Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewiruz:

Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Killen har fått sin Iphone stulen och ni bråkar om vilken telefon som är bäst att ringa med för det är väl trotts allt det som räknas i grund och botten.Jag har en Iphone 4 32gb och som allt annat så är den fruktansvärt tråkig efter ett tag så spelar roll vad fan man har för telefon!!

Har du spärrat IMEI nummret? Bara så att idioten som stulit den inte kan använda telefonen i alla fall.Liten tröst men men

Det är gjort, antagligen så slutar med Iphone i väl vald soptunna då dom märker att telefon inte går att använda. *suck*

Visa signatur

Processor: Intel® Core™ i7 920 @ 4Ghz | Grafikkort: XFX Radeon 6970 2048Mb (Crossfire]| CPU-kylare: Corsair H50 | Ram-minne: Corsair Dominator™ DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Nätaggregat: Corsair AX 850W | Chassi: Fractal Design Arc | Moderkort: Asus P6T Deluxe V2 | SSD-Hårddisk: Corsair F60 (Raid-0] |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimball:

Fast nog måste du haft valet att få samma telefon igen minus självrisken? Brukar det inte vara likvärdig produkt _eller_ pengar till kontot?

utan självrisk = 4200kr

så bara där saknas det 1800kr för en ny Iphone 4

Visa signatur

Processor: Intel® Core™ i7 920 @ 4Ghz | Grafikkort: XFX Radeon 6970 2048Mb (Crossfire]| CPU-kylare: Corsair H50 | Ram-minne: Corsair Dominator™ DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Nätaggregat: Corsair AX 850W | Chassi: Fractal Design Arc | Moderkort: Asus P6T Deluxe V2 | SSD-Hårddisk: Corsair F60 (Raid-0] |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KruXen:

utan självrisk = 4200kr

så bara där saknas det 1800kr för en ny Iphone 4

så vilken telefon lutar det åt, blir den en iphone 4?

Men men, jag skulle väntat in iphone 5 om jag skulle fortsatt på appel spåret:)

Och hoppas allt löser sig på ett så bra sätt så möjligt:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Rekomenderar STARKT Samsung Galaxy S II.
Hade både Samsung Jet & Galaxy S innan! Nu blev det Galagy S II

Säger bara en sak.. ÄPPLEMOS!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

KruXen, har du kollat med jobbet vad dom har för försäkring?

Råkade ut för en liknande sak under en jobbresa och då visade sig att jobbet hade en "personal/arbetsplatsförsäkring" med bättre villkor än min hemförsäkring hade.

Permalänk
Medlem

Iphone är överlägsen mot t.ex arc vad gäller kamera och skärm. Så kör en billig lur och invänta iphone 5.

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Skrivet av Drasteroid:

Rekomenderar STARKT Samsung Galaxy S II.
Hade både Samsung Jet & Galaxy S innan! Nu blev det Galagy S II

Säger bara en sak.. ÄPPLEMOS!

Jag tänkte köpa en Samsung Galaxy S II, men efter att ha läst en del recensioner så har jag bestämt mig för att inte köpa den.
Samsung Galaxy S II verkar ha ganska dålig batteritid. Om man använder telefonen för att surfa, spela, titta på film så räcker batteriet 3/4 av en dag, vilket jag tycker är för dåligt. Man köper ju en dyr smartphone för att kunna använda den.

Permalänk
Medlem

Köp absolut inte en ny iPhone 4 bara vad du än gör. Antingen väntar du på iPhone 5 eller så köper du Galaxy S2 eller HTC Sensation, allt annat är i stort sett skit. Hade själv en iPhone 4 och visst var den bra, har nu en Galaxy S2 och imo är den bättre.

Med tanke på hur Apple beter sig i dagsläget dock så kommer jag nog fan aldrig köpa en produkt från de igen. Deras jävla idé om att försöka stoppa ALLA Samsung Galaxy produkter i EU och typ allt som liknar en iPad det minsta lilla är ju bara efterblivet. Därav bojkott från mig iaf.

http://www.swedroid.se/41996/apple-vilseleder-domstol-i-samsu...
http://www.dailytech.com/Apple+Caught+Using+Photoshop+to+Fake...

Sånt jävla bullshit.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Efter att ha läst igenom tråden så kan jag säga att de både finns fördelar och nackdelar mellan alla telefontyper. Hemma finns det en Iphone 4, galaxy S2 och min Htc Sensation. Alla är väldigt bra men jag föll för HTC för att den känns som en väldigt gedigen telefon, samt så håller den faktiskt i 2 dagar även om man håller på och fipplar hela tiden. Ingen av telefonerna laggar heller i menyerna och det mesta är väldigt bra, men föredrar nog Android före iOS.' Men som tidigare nämts så är det ett högst personligt tycke, gå in och känn på dem så blir dy säkert nöjd till slut. Synd bara på att folk inte kan skillja på mitt och ditt.

Lycka till med valet

Permalänk

Orkar du vänta på Iphone5 är det klart ett alternativ. Apples produkter är intuitiva, lätta att förstå. Gillar du snarare frihet och fokus på prestanda samt kompatibilitet så skulle jag rekommendera Android. Just nu är dem betydligt starkare, bättre, mer minne till bättre pris, hela telefonerna för bättre prestanda/krona. Även bättre konkurrens vilket förstås kommer att leda till en överlägsen marknad. Men det är ett eget val. Köpte jag en lur till mig själv skulle det bli en Android men åt min far eller mormor som är hopplöst otekniska är Iphone enda valet, för det är så enkelt att förstå.

Besviken på en Android. Undrar vad man jämför med... Prestanda? Apps som saknas? Frihet? Kompatibla video-format? Flashstöd? Pris? Konkurrens? Äpplen på sladdar som gör att den går upp i pris och endast fungerar till Iphone? Nej Android är inte så dåligt som folk säger, men det är inte Apple heller. Det är bara den totala burkkänslan av instängdhet som jag inte gillar med Apple. Deras IOS är bra.

Visa signatur

Datorspecs: CPU: Intel 2600k 4,6GHz + Corsair H70 Mobo: Asus p8p67 Deluxe Grafik: GeForce 580+Arctic Cooling Extreme Plus RAM: 2x4 GB Vengeance Audio: Creative X-Fi Titanium + Logitech z-5500
Starcraft 2: Toss <3

Permalänk
Skrivet av KruXen:

Tjena SweC!

Igår måndag, så blev min 10 månader gamla Iphone4 stulen på jobbet vilket har inneburit en hel del samtal och ångest. Jag har pratat med försäkringsbolaget och dom kommer ersätta mig med dagens marknadsvärde (minus 30% värdesäkning), får dom göra så? borde inte värdesänkningen beräknas från den summan som jag köpte telefonen för?

Nu till min andra fråga. Nu när försäkringsbolaget (trygghansa) ger mig så ruttet betalt för min telefon så funderar jag på att ta en slutfaktura för att sedan plocka en ny telefon med 24mån bindningstid ist. Frågan är: ska man vänta till releasen av iphone 5 eller finns det andra kandidater som kan tävla med Iphone?

Lite svar ang försäkringsärendet och tips på ny telefon vore guld

// KruXen

Har själv Iphone å e så jävla trött på den så det finns inte, hade lätt valt en Samsung Galaxy S2 om jag va du eller vänta på Galaxy S2+

Visa signatur

MSI RTX 2070 Gaming z, Ryzen 5 2600x @4.2ghz 16gb LPX 3400mhz. osv | Plex, ubuntu, Transmission, pfsense, Nas-server virtualiserat på en G3220 m,m. Under Proxmox. https://www.skattbergdesign.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

Iphone är överlägsen mot t.ex arc vad gäller kamera och skärm. Så kör en billig lur och invänta iphone 5.

Driver du med mig eller är du jävlig dum?
http://www.swedroid.se/42263/sony-ericsson-vinner-pris-for-xp...
Xperia Arc vann ett pris för bästa kameran då mobilen är väldigt tunn och slimmad.
Jag har inte sett något pris för iPhone's kamera..

Permalänk
Medlem

Har båda telefonerna och jag kan med säkerhet påstå att skärmen på Iphonen ÄR bättre än den på ARC. En annan väldigt dålig funktion på ARCen är just hela dess behandling av HDMIn. Grummligt och jäkligt.

Så en KAMERA vinner ett pris för att skalet är slimmat? Ok så en sångare vinner ett pris för att sångaren såg ball ut?

Kameran på iphonen är i min uppfattning bättre än den på ARCen. Men snälla vad vet jag som har jobbat just med framkallning av bilder en gång i tiden? Har ju inte sett det ena och det andra..

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Avstängd

Jag köper Bregott och kan rekommendera det starkt då det är bättre än allt annat! Rundade hörn på förpackningen dessutom!Finns i Slim och standard storlek!!

Du får nog seriösare svar på dina frågor om du går och kollar in telefonerna själv och läser reviews istället för att fråga i ett forum.Folk brukar rekommendera det man själv kör till varje pris!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av furuliden:

Jag tänkte köpa en Samsung Galaxy S II, men efter att ha läst en del recensioner så har jag bestämt mig för att inte köpa den.
Samsung Galaxy S II verkar ha ganska dålig batteritid. Om man använder telefonen för att surfa, spela, titta på film så räcker batteriet 3/4 av en dag, vilket jag tycker är för dåligt. Man köper ju en dyr smartphone för att kunna använda den.

Jaså ?
Såvitt jag vet och har läst i recensioner har Samsungen bättre batteritid.
Att kunna spela o kolla på film i 10 timmar tycker jag är jävligt bra batteritid, vet du en snabb smartphone med bättre batteritid säg till !

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Rekomenderar STARKT Samsung Galaxy S II.
Hade både Samsung Jet & Galaxy S innan! Nu blev det Galagy S II

Säger bara en sak.. ÄPPLEMOS!

Ska klämma lite på en galaxy s2 idag. får se vad jag tycker

Visa signatur

Processor: Intel® Core™ i7 920 @ 4Ghz | Grafikkort: XFX Radeon 6970 2048Mb (Crossfire]| CPU-kylare: Corsair H50 | Ram-minne: Corsair Dominator™ DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Nätaggregat: Corsair AX 850W | Chassi: Fractal Design Arc | Moderkort: Asus P6T Deluxe V2 | SSD-Hårddisk: Corsair F60 (Raid-0] |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av KruXen:

Ska klämma lite på en galaxy s2 idag. får se vad jag tycker

Den är ju riktigt plastig men skulle ändå ta en S2 före en Iphone vilken dag som helst.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Jaså ?
Såvitt jag vet och har läst i recensioner har Samsungen bättre batteritid.
Att kunna spela o kolla på film i 10 timmar tycker jag är jävligt bra batteritid, vet du en snabb smartphone med bättre batteritid säg till !

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung...

Som dom säger: "Man ska vara glad om man lyckas få ut 10 timmar batteritid". Om du sedan tittar på grafen så ser du att batteriet tar slut ganska fort.
Som dom också säger "Man måste ladda varje kväll". Tänk så har man glömt laddaren? Eller så är man ute och seglar och kan inte ladda sin telefon?
Sedan har jag läst om många Galaxy SII användare som är missnöjda med batteritiden, dom måste tweaka och klocka ner sin processor för att telefonen ska fungera acceptabelt och inte ens då är batteritiden särskilt bra. Det ser bra ut på pappret, men i verkligheten, nja.

I en annan review lästa jag att batteriet håller i 3/4 av en dag, för mig är det på gränsen, jag vill inte riskera tusentals kronor på en telefon jag kanske blir missnöjd med.
Näh, batteritiden måste bli lite bättre innan jag känner mig säker.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av furuliden:

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung...

Som dom säger: "Man ska vara glad om man lyckas få ut 10 timmar batteritid". Om du sedan tittar på grafen så ser du att batteriet tar slut ganska fort.
Som dom också säger "Man måste ladda varje kväll". Tänk så har man glömt laddaren? Eller så är man ute och seglar och kan inte ladda sin telefon?
Sedan har jag läst om många Galaxy SII användare som är missnöjda med batteritiden, dom måste tweaka och klocka ner sin processor för att telefonen ska fungera acceptabelt och inte ens då är batteritiden särskilt bra. Det ser bra ut på pappret, men i verkligheten, nja.

I en annan review lästa jag att batteriet håller i 3/4 av en dag, för mig är det på gränsen, jag vill inte riskera tusentals kronor på en telefon jag kanske blir missnöjd med.
Näh, batteritiden måste bli lite bättre innan jag känner mig säker.

Fortfarande bättre än Iphone, och tyck att den är dålig då, fortfarande bästa som finns.
Och exakt, under hård användning ska man vara glad om man får ut 10 timmar, jag får kanske 2 timmar ur min X10 mini under hård användning, och S2 är en mycket kraftfullare och bättre telefon.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Den är ju riktigt plastig men skulle ändå ta en S2 före en Iphone vilken dag som helst.

Var iväg till elgigantus och pilla lite på S2án gillade den faktiskt.

Visa signatur

Processor: Intel® Core™ i7 920 @ 4Ghz | Grafikkort: XFX Radeon 6970 2048Mb (Crossfire]| CPU-kylare: Corsair H50 | Ram-minne: Corsair Dominator™ DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Nätaggregat: Corsair AX 850W | Chassi: Fractal Design Arc | Moderkort: Asus P6T Deluxe V2 | SSD-Hårddisk: Corsair F60 (Raid-0] |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av KruXen:

Var iväg till elgigantus och pilla lite på S2án gillade den faktiskt.

Den är skitbra så länge man inte stör sig på att den är plastig.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Fortfarande bättre än Iphone, och tyck att den är dålig då, fortfarande bästa som finns.
Och exakt, under hård användning ska man vara glad om man får ut 10 timmar, jag får kanske 2 timmar ur min X10 mini under hård användning, och S2 är en mycket kraftfullare och bättre telefon.

Vetefan, jag har hört av folk som gått från iphone till galaxy s2 har blivit missnöjda med batteritiden. På pappret har s2 kraftigast batteri men i verkligheten, nja inte så bra.

Permalänk
Skrivet av furuliden:

Vetefan, jag har hört av folk som gått från iphone till galaxy s2 har blivit missnöjda med batteritiden. På pappret har s2 kraftigast batteri men i verkligheten, nja inte så bra.

Psst, det finns skal till iPhone som har batteri i den
http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_link.html&link...

Så för 300 spänn mera så är iphone bättre än s2? ;O

Visa signatur

01010100 01101000 01100101 00100000 01100111 01100001 01101101 01100101

Permalänk
Medlem
Skrivet av scoorch:

Xperia arc, Galaxy S2, HTC sensation, finns så många telefoner som enligt mig är bättre än iphone!

Äger en Galaxy S och kan inte tänka mig en telefon med bättre prestanda och skärm än S2 faktiskt.
Ett argument jag hörde för Desire HD och mot Galaxy S när de var "cutting edge" var att Desire HD väger mer dvs "känns som en riktig telefon ska göra" och "Galaxy S är för plastig". Grejen är den att det är just vad som gör den så fantastisk. Jag vet inte säkert nu, men sen när är större och tyngre telefoner ett tekniskt framsteg???

Hur är det med Galaxy S2 och Sensation? Är det samma historia igen?

Skrivet av KruXen:

Jag som är van vid Ios kanske finner Andriod mindre bra just pga att jag är van vid Ios. Jag är säker på att vissa androidtelefoner är bra, just därför jag frågar. Sen så kommer Iphone 5 ha dualcore om det var det du tänkte på.

Jo, Galaxy S2 och Sensation har det också, så det är ju ingen nyhet bland telefoner
Det som jag tror iOS användare finner mest irriterande med Android är att det inte är lika responsivt och att många appar har låg kvalité.
Nog för att iPhone har iOS som är väldigt optimerat, men Android 2.3 är väldigt omtyckt och det är riktigt stor skillnad mellan, säg 2.2 och 2.3 och en enorm skillnad på 2.1 och 2.3.

iOS verkar mycket väloptimerat, men skillnaden mellan iOS (stängd källkod, som Windows) och Android (Mestadels öppen källkod, bygger på Linux) är väl att om man inte gillar sin Androidtelefon, så kan man alltid roota den och vända uppochner på den tills man trivs med den, vilket kräver tid och kunskap, något som vissa helt enkelt inte har, "and that's why we made the iPhone".

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishguy32:

Psst, det finns skal till iPhone som har batteri i den
http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_link.html&link...

Så för 300 spänn mera så är iphone bättre än s2? ;O

Vem fan vill gå runt med en jävla tegelsten!?

Batteritiden på min Galaxy S2 är lite sådär. Det är helt ärligt rätt random, har haft igång den över 3 dygn med väldigt lätt användning men en annan dag så räcker den kanske bara 13h med liknande användning. Skulle dock säga att det beror en hel del på vilken firmware du kör, hade tidigare KE7 och har nu KG2. Nu räcker batteriet otroligt mycket längre än förut i alla fall.

Har tidigare haft en iP3G, en SGS och en iP4, och har nu en SGS2. Kan inte påstå att någon av de mobilerna klarat sig mer än en dag om man kört lite tyngre saker på de eller använt de flitigt. För mig är det i stort sett alltid att ladda varje natt och det är inget problem med det imo, det gäller bara att anpassa sig och kanske köpa en extra laddare eller en till bilen.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Så vitt jag vet så släpps inte iPhone 5 innan om något år, men iPhone 4s släpps nu i höst.
(Ber om ursäkt om någon annan skrivit det redan, läste inte genom alla sidor)

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Nope, jag skiter i vad du skriver. Samsung Galaxy SII har inte så bra batteritid, erkänn det nu.

Tyst nu. Här har du 72h med 22% batteri kvar.

Skrivet av Leifson:

Måste bara få fråga dig, som använder öppen källkod som ett argument:

Har du någon gång tittat i källkoden?

Sak samma om varje användare kollar. Det är ju öppen källkod som möjliggjort utvecklingen av roms så som Cyogenmod och Villianmod för att nämna några. Skulle vilja se det hända på iOS.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KruXen:

Jag som är van vid Ios kanske finner Andriod mindre bra just pga att jag är van vid Ios. Jag är säker på att vissa androidtelefoner är bra, just därför jag frågar. Sen så kommer Iphone 5 ha dualcore om det var det du tänkte på.

Du lär ju sakna flytet i GUI't från iPhonen samt den riktigt grymma kameran som vid filmning fortfarande filmar sjukt bra, särskit med touch focus. Var och kände på någon ny värsting Android med dubbelkärnig CPU, 3d kamera och allt bling-bling, och den var inte snabbare än min iPhone4. iPhonen är genomtänkt från början och håller måttet! Med tanke på hur bra iPhone4 är så måste iPhone5 bli en succé över allt annat. Värt att tillägga är att jag är ytterst opartisk, då jag verkligen hatat Apple innan och aldrig någonsin i min vildaste fantasi kunnat tänka mig varför jag ska köpa en Apple-produkt. Jovisst, när dom gör en telefon i perfekt formfactor, men högst prestanda, bäst skärm och bäst kamera (filmar mycket).

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdancer:

Vad ska Samsung göra när I5 kommer med sin A5(Dual-Core 1ghz), mer minne och bättre grafikdel?

tja, köpa en A5 http://mobile.arm.com/products/processors/cortex-a/cortex-a5.php?setcookie=mobile den är inte unik...

Intressant är att Apple faktiskt funderar/funderat på att köpa arm. Men ganska osannolikt. Presis som att de skulle stödja ZFS. (Vilket de hade planer på för inte så länge sedan)

Titta på en S2, har bara hört gott om den. Förkasta inte heller telefoner med Windows. Kör själv en htc hd2 med Windows men kan boota till Android med en knapptryckning när jag vill. Windows 6.5 är gammalt men de nya versionerna skall vara trevligare.

Visa signatur

Lill-server(2010): SFF NAS Zotac H55ITX-C-E, Lian Li PC-Q08B, Intel Core i3 540
Stor-server(2014): SuperMicro X10SL7-F, 20GB ECC RAM, 4x2TB WD Green, E3-1230v3, 2xIntel Dual Gigabit Nic

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Nu får det banne mig räcka. Antingen håller ni er on topic och på en civiliserad nivå eller så får ni en avstängning.