Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

Kommer precis från tunnelbanan i skanstull, varför finns det så många drägg här i Stockholm? En stor baslåda som man dansar runt, som det vore nån majbrasa. På tal om brasa, Röker på perrongen gör dom också..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Då kommer bensinen in i bilden igen:P

Elcykel! Kostar en del att köpa in men det sparar man in i jämförelse med bil ganska snabbt sen är nog andrahandsvärdet ganska okej om man sköter om den.

Skrivet av utox:

Kommer precis från tunnelbanan i skanstull, varför finns det så många drägg här i Stockholm? En stor baslåda som man dansar runt, som det vore nån majbrasa. På tal om brasa, Röker på perrongen gör dom också..

Fler folk = fler idioter, Stockholm är kul så länge folk sitter och sippar på en vinare när solen är på väg ner och när den har gått ner så kommer alla fyllehundar fram och sliter stan i stycken

Permalänk
Medlem
Citat:

Admins á spelserver

Ett ex på varför man inte spelar på BFBC2 - gotland servers, helt vrickade regler å något så in i h-vete korkade admins kan man inte hitta!

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Ala, du har rätt, det här är en jävla självmordshåla. Kollade upp, sen året började har 6 självmord begåtts. Vi är 7k invånare.
Blir kanske ett till snart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Kom tvåa i en starcraft 2 tunering 64 mannars. Spelade ganska dåligt i finalen men jag är nöjd

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Tog fram punktblästern. Fan vilket skit. suger knapt ens upp korna och verkar ta 3 år på sig att ta bort lite ytrost. 160 Sandpapper kommer man längre med 3-4 tag än vad 5min med blästern gör.. Redigt skit.

Vill ha ett blästerskåp men de är ju så dyra

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Nuuu är det nära, snart laddat in en custom rom i min X10 mini pro
Faan, vad struligt det ska vara att det inte finns några bra guider på nätet..... Därför håller jag på och skriver en nu :D:D:D:D
Någon som skulle vilja se den när jag är klar?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Nya skor, och skavsåren kom som ett brev på posten. Djupa som krondiken.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Nya skor, och skavsåren kom som ett brev på posten. Djupa som krondiken.

Alltid lika mysigt. Compeed suger.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Alltid lika mysigt. Compeed suger.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har köpt Compeed. Men jag lär ju först se var själva skavsåren dyker upp innan jag kan börja tejpa.
Men, nu vet jag var man kan börja.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Lyfte ut bryggan i vattnet i stugan. Tungt jävla as och vi var fyra pers och gjorde det. Stenarna under vattnet är snorhala, någon grön alg som växer på dom typ. Hade foppatofflor på mig och gled på en sten och smällde in fotknölen i en stor sten bredvid. Det var vid lunchtid och har fortfarande ont. Aja, fick ut bryggan iaf!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Alltid lika mysigt. Compeed suger.

Skickades från m.sweclockers.com

Dom är faktiskt riktigt bra, ifall man inte failar som du verkar göra när man ska sätta på dom.
Men vad kan vår kära Mark rekommendera för skavsårsplåster?

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Jag har köpt Compeed. Men jag lär ju först se var själva skavsåren dyker upp innan jag kan börja tejpa.
Men, nu vet jag var man kan börja.

jag ogillar Compeed starkt. Kör på steril kompress. Till alla skador. Myggbett, brännsår, frakturer, skoskav, skärsår och skrapsår.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

jag ogillar Compeed starkt. Kör på steril kompress. Till alla skador. Myggbett, brännsår, frakturer, skoskav, skärsår och skrapsår.

Skickades från m.sweclockers.com

Steril kompress till frakturer, klokt val! (Y)

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Steril kompress till frakturer, klokt val! (Y)

Haha, alltid
Att jag inte fått nobelpriset i medicin... förvånar mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

jag ogillar Compeed starkt. Kör på steril kompress. Till alla skador. Myggbett, brännsår, frakturer, skoskav, skärsår och skrapsår.

Skickades från m.sweclockers.com

Har bara bra erfarenheter från Compeed. Enda nackadelen med Compeed, det är väl priset. Man får ju inte många lappar för det man betalar.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Har bara bra erfarenheter från Compeed. Enda nackadelen med Compeed, det är väl priset. Man får ju inte många lappar för det man betalar.

De få gånger jag använt Compeed har de lossnat inom 24h. Då stog jag ändå med Hårfön och smälte fast.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

De få gånger jag använt Compeed har de lossnat inom 24h. Då stog jag ändå med Hårfön och smälte fast.

Skickades från m.sweclockers.com

Då måste du ha gjort något fel. Jag tvättar av hälen och sen direkt när det torkat så drar jag på ett plåster. Sen sitter det tills det har läkt.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Dasspapper å eltejp duger gott. Vi nå större sår, ex blod som rinner gode bra kan man köra me tygbit å tejp
Men vem f*m får skoskav? Har haft nå känningar av de, men de var nästan förståligt, blöta fötter/sockar i stövlar 1 storlek för liten i fjällskog 1½mil.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Skrivet av Eadcruzher:

Då måste du ha gjort något fel. Jag tvättar av hälen och sen direkt när det torkat så drar jag på ett plåster. Sen sitter det tills det har läkt.

Mina lossnade i kanterna efter ett par timmar, sen kom det in strumpludd och allt lossnade.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Mina lossnade i kanterna efter ett par timmar, sen kom det in strumpludd och allt lossnade.

Skickades från m.sweclockers.com

För stark fotsvett? :S
får t.om limm att lossna...då är det illa hehe

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Aahh, hur förklara man för morsan att man rootar och byter rom i sin telefon?
Hon frågar vad jag har hållit på med hela dagen, jag svarar: "fixar med telefonen", får till svar: "Du är så jävla slö, det tar inte så lång tid att hålla på med telefonen, du höll ju på hela natten också!!!!!! Så JÄÄVLA SLÖÖÖÖÖ!!!"
Om hon bara visste

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Aahh, hur förklara man för morsan att man rootar och byter rom i sin telefon?
Hon frågar vad jag har hållit på med hela dagen, jag svarar: "fixar med telefonen", får till svar: "Du är så jävla slö, det tar inte så lång tid att hålla på med telefonen, du höll ju på hela natten också!!!!!! Så JÄÄVLA SLÖÖÖÖÖ!!!"
Om hon bara visste

Haha. Att förklara roota telefon för en morsa är inget jag skulle ge mig in på.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Härligt, va ut och körde moppe och skulle bromsa och råka ta fel frambroms.... aj

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooelhoglund:

Härligt, va ut och körde moppe och skulle bromsa och råka ta fel frambroms.... aj

Har du två frambromsar?

Angående moped så betedde min sig lite lustigt idag. Redan på gatan märkte jag att den inte gick riktigt bra. Den gick jämt då men med ojämna mellanrum var det precis som att den inte fick nå soppa. Körde så ner till gymmet, samma sak blev det när jag skulle hem också. Brukar normalt sett kunna pressa strax över 65 på nervägen men idag gick det bara knappt 60. På hemvägen brukar man ligga runt 60 (uppför hela vägen i stort sett) men idag pendlade man mellan 50-55. Tankade nu när jag kom hem, kanske hjälper. Hade rätt lite soppa i tanken.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Har du två frambromsar?

Angående moped så betedde min sig lite lustigt idag. Redan på gatan märkte jag att den inte gick riktigt bra. Den gick jämt då men med ojämna mellanrum var det precis som att den inte fick nå soppa. Körde så ner till gymmet, samma sak blev det när jag skulle hem också. Brukar normalt sett kunna pressa strax över 65 på nervägen men idag gick det bara knappt 60. På hemvägen brukar man ligga runt 60 (uppför hela vägen i stort sett) men idag pendlade man mellan 50-55. Tankade nu när jag kom hem, kanske hjälper. Hade rätt lite soppa i tanken.

Nej, sa det mer som ett skämt

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

Sitter på båten hem från Danmark med en bro och 2 flak öl, allt e gott

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Sitter på båten hem från Danmark med en bro och 2 flak öl, allt e gott

Skickades från m.sweclockers.com

Var inte du typ, 15? :>

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Sitter på båten hem från Danmark med en bro och 2 flak öl, allt e gott

Skickades från m.sweclockers.com

Aaaaah, lättöl ^^
-----

Posten är ju långsammare än sniglar ibland. Beställde ett paket ifrån England för 2 veckor sen och det skickades iväg fort. Men nu här i Sverige ska det gå långsamt, kanske dom tycker att min basker är suspekt. -.-

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuttokova:

Var inte du typ, 15? :>

Han kanske har alkoholfri öl?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare