Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberkyckling:

Körde nyss en match med en PZIII och fick en liten loltraktor i mitt lag, stackarn kan inte haft det lätt när han stod och sköt mot en KV!

Första matchen jag körde i WoT var i ett tank company (fråga mig inte varför jag fick vara med!). Loltraktor vs Maus

Permalänk
Medlem

Körde en runda med object tidigare, fick ett par utmärkelser av alla de slag

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av katanaa:

Körde en runda med object tidigare, fick ett par utmärkelser av alla de slag

http://img716.imageshack.us/img716/9071/object704finrunda.png

Sjukt! Bra jobbat!

På tal om annat.. finns tydligen ett stridsvagnsmuséum i strängnäs om jag inte minns fel, där har dom en Loltraktor och en Marder II bla. Ska dit på Onsdag.. ska bli kul.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

löwen betalar av sig bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Sjukt! Bra jobbat!

På tal om annat.. finns tydligen ett stridsvagnsmuséum i strängnäs om jag inte minns fel, där har dom en Loltraktor och en Marder II bla. Ska dit på Onsdag.. ska bli kul.

Vi var där nu på semestern. Väldigt fint och välordnat pansarmuseum.
En massa tanks från spelet finns där

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Visste inte att de hade sånt i strängnäs skulle ha passat på och besökt när jag var där upp i trakten under sommarn >_<

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Vilken kanon ska man köra med på T-34-85? ^^

Permalänk

Pansarmuseum i Strängnäs? Meh! Kunde ju passat på och besökt det på roadtrippen man hade i somras!
Nåja, Deutsche Panzermuseum Munster och Parola Panssarimuseo får väl duga för i år.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Ibland är Leoparden väldigt rolig att köra med

Permalänk
Skrivet av treffin:


Tänk dig den med proper scouting och Tier 10-6 typ. Jisses!

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Jag har börjat spela W.o.T sen ett par veckor, och har fastnat för M2 MT. Men jag absolut hatar balansen ibland, att man ibland får med Ltraktor mot en Tiger t.ex. Har hänt 2 gånger idag. Själv har jag ibland BARA mött tier IX när jag har en stridsvagn som är tier IV. Fucking yey...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Jag har börjat spela W.o.T sen ett par veckor, och har fastnat för M2 MT. Men jag absolut hatar balansen ibland, att man ibland får med Ltraktor mot en Tiger t.ex. Har hänt 2 gånger idag. Själv har jag ibland BARA mött tier IX när jag har en stridsvagn som är tier IV. Fucking yey...

Börjar bli smått le på balans QQet då dem postat denna...

I alla balance QQ trådar.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovebird:

Vilken kanon ska man köra med på T-34-85? ^^

The idiot gun, D10T.m

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Jag har börjat spela W.o.T sen ett par veckor, och har fastnat för M2 MT. Men jag absolut hatar balansen ibland, att man ibland får med Ltraktor mot en Tiger t.ex. Har hänt 2 gånger idag. Själv har jag ibland BARA mött tier IX när jag har en stridsvagn som är tier IV. Fucking yey...

Du ser ALDRIG en Tiger med en Loltraktor om inte personen med Loltraktorn är i en pluton med Tigern. Så du behöver inte vara sur där.. That's just how it is.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Jag fick just en kamikaze-badge för att en IS-3 körde in i min M4A3E8 och dog

Permalänk
Medlem
Skrivet av treffin:

Jag fick just en kamikaze-badge för att en IS-3 körde in i min M4A3E8 och dog

haha, blir lite "Here, take this medal!!"

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Caaa$$hiiiing

Älskar 5x XP:n...

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbe Nukem:

Pansarmuseum i Strängnäs? Meh! Kunde ju passat på och besökt det på roadtrippen man hade i somras!
Nåja, Deutsche Panzermuseum Munster och Parola Panssarimuseo får väl duga för i år.

http://img204.imageshack.us/img204/2149/img6206q.jpg

Dom har glömt att använda repair kit på tanken till höger... broken track, aint going no where!

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk

Jag är ny å vet inte riktigt hur wot funkar.. Har börjat på ryssland och har nu en t46a.
Hur funkar det då wot matchar mot andra?
För jag har alltid sämst tank på banan jag spelar och blir alltid ägd.
Börjar tröttna på spelet och funderar på att lägga ned då det tar låååång tid att få någon xp.Får runt 100xp..

Ju bättretanks jag får, ju sämre matcharservern mig.. Kör omkring å försöker plocka tiger osv med en t46a..

Permalänk
Medlem

Tier III lights är mest bara skit och Tier IV lights hanteras som scouter (dvs dom hamnar längst ner). Spela upp till en medium tier V och allt går mycket, mycket bättre. Eller heavy. KV äger sönder allt.

Permalänk
Medlem

KV är otroligt tacksam att bli matchad mot om man har fått 88:an som tysk.. enkel att träffa och enkel att sänka.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

KV är otroligt tacksam att bli matchad mot om man har fått 88:an som tysk.. enkel att träffa och enkel att sänka.

Har Kvn sin derp eller 107a är den inte så lätt att döda då den gör ganska ont. ;P

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

Hur ser man vilken Tier man kör?
Kan man påverka det?
Jag tror det är nått fel för jag får hela tiden möta heavy tanks med min t46a.
Känns rätt meningslöst att spela just nu..

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonathan82:

Hur ser man vilken Tier man kör?
Kan man påverka det?
Jag tror det är nått fel för jag får hela tiden möta heavy tanks med min t46a.
Känns rätt meningslöst att spela just nu..

Tier står på din tank i romerska siffror.

Det röd markerade området visar tier.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Har Kvn sin derp eller 107a är den inte så lätt att döda då den gör ganska ont. ;P

förutsätter att de faktiskt träffar något.. är mer skraj för IS-tanksen än KV gänget..

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

Har haft många server kras er det senaste. Är det normalt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

förutsätter att de faktiskt träffar något.. är mer skraj för IS-tanksen än KV gänget..

En Kv-2 med 107an kan ta ner en Tiger 1, Jag och en till kv drog ner 3 tiger 1 tillsammans man ska inte underskatta kvn!

Skrivet av jonathan82:

Har haft många server kras er det senaste. Är det normalt?

Nej det är inte normalt har inte haft en enda server crash idag, Dock så har jag haft en Crash to desktop idag. ;o

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

Ungefär varanan gång jag joinar en server fryser spelet :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonathan82:

Ungefär varanan gång jag joinar en server fryser spelet :/

Uppdaterat drivare, kollat om datorn är stabil?

Själv har jag nästan aldrig nått problem med WoT.
Har nån crash to desktop sedans april.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

övergav det tyska heavy-trädet och klättrade upp till Panthern.. den är fan riktigt skoj.. som en vk3601 fast med mer hitpoints och snabbare.. bra skit.. älskade 3601:an.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end