Samsung Galaxy S eller Mini till 11-åriga dottern?

Permalänk
Medlem

vi testar igen eller lever ni i total förnekelse?

Varför envisas ni med android???
Jag menar för de pengarna ni vill lägga så blir det inte bra. Android i all ära men det är bara high-end telefonerna som är bra.

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrvision:

vi testar igen eller lever ni i total förnekelse?

Varför envisas ni med android???
Jag menar för de pengarna ni vill lägga så blir det inte bra. Android i all ära men det är bara high-end telefonerna som är bra.

Det beror ju också helt på vad använder tycker är dåligt. Man BEHÖVER inte tycka att ZTE blade, Samsung galaxy mini osv är dåliga för att alla andra tycker det.
Sen kanske man tycker om Android och inte WP7 fast vill inte lägga ut fem lakan på en lur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Facemeat:

Det beror ju också helt på vad använder tycker är dåligt. Man BEHÖVER inte tycka att ZTE blade, Samsung galaxy mini osv är dåliga för att alla andra tycker det.
Sen kanske man tycker om Android och inte WP7 fast vill inte lägga ut fem lakan på en lur.

nja, WP7 lurarna koster inte så utan är betydligt billigare än så. Kolla på de vanliga (prisjakt, pricerunner) om ni inte vill kolla på ebay.se

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrvision:

nja, WP7 lurarna koster inte så utan är betydligt billigare än så. Kolla på de vanliga (prisjakt, pricerunner) om ni inte vill kolla på ebay.se

Jag skrev inte att WP7-mobilerna var dyra, jag skrev så att jag menade att man inte vill lägga ut fem lakan på en Androidlur.

Permalänk
Medlem

Hej!

Lite återkoppling till huvudfrågan, samt svar till "vinylens".
Vi köpte en Samsung Galaxy Mini på Telia med ett års fri surf för 995:-.

Igångsatt i förrgår och lite kort doningar igår kväll är vad vi hunnit med.
Hon är kanon nöjd och det lilla gröna gör den enligt henne lite mer "tjejig".
Lite spel samt DS appar för komma åt bilder/musik på vårt NAS (Synology).
Funkar för våra behov helt klart väl, dock kort test-tid än... men hon är nöjder.

Mvh
Pa & Linnea

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pa:

Hej!

Lite återkoppling till huvudfrågan, samt svar till "vinylens".
Vi köpte en Samsung Galaxy Mini på Telia med ett års fri surf för 995:-.

Igångsatt i förrgår och lite kort doningar igår kväll är vad vi hunnit med.
Hon är kanon nöjd och det lilla gröna gör den enligt henne lite mer "tjejig".
Lite spel samt DS appar för komma åt bilder/musik på vårt NAS (Synology).
Funkar för våra behov helt klart väl, dock kort test-tid än... men hon är nöjder.

Mvh
Pa & Linnea

Så bra att tösen blev nöjd

Permalänk
Medlem

Skönt att höra att allt blev bra

Permalänk
Inaktiv

bra att du skolar in androiden tidigt