Har hittat en Speldata. Något o ha??

Permalänk

Har hittat en Speldata. Något o ha??

http://www.dustinhome.se/pd_5010484363.aspx?csref=Prisjamforelse_Prisjakt_6043

Kom gärna med bättre förslag! Men det får inte va mer än runt 9k

Permalänk
Avstängd

Kan rekommendera game.se om du vill köpa speldata

Skickades från m.sweclockers.com

Edit vad ska du med 1366 om du ska spela? Ta 1155 med en 2500k

Permalänk
Medlem
Skrivet av combatzone94:

Kan rekommendera game.se om du vill köpa speldata

Skickades från m.sweclockers.com

Tror inte TS förstod humorn i det där

Till TS: Säg till vad du ska spela, om du vill ha operativsystem med och om du kan bygga själv så hjälper jag dig med ett paket!

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Permalänk
Skrivet av felxi:

Tror inte TS förstod humorn i det där

Till TS: Säg till vad du ska spela, om du vill ha operativsystem med och om du kan bygga själv så hjälper jag dig med ett paket!

Ska klara tex crysis,bf3,mw3 och visst kan den va ihopbyggd men man får väll mer data för pengarna om man gör det själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zilleosse:

Ska klara tex crysis,bf3,mw3 och visst kan den va ihopbyggd men man får väll mer data för pengarna om man gör det själv.

Tror du menar dator och inte data

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7700k delid @ 5Ghz ~ Z270 MSI SLI Plus ~ RTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av zilleosse:

Ska klara tex crysis,bf3,mw3 och visst kan den va ihopbyggd men man får väll mer data för pengarna om man gör det själv.

bättre att bygga själv, stora kedjor som dustin och liknande har inte alltid nyaste hårdvaran i sina paket och hänger inte alltid med i prisutvecklingen när komponenter blir billigare +att man får mellan 500-1000 kr mer att bygga för om man bygger själv

Visa signatur

Microsoft sells you windows while Linux gives you the whole house for free!

Permalänk
Medlem

http://itsale.se/category.php?category=165,167,&catid=167 Du kanske hittar något på den hemsidan (om du inte redan har köpt den!) hitta den på nätet har inte köpt från dem men han ger ut sitt namn och adress så jag tror inte han luras

Permalänk

TACK! Ser väldigt bra ut.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zilleosse:

TACK! Ser väldigt bra ut.

varsågod