Dubbla skärmar, problem när jag startar cs.

Permalänk

Dubbla skärmar, problem när jag startar cs.

Hej!

Nu är det såhär att jag kopplade in en gammal skärm nyss, för att kunna ha film på ena vad jag än gör på primära skärmen.
17" på sekundären, 24" på primären.

Allt funkar hur bra som helst, men när jag startar cs så förskjuts primära skärmens bakgrundsbild över vlc or w/e det är jag har uppe. Halva skärmen försvinner ungefär.

Någon som vet hur jag skulle kunna undvika det här?

Permalänk
Medlem

inte göra två grejer samtidigt! har hört att kvinnor gör sådant ;D hehe

Visa signatur

Stationär: [INTEL i7 2600k (@4.6GHZ) h100] [ASUS Sabertooth P67] [Corsair Vengeance™ DDR3 @2133MHz 16GB] [Powercolor R9 290 pcs+ CrossFireX] [intel 240gb ]
stationär nr2: [Intel q8200][Nvidia 9800GTX 512mb][8 GB ddr2][vx450w]

Permalänk
Moderator
Moderator

Ditt problem är att windows vill ta över det du visar eftersom CS inte är "fönster läge" eller "windowed mode". Den enklaste fixen är om du kan få CS att vara just i fönster läge istället. Har inte koll på om det spelet har den möjligheten. I annat fall så vet jag inte på rak arm.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Felek:

inte göra två grejer samtidigt! har hört att kvinnor gör sådant ;D hehe

Hjälpsam och trevlig attityd är att föredra (ska inte säga att skämt inte är välkommet men mera hjälp i det inlägget hade varit bättre) - ok?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers