Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Gillar ju att skriva långt och detaljerat... Ajja, får starta blogg isf. Några tips på gratis, någonlunda reklamfri blogg?

Och BTW, syrran KOMMER hem imorrn

Installera adblock i Firefox så blir det mesta reklamfritt.
Jag förstår inte vitsen med att visa alla sina "dagboksanteckningar" publikt

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Trodde du brydde dig om exakt allt jag gör... :/

Javisst gjorde jag det, sen såg jag att du var från skåne.
Nej men starta en blogg, tror du skulle gilla det. http://blogg.se/

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Installera adblock i Firefox så blir det mesta reklamfritt.
Jag förstår inte vitsen med att visa alla sina "dagboksanteckningar" publikt

Hmm, då ser ju inte mina noobiga bloggbesökare det?

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Avstängd

Min bil klarade besiktningen idag så det känns skönt o få de över
Har börjat träna igen och det går väldigt bra även att man får sån träningsverk så man knappt kan röra sig på en vecka

Permalänk

Tittar på freddy got fingered.
Har aldrig garvat så mycket, den är så jävla dålig!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Medlem

Harju har skrivit på ett 1-års kontrakt med Lule. Välkommen hem Harju!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Harju har skrivit på ett 1-års kontrakt med Lule. Välkommen hem Harju!

Viktor Harju, kaffetunnan som kokar kaffe man kan spika upp på väggen?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av gabriel15:

Min bil klarade besiktningen idag så det känns skönt o få de över
Har börjat träna igen och det går väldigt bra även att man får sån träningsverk så man knappt kan röra sig på en vecka

Min förrebesiktning stod besiktningsmanen och gapade och suckade efter hur väl polerad han tyckte den var.. Hehe.. Frågade mig flera gånger vad för medel jag använt och sådär. Klarade besiktningen även om avgasvärderna var lite höga. skulle kosta på bilen en underredsbehandling men upptäckte ett stort hål i ena balken i bilen.. Suck. men men är ju bara att kapa och svetsa om.

Fast tror nästan jag ska ställa av den bilen och sen renovera upp om något år

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Okej... Vet att ni inte gillar mina långa inlägg.
Vaknade, målade på cykeln, skola, snacka med henne, hem o hämta träningskläder, träna lite, städa, möta syrran på tågstationen, välkommen hem... osv.
Sen grillat kött, mums. Cyklade hem till henne, och vi satte oss utanför kyrkogården och snackade lite till.
Snart dags för glass och sri lankanskt te.
HTC Legend imorrn. Tagga.
Baibaaai ^_____^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Okej... Vet att ni inte gillar mina långa inlägg.
Vaknade, målade på cykeln, skola, snacka med henne, hem o hämta träningskläder, träna lite, städa, möta syrran på tågstationen, välkommen hem... osv.
Sen grillat kött, mums. Cyklade hem till henne, och vi satte oss utanför kyrkogården och snackade lite till.
Snart dags för glass och sri lankanskt te.
HTC Legend imorrn. Tagga.
Baibaaai ^_____^

Sri lankanskt? Hur säger man egentligen?

Så du har kommit igång med träningen då alltså?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Sri lankanskt? Hur säger man egentligen?

Så du har kommit igång med träningen då alltså?

Nej. Bara en impuls...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Viktor Harju, kaffetunnan som kokar kaffe man kan spika upp på väggen?

Viktor harju? Vem tusan är det

Johan Harju såklart Synd bara att inte Omark också kommer hem. Hade vart skoj (: Men man får vara nöjd med ena halvan!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Viktor harju? Vem tusan är det

Johan Harju såklart Synd bara att inte Omark också kommer hem. Hade vart skoj (: Men man får vara nöjd med ena halvan!

Viktor, det är en rolig snubbe på skolan. Pratar dialekt nå fruktansvärt typ värmländska. Kraftig kille. Kokar tydligen kaffe som håller en vaken i en vecka och han dricker kopiösa mängder

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

avgasröret gick sönder på bilen igen och nu gnisslar något så in åthelvete i framvagnen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Upptäckte citatfunktionen på swec nu.
Känner mig en aning retard

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Förstår mig inte på människor riktigt. Var ute och cyklade för ett par timmar sen, hörde massa skrik och undersökte. Var några människor som bråkade, tydligen hade någon lurat i ett barn att dricka sprit. Cyklade vidare till ett annat område, såg ett par som bråkade, snubben vänder sig och slänger sin keps. Samtidigt ser han mig på andra sidan vägen och av någon anledning får för sig att kuta så absolut snabbt han kan mot mig, skriker "jag ska döda dig din jävla mammakn*llare" men jag kom undan utan större problem på cykeln. Vad har folk för vett egentligen? Inte svårt att känna sig smart och vettig när man ser sånt här.

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anton_mjor:

Haha då kan du skatta dig lycklig efter x antal år

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Efter nästan 5 år på Swec?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Jepp Tanken har aldrig slagit mig innan, har bara browsat runt lite som jag själv känt för, "nämen oj, ett citat :D"

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jepp Tanken har aldrig slagit mig innan, har bara browsat runt lite som jag själv känt för, "nämen oj, ett citat :D"

Haha grattis

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Idag så ska jag bara dra ner persinerna, låsa in mig och bara få vara. Mörkt och svalt. Det gillar jag.

Trevlig Valborg på er alla!

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Idag så ska jag bara dra ner persinerna, låsa in mig och bara få vara. Mörkt och svalt. Det gillar jag.

Trevlig Valborg på er alla!

Detsamma på dig och jag har förberett mig på likadant.

Ena halvan av stan ska ut och para sig, andra är ute och letar upp någon att slåss med av vilken anledning som helst. Då väljer jag att stanna inne tills stormen går över.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Skrivet av bud_bundy:

Detsamma på dig och jag har förberett mig på likadant.

Ena halvan av stan ska ut och para sig, andra är ute och letar upp någon att slåss med av vilken anledning som helst. Då väljer jag att stanna inne tills stormen går över.

Jag ska fira med min rektor... Kul va? -.-

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Jag ska fira med min rektor... Kul va? -.-

Min rektor är gammal militär så jag har fan skitkul på rasterna med honom

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Förkyld som fan, hostar konstant.

Jag missar premiären för det nya gymmet.

Nu måste jag vänta tills på Torsdag innan man kan få dra dit.

Permalänk

kom precis hem från valborgsfirandet och rektorn var inte där.. jag som såg fram emot o spendera en kväll med han

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu har grannfan ringt på dörren 2 kvällar i rad för att sedan kolla på en som man vore en idiot som öppnar dörren bara för att.. drick bäst fan ni vill men ge FAN i min ringklocka!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Nu har grannfan ringt på dörren 2 kvällar i rad för att sedan kolla på en som man vore en idiot som öppnar dörren bara för att.. drick bäst fan ni vill men ge FAN i min ringklocka!

Bjud in han nästa gång och ta en allvarlig diskussion...

Visa signatur

Permalänk

Fyfffan nu e ja så vävvla glag för jagfick skjuts hem av min polaress morsa så jag slapp gå hem frånn festen jag varr på, gonsttt allesammanss :DDDD

Edit: skojjjjjar inte i e hör säkerhetfilmerna nör de saäger att alkohol är ett krafitogt nervift, det är seriöst jättesant,,,,....

Visa signatur