rekomendation om tangentbord

Permalänk
Medlem

rekomendation om tangentbord

ska köpa ett nytt tangentbord imorgon, och har 500kr till mitt förfogande.. rekomendationer på tangentbord? ska vara kvalitet också.

Permalänk
Medlem

Keytronic Ergoforce 2001.
Ack så skönt.
»Idg« »Google»

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

Det bästa du kan få tag på:
LOGITECH INTERNET NAVIGATOR KEYBOARD SE PS2/USB

http://www.dustin.se/Shopping/ProductList.asp?PRODUCT_ID=5010...

437:- inkl moms (exkl frakt) på dustin.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Ack så skönt.
»Idg« »Google»

Klart det bästa tbordet som finns, ingen kommer i närheten av vad deras tbord är! *stolt keytronic ägare*

Permalänk
Avstängd

Ett vanligt neutralt för en tia på loppis är bäst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Använder själv ett "Cordless Desktop Optical"-paket och är supernöjd med det. Tror dock att man måste köpa båda mus + t-bord. Tyvärr är det lite dyrt också. Men det är ju iaf trådlöst + optiskt.

Sköna tangenter på t-bordet och mycket bra "snabbtangenter". Helt klart värt pengarna!

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Microsoft Internet Keyboard är det som gäller.

Permalänk
Medlem

til ler alla som rekommenderar skit: stick ;). tacka vet jag et hederligt gammalt IBM tgb. http://www.dansdata.com/ibmkeyboard.htm
BÄST

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

Är det alltså så att den gråa färgen och blixtarna på space-knappen betyder att den är jordad?... Alltid undrat... hehe.. har ett tre år gammalt keytronic.. funkar perfekt fortfarande..

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ragnwald
Är det alltså så att den gråa färgen och blixtarna på space-knappen betyder att den är jordad?... Alltid undrat... hehe.. har ett tre år gammalt keytronic.. funkar perfekt fortfarande..

Har samma sak vette fan vad det är...det står MPR II - Key på den i alla fall

Permalänk
Medlem
Citat:

Ack så skönt.
»Idg« »Google»

Har sånna i skolan. Logitech internet navigator äger dem HÅRT!

Permalänk
Medlem

Key Tronic

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ragnwald
Är det alltså så att den gråa färgen och blixtarna på space-knappen betyder att den är jordad?...

Japp,givetvis funkar det enbart om datorn sitter i ett jordat uttag. :=)

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Keytronic Ergoforce...
skönt som fasen

Visa signatur

Friskt kopplat hälften brunnet. http://zvenzzon.mine.nu/

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Keytronic har lurat miljontals... "Mellanslagstangenten är jordad vilket gör att du blir av med statisk elektricitet när du rör den..."

Mellanslagstangenten är för det första gjord av plast, och plast leder inte ström. För det andra sitter den på två gummi"pinnar" och en metallfjäder. Fjädern är inte kopplad till något, men gummi"pinnarna" står på kontaktpunkter...

Gummi leder inte ström heller... Ackackack...

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
Keytronic har lurat miljontals... "Mellanslagstangenten är jordad vilket gör att du blir av med statisk elektricitet när du rör den..."

Mellanslagstangenten är för det första gjord av plast, och plast leder inte ström. För det andra sitter den på två gummi"pinnar" och en metallfjäder. Fjädern är inte kopplad till något, men gummi"pinnarna" står på kontaktpunkter...

Gummi leder inte ström heller... Ackackack...

Allt leder ström, bara olika mycket.

Nog för att jag är skeptisk också, men allvarligt talat så struntar jag i om den leder eller inte. Keytronics är sköna att skriva på. Det är anledningen till att jag köper dem.

Visa signatur

Friskt kopplat hälften brunnet. http://zvenzzon.mine.nu/

Permalänk

Nog för att jag har rätt.

Själv så trodde jag att de va en blixt där bara för att man kan starta datorn på space om man ändrar till de i bios.
En teori bara.

Visa signatur

Signatur raderad, se reglerna för mer info

Permalänk

ksw: !!!!!! det är ju de där jag talar om! har 2 st! ett från 89 och ett från 87! riktiga ägarbord må jag säga

Visa signatur

Vill du vara gäst på ett riktigt demoparty? www.birdie.org :O

Permalänk
Medlem

Re: Nog för att jag har rätt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kapten_flinta
Själv så trodde jag att de va en blixt där bara för att man kan starta datorn på space om man ändrar till de i bios.
En teori bara.

har för mig att hört samma sak förrut

Permalänk
Citat:

Ack så skönt.

Jo dom är faktisk bra, men hur ser eländet ut då... Inte ens under värsta Stalin-eran kunde man se en så klumpig och fantasilös design. Blixt på mellanslagstangenten, för att undvika statisk elektricitet. Anti Gulag knapp???

Men som sagt, sköna att skriva på.

Permalänk
Medlem

skitsamma hur de ser ut.. de är så jävla sköna.. sen hittade jag det helt nytt så...

Permalänk
Medlem

dom svarta keytronic borden är ju inte helt fel.. och tål mycket gör dom också har man väl haft ett keytronic så hatar man alla andra tgb

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Medlem

jag säger bara tre ord "mircosoft natural keyboard" , lär er dom, älska dom, köp dom! helt klart det BÄSTA köp jag har gjort

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Medlem

Jag har också ett Mircosoft Natural Keyboard och kan bara hålla med föregående talare.

Visa signatur

How strange it is, to see a life that slips away. How strange it is, in darkness blood is black, not red - King Diamond - Emerencia
Antec P183 | Intel Core i7 4790K@4.0GHz | Asus Maximus VII Hero | 16 GB Corsair Vengeance | Gigabyte GeForce GTX470 SOC | Windows 10 Pro x64