont, ska jag väl oxå inflika.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Att man blir mosig.. OJA! Men är e LAN / Fest så äre. Sova kan man göra sen

Eh ne... Sova gör man... annars suger lanet :<

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuttokova:

Eh ne... Sova gör man... annars suger lanet :<

Japp. Man orkar inte vara vaken från måndag morgon till onsdag kväll, jag lovar.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Japp. Man orkar inte vara vaken från måndag morgon till onsdag kväll, jag lovar.

Hehe veklingar, aldrig sovit under ett lan, fre/sön. Men sen är man van å va vaken varannan natt å
Bara börja träna gubbs

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Hehe veklingar, aldrig sovit under ett lan, fre/sön. Men sen är man van å va vaken varannan natt å
Bara börja träna gubbs

Nej tack. Vill inte vara så ohälsosam och vara vaken allt för länge utan att sova. Inte bra för kroppen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Tänkte skriva om min dag litta idag.
Vaknade på morgonen, klev upp kvart i åtta som vanligt. Föräldrarna ska på begravning och de har därför sovmorgon. Kastar på mig kläder och skyndar till skolan.
Först ut, samhällskunskap med en av mina favortitlärare. hon är snäll och förståelig.
Ekonomi hit o dit, efter dryga 35 minuter slutar lektionen med en glad lärare och en hög glada elever.
Har 5 minuter snabb rast innan tyskan, så man drar sig ner mot nästa korridor. Min skola är byggd på höjden, 2x 3våningshus... Mysigt med trappor!
Tyska tajm nu då... Kolla film? Yes tack. Drar igenom vad vi gjort på påsklovet (på tyska), när jag får frågan stammar jag fram att jag haft det trevligt och att Jonte har varit ute i skogen (jonte fick frågan om han hade varit ute)...
Glider igenom filmen, får ett sms från en tjejkompis att hon inte orkar med en lektion, så jag går ut i korridoren (på "toa"...) och hittar henne sittandes i en korridor... snackar lite med henne o det e lugnt. Bryr mig lixom väldigt mycket om denna person... <3.
Hupp hupp, går tbx till tyskan o ser lite av filmen.
Efter tyska, som slutar tidigt, är det svenska dags... Mitt favorit ämne med världens "bästa" lärare ju... -.-
Vi går igenom språkträd och sånt. Mycket intressant...
Efter svenska är det fysik. Går ner och finner till min förskräckelse att jag har kemiboken med mig... idioter som gjort dem likadana...
Får gå upp för dessa hemska trappor och hämta boken. Stöter på Greenmeister som drar ut mig o vi sitter o chillar ett tag o de tigger snus av mig.. Jag har dock inte tagit en enda själv idag
Sitter o njuter av solen när min fysiklärare kommer ut. Inte den killen man bråkar med.
Drar in mig och sätter mig o jobba vidare med kärnkraft.
Ajja, dan gick vidare. Lunch, fiskburgare. Awesome.
Efter lunch kommer engelska... ni som läste gårdagen: IDAG FICK JAG GÖRA PROVET
Kan dock inte prata om det då det e sekretessbelagt
Efter engelska kommer kemi, då fick vi veta nationella resultat. 37/42 på provet. MVG. mycket nöjd, nu inser den nöten kanske att jag förtjänar bättre än VG...
Mentorstid. Inget nämnvärt.
Konfa dags. Jag är ung konfa ledare, vilket innebär att jag får spendera tid med mina favoriter och få betalt för det
Träffade hon jag pratade om tidigare. Allt blev bättre då.
Vi åt nån macka o drack lite saft, sen gick de ner o vi snackade om vad de lärt sig om Gud änsålänge. Blyga elever jag har, 3 av 42 vågade prata... xD
Vi gick till våra grupper. Förberedde inför konfirmationsgudstjänsten och lite sånt.
huvudsaken kommer nu... efter allt så sitter jag o pratar med henne lite utanför kyrkan. trevligt o så. Sen följer jag henne hem, o vi står i 45 minuter o snackar utanför hennes hem. Många långa kramar blev det... mkt trevlig tjej.
Kom hem, fixade käk o sitter nu här.
Ganska OK dag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hade en lång jäkla dag på jobbet idag och längtade tills jag kom hem... bara för att betala räkningar.

Men däremot kändes det bra idag för sambon fick sin första lön på över året, så jag kunde stoppa undan härliga 4000 till sparkontot! Yaaay!!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig