Permalänk

ASUS Matrix GTX 580 Platinum 1,5 GB

Lite bilder på ett ASUS GTX 580 Matrix Platinum..

ASUS Matrix GTX 580 Platinum 1,5 GB

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Det ser ju helt snett ut!:O

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk
Avstängd

Ja det gör det

Bilder när det är i datorn?

Permalänk

Jag vet, jag mailade ASUS och frågade vf det ser ut så..

då svarade dom att det är så tungt så dom har anpassat kylaren lite så att det inte ser snett ut i chassit.

ja, jag kan lägga upp nån bild på hur det ser ut i chassit, och när det är påslaget

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte du det bara för att det ser tufft ut, eller ska du nyttja några av specialfunktionerna som inte finns på vanliga 580:t? Lite intresserad av tankebanan vid köp av det här kortet!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

ville ha ett grymt kort som har bra överklockningsfunktioner. då det kostade 300kr isch mer så tyckte jag att det va värt det..
kommer förmodligen inte att använda mig av spänningsregulatorerna på kortet (dom som man kan löda på resistorer på) men de andra är faktiskt ganska bra att ha. Som en iPad, man vet inte vad man ska ha den till förrens man har en..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

helt klart bra kort som är inte så dyr jämfört mot referens, går svalt och ser bra ut i lådan, äger en själv

Permalänk
Medlem

Vi blir fler och fler med 580 matrix

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

trevligt med lite positiva kommentarer

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

Vackert :'-)

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD