Jag saknar bonus points med Bigadv?

Permalänk
Avstängd

Jag saknar bonus points med Bigadv?

Några dagar sedan jag uppgraderade min processor till Core i7 2600K och det lyckligt körs 4,5 GHz. Jag trodde att detta skulle vara ett perfekt tillfälle att byta till bigadv. Jag avslutade min första WU men fick bara basen, 8995 poäng. Är det något jag missar? Jag avslutade WU i 48 timmar. HFM visad nästan 82000 poäng under jobbet.

Tack för svar.

Visa signatur

Hjälp svenskarnas Speedwave! Tillsammans kan vi verkligen se hur bra våra internetleverantörer är.

Permalänk
Medlem

Passkey med minst 10st SMP-WU?

Inget error med WU så att den dumpade och började om med den igen? Jag har fattat det som att server räknar startdatumet från första gången du laddade ner, om det blir fel nån bit in på WU kan det hända att man hamnar utanför deadline.

Om du har passkey med minst 10st SMP-WU och den kört igenom din första bigadv utan problem kan du gå till foldingforum.org ‹ Stats or server issues ‹ Issues with a specific WU och skapa en tråd. Då kan dom se när du hämtade den och när du lämnade den, logfilen och typ så här vill som ha: "Project: 6903 (Run 3, Clone 2, Gen 1)" med dina siffor då så klart.

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10