Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

tack hade missat den.

Skrivet av ThomasLidstrom:

Kanske kan du köra betan tills den 4:e Nov?

Nejdu. Jag ska sitta där första dagen och whina om överbelastade serverar

Permalänk
Medlem

!#¤"#!¤"!!!

Detta kom upp på battlefields hemsida för 13 timmar sedan.
Kan detta vara "nyheten" som skulle komma idag den 16:e?

"GameStop and SPIKE TV Present an Exclusive Look at Battlefield 3, idag kl.00:00"

ISF blir jag "¤¤#!¤#"!#!! BESVIKEN!"!!!!!!!

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem
Skrivet av feesk:

Detta kom upp på battlefields hemsida för 13 timmar sedan.
Kan detta vara "nyheten" som skulle komma idag den 16:e?

"GameStop and SPIKE TV Present an Exclusive Look at Battlefield 3, idag kl.00:00"

ISF blir jag "¤¤#!¤#"!#!! BESVIKEN!"!!!!!!!

Vilken "nyhet" som skulle komma idag? Det enda jag vet som kommer idag är fortsättningen av "Guillotine".

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaltX:

Vilken "nyhet" som skulle komma idag? Det enda jag vet som kommer idag är fortsättningen av "Guillotine".

Menade självklart fortsättningen på operation guillotine.

EDIT: Eller vad de nu menar med "Operation guillotine continues 09.16.2011"

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Skrivet av feesk:

Menade självklart fortsättningen på operation guillotine.

EDIT: Eller vad de nu menar med "Operation guillotine continues 09.16.2011"

De släpper fortsättningen på sin senaste trailer

Permalänk
Medlem

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/132?ch=1

Ganska roligt inlägg från GT om BF3, och lite annat!

Edit: för oss som hållt bra koll på BF3 säger den inte något nytt. En hel del reklam för Gamestop mest.

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAAnen:

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/132?ch=1

Ganska roligt inlägg från GT om BF3, och lite annat!

Edit: för oss som hållt bra koll på BF3 säger den inte något nytt. En hel del reklam för Gamestop mest.

Det sägs ju ingenting egentligen om spelet utan handlar bara om Gamestop reklam.

Permalänk
Medlem

Har en fråga, ni som spelat i alphan hur är det när man springer kan man strafa samtidigt eller e det som i Bfbc 2 att man inte kan springa sidleds ? har ingen större inverkan för min del bara nyfiken

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

Har en fråga, ni som spelat i alphan hur är det när man springer kan man strafa samtidigt eller e det som i Bfbc 2 att man inte kan springa sidleds ? har ingen större inverkan för min del bara nyfiken

Ja det kan man..

Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

Japp det kan man. (Äntligen).

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Japp det kan man. (Äntligen).

omg, underbart!

Undra när fortsättningen på Guillotine kommer, skulle komma idag den 16:e

Permalänk
Medlem
Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Jag hatar när dom gör sådär.. Vi som redan förbokat då? Vi trogna fans.. Även om det inte skulle gälla i sverige så måste det ju kännas lite tråkigt för dom i USA som redan förbokat.

Samma sak som med MoH:LE... Från början var det bara ägarna av det spelet som skulle få tidigare tillgång till betan, sen blev det helt plötsligt att alla som hade förbokat skulle få det.

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk

Inget mer från Operation Guillotine än?

Permalänk
Medlem

Inget en proxy fixar:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Om detta är sant så kan det bli beta nästa vecka

Citat:

A NeoGAF user played the PS3 beta and talked to an EA representative who told him the Battlefield 3 beta for the PS3 is done. The only reason we don't have the beta yet is because we're waiting on the Xbox 360 version. They wanted to launch today (Friday), but next week is looking more likely.

Spookie wrote:
According to the pr guy the ps3 version I played was the final for the beta. They wanted to launch today but are waiting on the 360 version. They are looking to launch next week.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=31014118&postcount...

This is unverified Battlefield 3 news, it could be completely fake, but there's a chance that it's the real deal. Either way, take it with a grain of salt!

Hoppas!! :D:D

Källa: www.enterbf3.com

Permalänk
Medlem

Undrar vart trailern som skulle komma ut idag har tagit vägen?

Permalänk
Skrivet av JHL1994:

Inget mer från Operation Guillotine än?

Skrivet av pucko97:

Undrar vart trailern som skulle komma ut idag har tagit vägen?

Går efter Amerikansk tid gissar jag, det är sen eftermiddag där nu.

Skrivet av Broken-arrow:

Inget en proxy fixar:)

"Inget en proxy inte fixar" antar och hoppas jag att du menar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsykOs:

Om detta är sant så kan det bli beta nästa vecka

Källa: www.enterbf3.com

Så det var betan dom hade tänkt släppa idag då?
Vi ser väl om det kommer en ny trailer eller något idag.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Går efter Amerikansk tid gissar jag, det är sen eftermiddag där nu.

"Inget en proxy inte fixar" antar och hoppas jag att du menar.

Jupp:) är vist felskrivningens dag:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Varför envisas de med att visa spelet från xbox? Personen som spelade träffade inte en enda fiende förutom med hagelbössan lol

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk

Usch vad besviken jag blir, och oj vad mycket sämre det ser ut på Xbox

Permalänk
Medlem

Kass trailer. Och spelet såg ut som skit på xbox!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Stor besvikelse!!! Nu får de banne mig slänga ut en cool trailer med något nytt... Alt. betan...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Håller med, speciellt när man måste gå in i närstrid som när man försöker ta en flagga då man är tvungen att använda pistolen.

Ehm "tvungen att använda pistolen" eller så tar man sin bössa och säger booom headshot

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Satan i gatan vad spelet ser dåligt ut jämfört med PC versionen ^^
Gött att ett företag fattar hur långt fram PC är mot konsoller.

Måste säga att är det så singleplayer kommer vara, bara fasta punkter och ingen open world så kommer jag skippa det direkt.
Är så jävla trött på spel som gör att man bara kan gå åt A för att komma till B och detta inom 3min spelande.

Aja kunde inte bryr mig mindre direkt men då DICE faktiskt satsat på SP så hoppades jag att dom skulle göra rätt.
(Hoppas verkligen det är bättre i själva spelet)

Permalänk
Medlem

Usch, förväntade mig liiiite bättre grafik från 360n.

Permalänk
Skrivet av WaltX:

Usch, förväntade mig liiiite bättre grafik från 360n.

*Du menar från dumburken som har sex år på nacken?*.

Permalänk
Medlem

vetetusan vad folk är kräsna elr nått..inte fan är spelet fult på 360n, tycker det är att ta i som sjutton o säga att det är fult. ja kanske inte lika hög kvalle som på pc..men är det konstigt elr..men fult..nej

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...