Scrolla längst ner till sista inlägget..

Permalänk
Medlem

Scrolla längst ner till sista inlägget..

Gick igenom mina äldre skapade trådar via min historik.
Man får en bra överblick över ens startade trådar, därefter finns det en länk till "sista sidan" (om ens tråd har mer än en sida av inlägg).

Dock hamnar man högst upp på sidan/konversationen när man klickar på denna.
I mina ögon borde man hamna längst ner vid det senaste inlägget i tråden.

Vet inte om detta endast gäller för ens egna skapade trådar. Men annars borde det appliceras på hela plattformen.
Känns logiskt tycker jag.

mvh

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 5700x - 32 - 1070

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av AllMessedUp:

Gick igenom mina äldre skapade trådar via min historik.
Man får en bra överblick över ens startade trådar, därefter finns det en länk till "sista sidan" (om ens tråd har mer än en sida av inlägg).

Dock hamnar man högst upp på sidan/konversationen när man klickar på denna.
I mina ögon borde man hamna längst ner vid det senaste inlägget i tråden.

Vet inte om detta endast gäller för ens egna skapade trådar. Men annars borde det appliceras på hela plattformen.
Känns logiskt tycker jag.

mvh

Du kan väl klicka på "stjärnan" för "första olästa inlägg" det är väl en mer logisk funktion att se vad som hänt sedan man senast var i tråden om man behöver hjälp med var man borde börja läsa, att direkt börja i slutet på tråden är egentligen rätt ologiskt.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AllMessedUp:

I mina ögon borde man hamna längst ner vid det senaste inlägget i tråden.

Man vill ju inte komma längt ner "bara för att" utan man vill till det senast olästa inlägget.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

<Uppladdad bildlänk>

Man vill ju inte komma längt ner "bara för att" utan man vill till det senast olästa inlägget.

Klickar man på användarnamnet till höger i din bild kommer man till det sista inlägget. Dock syns inte detta om man använder något med för liten skärm, typ mobiltelefon (syns liggande i min, men inte stående).

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Klickar man på användarnamnet till höger i din bild kommer man till det sista inlägget. Dock syns inte detta om man använder något med för liten skärm, typ mobiltelefon (syns liggande i min, men inte stående).

Se där, bra info!

Visa signatur

press nu1mlock