Rösta om SweClockers officiella musmatta

Permalänk

Jag tyckte det var för mycket kringskrams på alla, i.o.f.s. var inte syftet att göra en diskret musmatta som "smälter in i miljön".

Skrivet av AndreaX:

Tycker bara 5 och 3 hade klockren hårdvarukoppling, de andra kändes mer som ovan säger inspirerade av diverse spel eller oinspirerade årets designtrender för anonyma företagsmattor som passar alla.

Röstade på 5, den var både stilren och som sagt klockren för vad siten faktiskt handlade om.

Jag tyckte exakt likadant och röstade likadant, de andra tyckte jag att man mer kunde köpa i vilken butik som helst och med en tuschpenna skriva sweclockers på. (inte därav sagt att de inte är grymt gjorda)

Så nr 5 röstade jag på.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Nr.5 av Snatte föll min röst på....

Permalänk

Fastnade för 2an direkt! Så min röst hamnar på den. Tack & hey!

Permalänk

Satan vilken svår omröstning! Kan ni inte trycka upp två eller fler motiv?

Permalänk
Medlem

Oj, jag glömde fråga en sak som jag har säkert missat i nyheterna
kommer musmattan finnas som hårdunderlag?

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

6:an, lite Deus Ex 3 känsla över den. Men som det ser ut nu, blir det nog ingen matta för mig heller då... Har en QPad redan också ändå så.

Permalänk
Medlem

Jag ansog att nr.2 fick min röst av den anledningen att den är både spel inspererad samt som den är väl välkommen som en neutral användar musmatta..
Dessutom var grafiken helt skön

Permalänk
Medlem

Bidrag 4, stilren och enkel!

Permalänk
Medlem

2:an? Seriöst?
Aaaah you kids......

Visa signatur

Har datorer nog så jag klarar mej.....eller?

Permalänk

1:an var fin, även 4:an, tycker personligen det är en aning p12 varning på det andra bidraget.

Visa signatur

i73820 | P9X79 PRO| Intel 330 120gb | 16gb Corsair 1600 | GTX680OC | Antec P280 |

Permalänk

2:an ser ut att vara skapad i ps på 2 min. En "cool" font och lite brushes.. Hade nog slagit till om 1:an vann, eller 4/5:an, men det ser mörkt ut. Min gamla goa razer blir kvar ett tag till med andra ord!

Visa signatur

MSI Z370 TOMAHAWK | MSI GeForce GTX 1080 8GB Armor | Intel® Core™ i7-8700K @ 4,7 GHz | Samsung 16GB DDR4 2133 MHz | M.2 PCIe SSD Intel 256 GB | Western Digital 1TB 7200 rpm | FSP 500W 80+ Silver | MSI Codex

Permalänk
Hedersmedlem

Haha. Jag är långt ifrån en P12 och jag röstade på #2. Dock har jag nog ångrat mig lite då jag efter ett tag insåg att #6 nog föll mig mer i smaken. Men men, så är det att vara impulsiv.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Helt klart 1. Klasskillnad.

Absolut inte 2. Den var ju bland de fulaste. Väldigt osmaklig.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer Viper v3 Pro Wireless
Mousepad:
Artisan Hien Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk

Det är synd att tvåan verkar vinna då det bara skriker gamer musmatta om den. Man märker vilken åldersgrupp som tar över detta forum

Hade nog blivit ett köp av den första eller den fjärde om någon av dom vunnit

Permalänk
Medlem

2:an helt klart.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk

Skulle inte bidragen vara gjorda helt från scratch? för bidrag nr.2 har ju en stulen font som endast får användas för personligt bruk!

http://www.dafont.com/defused.font

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hellchild:

Fastnade för 2an direkt! Så min röst hamnar på den. Tack & hey!

p12a? Jag förstår inte hur man vill ha 2an som musmatta i sitt stilrena hemmakontor.

Skrivet av Dolphincat:

Skulle inte bidragen vara gjorda helt från scratch? för bidrag nr.2 har ju en stulen font som endast får användas för personligt bruk!

http://www.dafont.com/defused.font

Precis som du säger står det även på dafont att man inte får använda det för kommersiellt bruk (vilket är poängen med denna tävling) 2a bidraget borde med andra ord diskvalificeras.

Tack och hej...

Permalänk
Medlem

valde 2an. Gillade designen. Tyckte att de andra hade lite för svaga färger. Såg 6an efter att jag röstat och den är lite mindre gamer och riktigt snygg. Tycker dock inte att man måste vara en "p12" för att gilla 2an, kan ju vara så att alla har olika smak.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flyawaynille:

valde 2an. Gillade designen. Tyckte att de andra hade lite för svaga färger. Såg 6an efter att jag röstat och den är lite mindre gamer och riktigt snygg. Tycker dock inte att man måste vara en "p12" för att gilla 2an, kan ju vara så att alla har olika smak.

Tyvärr kvittar det då 2an antagligen kommer diskas.

Permalänk
Medlem

3an FTW!

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Permalänk
Sötast

2an ser ut som något taget direkt ur modern warfare eller likande, kidsaktig stil tyvärr, inte en aning hur den kunde få så många röster :/
Förhoppningsvis blir den diskad som sagt ovan

Min röst gick helt klart på #6!

Permalänk
Medlem

2 och 6 var de jag tyckte var snyggast. Dock så faller nummer två på att den är lite rörig medan nummer sex är mer "clean"

Permalänk
Medlem

vart en röst på 2an

Visa signatur

i5 2500k @ 4.0Ghz | ASRock Z68 Extreme4 Gen 3 | Fractal Design R2 | Gigabyte 5870 CF | Fractal Design Tesla 650W 80+

Permalänk
Medlem

6an är vackrast!

Visa signatur

CCNP R/S + SPCOR, NSE7 (emeritus)

Permalänk
Medlem

2:an är riktigt nice.. ett givet köp om den kommer säljas

Visa signatur

CPU: 5800X3D| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk

Inga tvekan att min röst hamnade på 2an!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

6:an, tycker jag är stilren men ändå är lite "eye catching". Till skillnad från 2:an som ser alldeles för "smutsig" ut. Men den kanske är för någon med stökigt skrivbord, så smälter den in?

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

6an 2an känns lite väll för dom som bara vill gamea, för oss som surfar och plågar datorn i lite tester vill vi hellre ha lite mer stillrent. Vill inte att Musmattan ska synas mest av all min utrustning.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av facedark:

Tyvärr kvittar det då 2an antagligen kommer diskas.

Om den kommer att diskas varför är den då med i ''finalen''?
Borde dom tagit bort innan isåfall,så tror inte den kommer att diskas :S

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit