ARMA2! (för oss Operation Flashpoint fans!)

Permalänk

Med senaste patchen så flyter ArmA2 riktigt schysst faktiskt, om man har en modern processor. Arrowhead/Combined Operations är däremot en annan diskussion.

Vill man få flyt i ArmA2 så bör prio läggas på processor och en SSD-disk. Processorn flaskar långt före grafikkortet om man kör med AI och en massa script. SSD-disk är bra med tanke på hur pass mycket spelet läser direkt från disken. Man reducerar då hackandet runt städer och i snabba fordon som fan.

Skrivet av highspeed:

Arma2 grafikmotor suger apa, så förvänta dig ingen dröm fps även med nyare datorn. Kompisen bytte till SSD och 5870 och det flöt typ lika dåligt som innan.

Låter väldigt konstigt. Skillnaden är som natt och dag för mig, plus att man nu kan frapsa utan problem. Alla jag känner till som har uppgraderat till SSD säger detsamma.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Okej men får du typ dubbla fpsen med ssd, eller blir du av med hackande?

Jag har inte så mycket hackade utan det är mer konstant dålig fps. Dock igår när jag körde CTI på en helt ny server så fick jag mycket bättre fps än jag någonsin tidigare haft. Flög omkring med 4 km view distance och det var helt okej fps. Så tydligen är server datorn sjukt viktigt vad det verkar. Måste haft mycket bättre specc på den servern.

edit: eller vet inte.. kom på nu att AI inte var så svår på denna server, så kanske därför det flöt. Väldigt lite AI i resistance städer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av highspeed:

Okej men får du typ dubbla fpsen med ssd, eller blir du av med hackande?

Jag har inte så mycket hackade utan det är mer konstant dålig fps. Dock igår när jag körde CTI på en helt ny server så fick jag mycket bättre fps än jag någonsin tidigare haft. Flög omkring med 4 km view distance och det var helt okej fps. Så tydligen är server datorn sjukt viktigt vad det verkar. Måste haft mycket bättre specc på den servern.

edit: eller vet inte.. kom på nu att AI inte var så svår på denna server, så kanske därför det flöt. Väldigt lite AI i resistance städer.

Så du tror fortfarande att det beror på att grafikmotorn suger?

Om du vill ha bra fps så kan du spela spel som t.ex Dragon Rising, men som följd kommer du bli väldigt begränsad... Ja om du tänker efter kanske du förstår varför man inte har konstant 60+fps i ArmA spelen.

Permalänk
Skrivet av highspeed:

Okej men får du typ dubbla fpsen med ssd, eller blir du av med hackande?

Jag har inte så mycket hackade utan det är mer konstant dålig fps. Dock igår när jag körde CTI på en helt ny server så fick jag mycket bättre fps än jag någonsin tidigare haft. Flög omkring med 4 km view distance och det var helt okej fps. Så tydligen är server datorn sjukt viktigt vad det verkar. Måste haft mycket bättre specc på den servern.

edit: eller vet inte.. kom på nu att AI inte var så svår på denna server, så kanske därför det flöt. Väldigt lite AI i resistance städer.

Som jag skrev så blir jag bara av med hackandet. FPS'en förblir däremot ungefär detsamma, fast utan "spikar" som gör att det går ner till typ 4fps under några hundradels sekunder när många nya objekt laddas samtidigt, aka "hackandet". Det hinner knappt synas på fps-mätarna.

Största anledningen till varför det flyter så annorlunda på olika servrar beror ju helt på spelsätten och uppdragen. AI'n drar massor av kraft om det används, även script-moduler som lägger in olika system som tex automatiskt spawnar random civil befolkning, djurliv, bebyggelse, etc. Kör du med ACE2 så drar det också ner prestandan en aning pga alla nya system det använder sig av.

Sen är det ju värt att notera att vissa delar av banorna, och vissa banor över huvud taget är betydligt mer tungdrivna än andra. Så där varierar prestandan också, beroende på vilket system och grafikinställningar du har.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av MickeV:

Så du tror fortfarande att det beror på att grafikmotorn suger?

Om du vill ha bra fps så kan du spela spel som t.ex Dragon Rising, men som följd kommer du bli väldigt begränsad... Ja om du tänker efter kanske du förstår varför man inte har konstant 60+fps i ArmA spelen.

Ja definitivt.. för jämför dpsen i tom stad i takistan med viewdistance på standard 1 km mot BC2 med 32 spelare som skjuter och flyger så är fps som natt och dag.

Permalänk
Inaktiv

Gammal Arma-nörd men aldrig fått tummen ur, köpte spel + expansion & trackIR... vilken skojarprodukt! Testade flera user profiles från forumen men jag upplevde produkten som riktigt sopig. Typ en wiimote på huvudet fast enormt mycket sämre prestanda. Och modulen ska ju sitta i samma höjd som hövvet... så det funkade sisådär på 32" (testade dock på 24" med men INTE imponerad av trackir).

Har inte kört nåt online, spelet bara ligger. Haha. So much for an old BI fan...

High settings generellt bra med GTX480 vid lite testande, så sjukt dåligt att man inte har fler options i post processing utan måste antingen välja att slå av ögongodiset eller spela med (det olidligt dåliga) motion blur.

Permalänk

Du måste haft väldigt dåliga inställningar, eller helt enkelt ett måndags-ex. Jag har inga som helst problem med min TIR5 med Proclip och precisionen är mer än utmärkt. Det tar ett tag att vänja sig dock, och man får självklart inte rulla runt för mycket i stolen under spelandet, för då tappar man nollpunkten och fuckar perspektivet totalt. Tryck F12 så uppdaterar du din position.
Även om det låter jävligt udda att sitta framför en 32" skärm med datorn, så borde det inte vara några problem med höjden på TrackIR så länge inte skärmen sitter ovanligt högt upp, eller om du sitter löjligt nära skärmen. Då får man snarare skylla sig själv. Proclip är dessutom inte lika känslig för exakt var TrackIR är placerad, jämfört med reflex-mojängen.

Kan ju kika på några av mina filmer hur det ser ut för mig. Jag känner mig handikappad utan TIR i ArmA2

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Bjuder på lite annorlunda Video 720p är ett måste!

Vimeo: Charlie Foxtrto SI-2 Introduction on Vimeo

Youtube:

Permalänk
Medlem

ARMA 2 1.08

För er som vill att ARMA2 ska flyta ännu bättre rekommenderar jag dessa inställningar har provat mig fram lite och tycker att dessa är absolut ett måste för att få en riktigt bra spelupplevelse.

Defragmentera Hårddisken
Laddar ner GameBooster 2/ Defragmentera spelmappen med detta program
Senaste Nvidia Drivrutiner "Använder mig utav 260.99"

Kör med dessa inställningar i Nvidia's kontrollpanel

Ambient Occlusion - Off
Anisotropic filtering - Application-controlled
Antialiasing - Gamma Correction - On
Antialiasing - Mode - Application-controlled
Antialiasing - Setting - Application-controlled
Antialiasing - Transparency - Off
CUDA- GPUs - All
Maximum pre-rendered frames - 8
Multi-display/mixed-GPU accerlation - Single display performance mode
Power management mode - Prefer maximum performance
Texture filtering - Anisotropic sample optimization - On
Texture filtering - Negative LOD bias - Clamp
Texture filtering - Quality - Performance
Texture filtering - Trilinear optimization - On
Threaded optimization - Auto
Triple buffering - Off
Vertical sync - Use the 3D application setting

arma2.cfg

3D_Performance=80000;
HDRPrecision=8;
Render_W=1920;*
Render_H=1080;*

*OBS! min upplösning ändra den efterhand

"namn".arma2profile

soundEnableEAX=1;
soundEnableHW=1; //Hardware acceleration, usefull for gaming mode on xfi soundcards
sceneComplexity=150000; //Lower values for smoother game (typically 150k being 'very low')
viewDistance=1600.59; alt. 3600.59 //Useful if you have trouble with the slider ingame
terrainGrid=40; //More precise than ingame - higher value is less 50=off

GPU_DetectedFramesAhead="80"; /Bättre prestanda
GPU_MaxFramesAhead="4";

mouseSmoothing=1; /Jämnare musrörelser något bättre prestanda

fovTop=0.97500002; /Bättre prestanda
fovLeft=1.5599999;

Källa: Armacholic Forum

Fick ett riktigt bra flyt efter att ha provat med dessa inställningar.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Har precis installerat spelet och lider nu av att grafiken fladdrar så att jag inte kan se vad som händer på skärmen. Är detta ett känt problem med en enkel lösning?

Min setup är i7, 4ghz, 5970+5870, intel ssd, win 7 64 bit
Arma 2 är patchat till 1.10.8xxx

Problemet liknar detta

men mycket värre

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Har precis installerat spelet och lider nu av att grafiken fladdrar så att jag inte kan se vad som händer på skärmen. Är detta ett känt problem med en enkel lösning?

Min setup är i7, 4ghz, 5970+5870, intel ssd, win 7 64 bit
Arma 2 är patchat till 1.10.8xxx

Problemet liknar detta { YouTube-klipp }

men mycket värre

Har du installerat de allra senaste grafik-drivrutinerna? Har du testat att gå tillbaka en version eller 2 för dessa drivrutiner?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Har du installerat de allra senaste grafik-drivrutinerna? Har du testat att gå tillbaka en version eller 2 för dessa drivrutiner?

Yup. Inget resultat. Tack för tipset. Har även testat att installera spelet på en annan ssd disk, ingen hjälp där

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

vad för nätagg kör du? låter som brist på jos från ditt nätagg.. däremot hade jag de problemet under p4 tiden när jag fick sådana artefakter i bf2

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

vad för nätagg kör du? låter som brist på jos från ditt nätagg.. däremot hade jag de problemet under p4 tiden när jag fick sådana artefakter i bf2

Tack för ditt svar Jag har ett 750 corsair agg. Borde räcka gott och väl.
Spelar tex crysis 2, BBC 2, gta iv, Arma 2 OA utan några större problem.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

någon som känner för att lira lite?

Permalänk
Medlem
Skrivet av THE AL3X:

någon som känner för att lira lite?

haha. japp
ska få igång spelet bara

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

ok,vad sägs om att köra lite zombie survival?. vet en server som kördet,bara filtrera på zombi som server namn

Permalänk
Medlem
Skrivet av THE AL3X:

ok,vad sägs om att köra lite zombie survival?. vet en server som kördet,bara filtrera på zombi som server namn

Arma2 fungerar inte riktigt för mig just nu, men snart så

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

oki,du kan ju pm:a mig när du är klar

Permalänk
Skrivet av astrob0y:

Har precis installerat spelet och lider nu av att grafiken fladdrar så att jag inte kan se vad som händer på skärmen. Är detta ett känt problem med en enkel lösning?

Min setup är i7, 4ghz, 5970+5870, intel ssd, win 7 64 bit
Arma 2 är patchat till 1.10.8xxx

Problemet liknar detta http://www.youtube.com/watch?v=imN3xa0sZxU

men mycket värre

Har du provat att ställa in Video Memory till "Default" i grafik-inställningarna? Väljer man något annat så kan det bli just sådana buggar och andra knäppa LOD-buggar. Om du har klockat grafikkorten något så prova även att dra ner det till orginal-frekvenserna, då A2 kan vara väldigt känsligt för sådant.

Men om du även har OA så kör du väl Combined Operations? Funkar det bra så finns det väl ingen anledning till att använda bara A2 som strular?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har spelat Arma II CO lite från och till med ett par vänner, det som vi tycker förstör spelupplevelsen lite är "warpandet", alltså att AIn och spelare inte rör sig jämt utan hoppar fram och tillbaka, detta med en 100/100 host där vi testade massor av olika inställningar. Vissa inställningar gjorde det visserligen bättre, men fortfarande inte bra.

Nu läste jag om en beta patch som BIS tydligen ska ha släppt som ska ha förbättrat det en hel del, tänkte höra med er här om någon har testat och om ni har några synpunkter i så fall? Mr. Bravo, du verkar ju ha koll när det gäller Arma :p, testat något? Eller det kanske finns något annat man kan ändra på som förbättrar det?

Permalänk
Skrivet av Goose7:

Har spelat Arma II CO lite från och till med ett par vänner, det som vi tycker förstör spelupplevelsen lite är "warpandet", alltså att AIn och spelare inte rör sig jämt utan hoppar fram och tillbaka, detta med en 100/100 host där vi testade massor av olika inställningar. Vissa inställningar gjorde det visserligen bättre, men fortfarande inte bra.

Nu läste jag om en beta patch som BIS tydligen ska ha släppt som ska ha förbättrat det en hel del, tänkte höra med er här om någon har testat och om ni har några synpunkter i så fall? Mr. Bravo, du verkar ju ha koll när det gäller Arma :p, testat något? Eller det kanske finns något annat man kan ändra på som förbättrar det?

Är inte så insatt i server-drift tyvärr. Men desync och hoppande karaktärer är ett ganska vanligt problem och behöver inte bero på anslutningen, utan kan lika gärna ha att göra med serverns fps om den är väldigt låg. Hur ser uppdragen ut som ni lirar? Om ni coopar singleplayer-kampanjerna så är det förståerligt, då dom är väldigt tungdrivna. Gör ni egna uppdrag så tänk på att inte använda för mycket script och/eller för många moduler som blir tungt för servern. Det är lite av en konst att balansera det där, men är ni inte så många som spelar så behöver det inte vara så svårt.
Sen är det väldigt rekommenderat att lira med dedicated server om ni har det tillgängligt, då det är otroligt avbelastande iom att spelet är så sjukt tungt för processorn. En gammal Core2 Duo räcker fint om ni inte är mer än typ 6 pers Det gjorde under för oss!

Glöm inte att slänga in tweaks i era genvägar, så ni får korrekt stöd för SLI/crossfire och flera CPU-kärnor. För enkelhetens skull så rekommenderar jag dock en launcher, så blir det simplare att kryssa i det ni vill ha.

http://arma2.paro-technology.com/

Btw, lite ArmA-humor från SSG Kan vara givande för nybörjare.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Är inte så insatt i server-drift tyvärr. Men desync och hoppande karaktärer är ett ganska vanligt problem och behöver inte bero på anslutningen, utan kan lika gärna ha att göra med serverns fps om den är väldigt låg. Hur ser uppdragen ut som ni lirar? Om ni coopar singleplayer-kampanjerna så är det förståerligt, då dom är väldigt tungdrivna. Gör ni egna uppdrag så tänk på att inte använda för mycket script och/eller för många moduler som blir tungt för servern. Det är lite av en konst att balansera det där, men är ni inte så många som spelar så behöver det inte vara så svårt.
Sen är det väldigt rekommenderat att lira med dedicated server om ni har det tillgängligt, då det är otroligt avbelastande iom att spelet är så sjukt tungt för processorn. En gammal Core2 Duo räcker fint om ni inte är mer än typ 6 pers Det gjorde under för oss!

Glöm inte att slänga in tweaks i era genvägar, så ni får korrekt stöd för SLI/crossfire och flera CPU-kärnor. För enkelhetens skull så rekommenderar jag dock en launcher, så blir det simplare att kryssa i det ni vill ha.

http://arma2.paro-technology.com/

Btw, lite ArmA-humor från SSG Kan vara givande för nybörjare.

bWT_ozktDxY

8qNZz_s7rI8

Just nu så spelar vi med en dedicated server men på samma dator körs även spelet, detta på en ganska överklockad i7 920. Det fungerar okej för oss, hade någon haft en dator stående med en processor som inte var från 1800-talet och hyfsad uppkoppling (är ju väldigt krävande när det gäller det ändå) hade vi troligen använt den istället. Tackar också för tipset om launchern, den var ju trevlig! Har använt lite parametrar innan men det är ju skönt att slippa det jobbet.

Sen gjorde helt enkelt så att jag installerade deras beta patch, och det gjorde jag rätt i, för när den var installerad försvann i princip allt "hoppande". Blir ju som att spela ett helt annat spel när man faktiskt kan titta på fiender ett par hundra meter bort utan att dom hoppar fram och tillbaka hela tiden! Även om server fpsen har varit ganska hög så har väl troligen problemet blivit värre för oss eftersom vi kör dedicated server och spelet på samma dator som spelet, vilket förstås inte är optimalt oavsett fps (anledningen att vi kör dedicated är för att det ger ändå bättre prestanda och fler valmöjligheter), men hur som helst blev det ju mycket bättre nu. Nu ska jag bara se till att försöka lösa problemet att mitt UI (text och dylikt) är helt blurrigt, även med interface resolution på 100%.

Tackar för tipsen!

Permalänk
Medlem

Spelade nyss på en Roleplaying server som verkade vara riktigt rolig, hade ingen aning om att det fanns.
Men av någon anledning blev jag kickad efter en halvtimme och jag kan inte hitta servern igen. Kan man se vilka servrar man har varit inne på tidigare eller lägga till favoriter?

Permalänk
Skrivet av Aboya:

Spelade nyss på en Roleplaying server som verkade vara riktigt rolig, hade ingen aning om att det fanns.
Men av någon anledning blev jag kickad efter en halvtimme och jag kan inte hitta servern igen. Kan man se vilka servrar man har varit inne på tidigare eller lägga till favoriter?

Det finns många servrar som har olika former av rollspel under sina uppdrag. Men det är i princip bara klaner och communities som arrangerar sånt, med förbestämda roller och uppgifter, samt kommunikation via deras egna TS/ACRE-server. Så det var nog inte så konstigt att du blev kickad Kika tex här efter squads och dylikt som hittar på liknande, om du vill hitta folk att lira med.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Det finns många servrar som har olika former av rollspel under sina uppdrag. Men det är i princip bara klaner och communities som arrangerar sånt, med förbestämda roller och uppgifter, samt kommunikation via deras egna TS/ACRE-server. Så det var nog inte så konstigt att du blev kickad Kika tex här efter squads och dylikt som hittar på liknande, om du vill hitta folk att lira med.

Hittade servern igen och frågade varför jag blev kickad. Min ping var för hög.
Men just den servern fick vem som helst spela på, de flesta var civila och några var poliser som stoppade fortkörare etc. det fanns affärer och pubar och liknande.

Permalänk
Medlem

hehe jag vet vilken server du pratar om, har varit på den med, Chernarus life heter servern typ.. rätt rolig, men förstod inte allt riktigt hehe..

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Medlem

Filtera på AWP för den bästa servern ispelet. Sjukt roliga battles där och bra seriösa spelara, typ inga p12.

Permalänk
Avstängd

Har lyckats få ihop några grabbar på jobbet som kan lira imorn. 6 pers... Vilket är det ultimata coop-uppdraget för runt 6-10 pers?

Visa signatur
Permalänk

Hur mycket AA ger egentligen Normal, High, och Very high inställningarna?
Så dumt att skriva normal, high etc istället för numrena. Fast det finns nummer också som startar från 5 vilket gör det hela ÄNNU mer förvirrande.