Permalänk

HP-Apollo mus möter Razer Copperhead

För ett litet tag sedan stötte jag på en av de trevligaste möss jag någonsin testat.
Synd bara att den är till en HP-Apollo och är en kulmus, inte så kul alltså (ja, det är ett dåligt skämt, SKRATTA!).

Den har härligt klicka knappar vilket jag självklart ville behålla samtidigt som jag ville behålla dess generella look and feel men ha en bra sensor och USB-kontakt.

HP-Apollo mus möter Razer Copperhead

Permalänk
Medlem

Haha, riktigt coolt. Hur känns musen i handen?

Permalänk
Avstängd

ser att du har värdlens bästa tangentbord, släng det aldrig, fysatan vad bra dom är har ett likadant.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Skrivet av Can0n:

Haha, riktigt coolt. Hur känns musen i handen?

Helt underbart

Skrivet av joshoa:

ser att du har värdlens bästa tangentbord, släng det aldrig, fysatan vad bra dom är har ett likadant.

Nejdå, det var jobbigt nog att få tag i det till att börja med

Permalänk
Avstängd

Störtskönt!

Permalänk

Jag ha en sån mus fast utan mitten knappen. Där knappen ska sitta så är det en plastbit som sitter ihop med skalet. Har ett IBM 42H0468. Men det har en kontakt som ser ut som en telefon sladd. Vet att det finns konverterar men svårt att hitta. RJ-11 till Mini-DIN

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

ser att du har värdlens bästa tangentbord, släng det aldrig, fysatan vad bra dom är har ett likadant.

farsan hittade ett sånt i skroten... VAR JU TVUNGEN ATT HA DET!

Visa signatur

Citera så svarar jag!